Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Диференціальна психологія : модульний курс / Мазяр О. В.

Основний автор-особа: Мазяр, О. В. , Олег ВасильовичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Кондор, 2017Опис: 283 с.ISBN: 978-617-7582-16-7.Класифікація: 88.4я73Примітки про зміст: Вступ -- 6 Структура навчальної дисципліни -- 8 Модуль 1. Методологічні засади диференціальної психології -- 10 Модуль 2. Вплив біопсихічних факторів на розвиток індивідуальності -- 17 Модуль 3. Вплив соціокультурних факторів на розвиток індивідуальності -- 30 ТЕОРЕТИЧНИЙ КУРС Лекція 1. Диференціальна психологія як наука про психологічні відмінності -- 41 Предмет та завдання диференціальної психології -- 42 Філо- та онтогенетичні аспекти становлення індивідуальності -- 47 Передумови виокремлення диференціальної психології -- 50 Психофізична проблема як передумова дослідження індивідуальних відмінностей -- 56 Методологічні особливості диференціально-психологічних досліджень -- 60 Питання і завдання для самоперевірки -- 63 Лекція 2. ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ ЯК СИСТЕМНО-ІНТЕГРАЛЬНИЙ РІВЕНЬ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ -- 65 Індивідуальність як інтегральна характеристика суб’єкта. 66 Формальний аналіз структури стійких універсальних властивостей людини -- 70 Індивідні властивості як біологічний рівень індивідуальності 74 Особистість як соціокультурний рівень індивідуальності.. -- 78 Основні теорії індивідуальних відмінностей -- 82 Питання і завдання для самоперевірки -- 84 Лекція 3. Формальні психічні відмінності індивіда -- 86 Історико-психологічний аналіз психобіологічних чинників розвитку індивідуальності -- 87 Взаємодія факторів спадковості і середовища у становленні індивідуальності -- 91 Міжіндивідуальні фактори психологічних відмінностей -- 94 Індивідуальні відмінності психічних процесів -- 97 Індивідуальні відмінності інтелекту та когнітивних стилів -- 101 Питання і завдання для самоперевірки -- 105 Лекція 4. Проблема темпераментуу диференціальній психології -- 107 Історико-психологічний аналіз проблеми темпераменту -- 108 Властивості нервової системи як передумова темпераментальних відмінностей -- 115 Вікові аспекти розвитку властивостей нервової системи -- 120 Статеві відмінності у розвитку індивідуальності -- 122 Сучасні типології темпераменту -- 126 Питання і завдання для самоперевірки -- 131 Лекція 5. Змістовні психологічні відмінності -- 132 Історико-психологічний аналіз проблеми характеру -- 133 Структура характеру -- 138 Типологія характерів -- 141 Особистісні відмінності -- 148 Здібності та обдарованість у структурі індивідуальності -- 152 Питання і завдання для самоперевірки -- 158 Список використаних джерел -- 159 ПРАКТИЧНИЙ КУРС Алгоритм виконання професійно-орієнтованого завдання -- 172 Базові методики Методика експрес-діагностики властивостей нервової системи за психомоторними показниками (теппінг-тест) Є.П. Ільїна -- 176 Методика багатофакторного дослідження особистості Р. Кеттелла (форма С) -- 184 Приклади виконання професійно-орієнтованих завдань Приклад 1 -- 204 Приклад 2 -- 231 Тестові завдання Тестові завдання до модуля 1 -- 260 Тестові завдання до модуля 2 -- 267 Тестові завдання до модуля 3 -- 276 Анотація: У посібнику розглянуто основні теоретико-методологічні положення диференці-альної психології. Представлено історико-психологічний дискурс та висвітлено сучасні погляди на проблему індивідуальних, типологічних та групових психологічних відмінностей. Посібник містить теоретичні узагальнення, таблиці та рисунки, які дають можливість всебічно вивчити проблему психологічних відмінностей людей; методи диференціально-психологічного дослідження; тестові завдання.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.922 / М12 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-005409

Вступ 6 Структура навчальної дисципліни 8 Модуль 1. Методологічні засади диференціальної психології 10 Модуль 2. Вплив біопсихічних факторів на розвиток індивідуальності 17 Модуль 3. Вплив соціокультурних факторів на розвиток індивідуальності 30 ТЕОРЕТИЧНИЙ КУРС Лекція 1. Диференціальна психологія як наука про психологічні відмінності 41 Предмет та завдання диференціальної психології 42 Філо- та онтогенетичні аспекти становлення індивідуальності 47 Передумови виокремлення диференціальної психології 50 Психофізична проблема як передумова дослідження індивідуальних відмінностей 56 Методологічні особливості диференціально-психологічних досліджень 60 Питання і завдання для самоперевірки 63 Лекція 2. ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ ЯК СИСТЕМНО-ІНТЕГРАЛЬНИЙ РІВЕНЬ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ 65 Індивідуальність як інтегральна характеристика суб’єкта. 66 Формальний аналіз структури стійких універсальних властивостей людини 70 Індивідні властивості як біологічний рівень індивідуальності 74 Особистість як соціокультурний рівень індивідуальності.. 78 Основні теорії індивідуальних відмінностей 82 Питання і завдання для самоперевірки 84 Лекція 3. Формальні психічні відмінності індивіда 86 Історико-психологічний аналіз психобіологічних чинників розвитку індивідуальності 87 Взаємодія факторів спадковості і середовища у становленні індивідуальності 91 Міжіндивідуальні фактори психологічних відмінностей 94 Індивідуальні відмінності психічних процесів 97 Індивідуальні відмінності інтелекту та когнітивних стилів 101 Питання і завдання для самоперевірки 105 Лекція 4. Проблема темпераментуу диференціальній психології 107 Історико-психологічний аналіз проблеми темпераменту 108 Властивості нервової системи як передумова темпераментальних відмінностей 115 Вікові аспекти розвитку властивостей нервової системи 120 Статеві відмінності у розвитку індивідуальності 122 Сучасні типології темпераменту 126 Питання і завдання для самоперевірки 131 Лекція 5. Змістовні психологічні відмінності 132 Історико-психологічний аналіз проблеми характеру 133 Структура характеру 138 Типологія характерів 141 Особистісні відмінності 148 Здібності та обдарованість у структурі індивідуальності 152 Питання і завдання для самоперевірки 158 Список використаних джерел 159 ПРАКТИЧНИЙ КУРС Алгоритм виконання професійно-орієнтованого завдання 172 Базові методики Методика експрес-діагностики властивостей нервової системи за психомоторними показниками (теппінг-тест) Є.П. Ільїна 176 Методика багатофакторного дослідження особистості Р. Кеттелла (форма С) 184 Приклади виконання професійно-орієнтованих завдань Приклад 1 204 Приклад 2 231 Тестові завдання Тестові завдання до модуля 1 260 Тестові завдання до модуля 2 267 Тестові завдання до модуля 3 276

У посібнику розглянуто основні теоретико-методологічні положення диференці-альної психології. Представлено історико-психологічний дискурс та висвітлено сучасні погляди на проблему індивідуальних, типологічних та групових психологічних відмінностей. Посібник містить теоретичні узагальнення, таблиці та рисунки, які дають можливість всебічно вивчити проблему психологічних відмінностей людей; методи диференціально-психологічного дослідження; тестові завдання.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха