Теорія і практика вікової психокорекції : навчальний посібник / Кузікова С. Б.

Main Author: Автор, Кузікова, С. Б. , Світлана БорисівнаLanguage: українська.Country: УКРАЇНА.Edition Statement: 2-ге вид., стереотипнеPublication: Суми : Університетська книга, 2019Description: 383 с.ISBN: 978-966-680-260-0.Classification: 88.52я73Contents note: Розділ 1. Основні питання теорії і практики психокорекції Розділ 2. Теоретичні основи та передумови психокорекційної практики Розділ 3. Формування і розвиток особистості дитини в процесі соціалізації Розділ 4. Корекція пізнавальної діяльності в дитячо-юнацькому віці Розділ 5. Методи корекції особистісних проблем і поведінки в дитячо-юнацькому віці Abstract: У посібнику висвітлюються питання психологічної корекції розвитку особистості дітей, підлітків, юнацтва. Розглядаються теоретичні основи психокорекційної практики, методи корекції пізнавальної діяльності в дитячо-юнацькому віці та аналізуються особливості використання психокорекційних методів. Розраховано на студентів психологічних факультетів та відділень педуніверситетів, фахівців у галузі практичної психології та психологічної служби..
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 159.922(075.8) / К89 (Browse shelf) Available 41683-005412
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 159.922(075.8) / К89 (Browse shelf) Available 41683-005361

Розділ 1. Основні питання теорії і практики психокорекції Розділ 2. Теоретичні основи та передумови психокорекційної практики Розділ 3. Формування і розвиток особистості дитини в процесі соціалізації Розділ 4. Корекція пізнавальної діяльності в дитячо-юнацькому віці Розділ 5. Методи корекції особистісних проблем і поведінки в дитячо-юнацькому віці

У посібнику висвітлюються питання психологічної корекції розвитку особистості дітей, підлітків, юнацтва. Розглядаються теоретичні основи психокорекційної практики, методи корекції пізнавальної діяльності в дитячо-юнацькому віці та аналізуються особливості використання психокорекційних методів. Розраховано на студентів психологічних факультетів та відділень педуніверситетів, фахівців у галузі практичної психології та психологічної служби.

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha