Зоопсихологія і порівняльна психологія : підручник / Москалець В. П.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Центр учбової літератури, 2014Опис: 200 с.ISBN: 978-617-673-325-6.Класифікація: 88.22я73Примітки про зміст: Розділ 1.Предмет і методи зоопсихології та порівняльної психології Розділ 2. З історії становлення і розвитку зоопсихології та порівняльної психології Розділ 3. Свідомість людини - найвищий рівень психічної організації на планеті земля Розділ 4. Тропізми і таксиси як протопсихічне відображення Розділ 5. Зоопсихологічні і порівняльно-психологічні аспекти інстиктивної поведінки тварин Розділ 6. Психологічні аспекти научіння тварин Розділ 7. Інтелектуальні акти тварин Розділ 8. Основний психологічний зміст комунікації тварин Розділ 9. Оперування тваринами людською мовою Анотація: В підручнику висвітлено предмет, методи, поняття, положення, концепції, найбільш значущі відкриття в історії становлення і розвитку зоопсихології та порівняльної психології як споріднених галузей психологічної науки. Показано, що основним утворенням психіки людини, яке істотно відрізняє її від психіки тварин, є свідомість. Розкрито психологічні аспекти всіх рівнів відображення і адаптації тварин: таксисів і тропізмів, інстинктивної поведінки, научіння, інтелектуальних актів, – та їх комунікації. Важливою складовою цього навчального видання є розділ, присвячений «лінгвістичним проектам» – цілеспрямованому навчанню тварин людської мови. Результати цих проектів показують, що між психікою людини і тварин немає «прірви» – радикальних якісних відмінностей, а є лиш істотні відмінності різних рівнів психічної організації. Положення підручника ґрунтуються на значному масиві фактів, одержаних експериментально та шляхом спостережень. . Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 159.92(075.8) / М82 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 41683-005816 |
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту“, Поличне розташування: Науковий фонд, Collection: Наукова література Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
159.9(091)"19"(075.8) / Р69 Історія психології ХХ століття, навчальний посібник | 159.92 / Ф73 Homo creativus, як новий клас завойовує світ | 159.9:2 (075.8) / М82 Психологія релігії, підручник | 159.92(075.8) / М82 Зоопсихологія і порівняльна психологія, підручник | 159.92(075.8) / П28 Психічний розвиток та формування особистості в онтогенезі, навчальний посібник для вищих навчальних закладів | 159.92(075.8) / П28 Психічний розвиток та формування особистості в онтогенезі, навчальний посібник для вищих навчальних закладів | 159.92(075.8) / Т45 Сучасна психологія особистості, навчальний посібник |
Розділ 1.Предмет і методи зоопсихології та порівняльної психології Розділ 2. З історії становлення і розвитку зоопсихології та порівняльної психології Розділ 3. Свідомість людини - найвищий рівень психічної організації на планеті земля Розділ 4. Тропізми і таксиси як протопсихічне відображення Розділ 5. Зоопсихологічні і порівняльно-психологічні аспекти інстиктивної поведінки тварин Розділ 6. Психологічні аспекти научіння тварин Розділ 7. Інтелектуальні акти тварин Розділ 8. Основний психологічний зміст комунікації тварин Розділ 9. Оперування тваринами людською мовою
В підручнику висвітлено предмет, методи, поняття, положення, концепції, найбільш значущі відкриття в історії становлення і розвитку зоопсихології та порівняльної психології як споріднених галузей психологічної науки. Показано, що основним утворенням психіки людини, яке істотно відрізняє її від психіки тварин, є свідомість. Розкрито психологічні аспекти всіх рівнів відображення і адаптації тварин: таксисів і тропізмів, інстинктивної поведінки, научіння, інтелектуальних актів, – та їх комунікації. Важливою складовою цього навчального видання є розділ, присвячений «лінгвістичним проектам» – цілеспрямованому навчанню тварин людської мови. Результати цих проектів показують, що між психікою людини і тварин немає «прірви» – радикальних якісних відмінностей, а є лиш істотні відмінності різних рівнів психічної організації. Положення підручника ґрунтуються на значному масиві фактів, одержаних експериментально та шляхом спостережень.
Немає коментарів для цієї одиниці.