Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Загальна психологія / Максименко С. Д. : навчальний посібник

Основний автор-особа: Автор, Максименко, С. Д., 1941-, Сергій ДмитровичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Відомості про видання: 3-є, перероб. та доповн.Вихідні дані: Київ : Центр учбової літератури, 2018Опис: 271 с.ISBN: 978-611-01-1038-9.Класифікація: 88.3я73Примітки про зміст: ПЕРЕДМОВА -- 7 Частина І. ВСТУП ДО ПСИХОЛОГІЇ -- 8 Розділ 1. Предмет психологи -- 8 1.1. Предмет психології та її завдання -- 8 1.2. Рефлекторна природа психіки -- 9 1.3. Психіка і свідомість -- 17 1.4. Основні галузі психологічних знань -- 19 1.5. Зв’язок психології з іншими науками -- 19 1.6. Основні напрями в сучасній психології -- 20 Розділ 2. Методи психології -- 26 2.1. Основні вимоги до методів психології -- 26 2.2. Основні методи психології. Спостереження, експеримент -- 27 2.3. Додаткові методи: тест, опитування, бесіда, аналіз продуктів діяльності, узагальнення незалежних характеристик, самооцінка -- 29 2.4. Кількісний та якісний аналізи дослідження психічних явищ -- 34 Розділ 3. Розвиток психіки і свідомості -- 38 3.1. Виникнення та розвиток психіки -- 38 3.2. Розвиток механізмів психічної діяльності -- 38 3.3. Розвиток психіки на різних етапах еволюції тваринного світу -- 42 3.4. Виникнення та історичний розвиток людської свідомості -- 47 Частина II. ОСОБИСТІСТЬ, СОЦІАЛЬНІ ГРУПИ -- 51 Розділ 4. Психологія особистості -- 51 4.1. Поняття про особистість та її структуру -- 51 4.2. Активність особистості та її джерела -- 52 4.3. Розвиток і виховання особистості -- 56 Розділ 5. Соціальні групи -- 66 5.1. Поняття про групи -- 66 5.2. Міжособистісні стосунки у групі -- 68 5.3. Психологічна сумісність і конфлікт у міжособистісних стосунках -- 70 Частина III. ДІЯЛЬНІСТЬ -- 77 Розділ 6. Психологічний аналіз діяльності -- 77 6.1. Поняття про діяльність .77 6.2. Мета і мотиви діяльності -- 77 6.3. Структура діяльності -- 79 6.4. Засоби діяльності, процес їх засвоєння -- 80 6.5. Перенесення та інтерференція навичок -- 84 6.6. Основні різновиди діяльності -- 88 6.7. Творча діяльність -- 93 Розділ 7. Мова і мовлення -- 99 7.1. Поняття про мову та її функції -- 99 7.2. Фізіологічні механізми мовної діяльності -- 101 7.3. Різновиди мовлення -- 104 Розділ 8. Спілкування -- 111 8.1. Поняття про спілкування -- 111 8.2. Засоби спілкування -- 112 8.3. Функції спілкування -- 115 8.4. Різновиди спілкування -- 119 Розділ 9. Увага -- 125 9.1. Поняття про увагу -- 125 9.2. Фізіологічне підгрунтя уваги -- 127 9.3. Різновиди і форми уваги -- 130 9.4. Властивості уваги -- 133 Частина IV. ПІЗНАВАЛЬНІ ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ -- 141 Розділ 10. Відчуття -- 141 10.1. Загальна характеристика пізнавальних процесів. Поняття про відчуття -- 141 10.2. Фізіологічне підґрунтя відчуттів -- 142 10.3. Класифікація і різновиди відчуттів -- 143 10.4. Основні властивості відчуттів -- 148 10.5. Відчуття і діяльність -- 151 Розділ 11. Сприймання -- 156 11.1. Поняття про сприймання -- 156 11.2. Різновиди сприймання -- 156 11.3. Властивості сприймання -- 159 11.4. Спостереження і спостережливість -- 161 Розділ 12. Мислення -- 167 12.1. Поняття про мислення. Соціальна природа мислення -- 167 12.2. Розумові дії та операції мислення -- 170 12.3. Форми мислення -- 172 12.4. Процес розуміння -- 175 12.5. Процес розв’язання завдань -- 176 12.6. Різновиди мислення -- 178 12.7. Індивідуальні особливості мислення -- 179 Розділ 13. Уява -- 185 13.1. Поняття про уяву -- 185 13.2. Зв’язок уяви з об’єктивною дійсністю -- 186 13.3. Фізіологічне підґрунтя уяви. Уява і органічні процеси -- 187 13.4. Процес створення образів уяви -- 189 13.5. Різновиди уяви -- 191 13.6. Уява і особистість -- 194 Розділ 14. Пам’ять -- 198 14.1. Поняття про пам’ять -- 198 14.2. Теорії пам’яті -- 198 14.3. Різновиди пам’яті -- 201 14.4. Запам’ятовування та його різновиди -- 202 14.5. Відтворення та його різновиди -- 203 14.6. Забування та його причини -- 205 14.7. Індивідуальні особливості пам’яті -- 206 Частина V. ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВІ ПРОЦЕСИ -- 211 Розділ 15. Емоції і почуття -- 211 15.1. Поняття про емоції і почуття -- 211 15.2. Фізіологічне підгрунтя емоцій і почуттів -- 213 15.3. Вираження емоцій і почуттів -- 214 15.4. Форми переживання емоцій і почуттів -- 215 15.5. Вищі почуття -- 217 Розділ 16. Воля -- 223 16.1. Поняття про волю -- 223 16.2. Довільні дії та їх особливості -- 224 16.3. Аналіз складної вольової дії -- 226 16.4. Основні якості волі -- 228 16.5. Безвілля, його причини і переборення -- 230 Частина VI. ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ -- 235 Розділ 17. Темперамент -- 235 17.1. Поняття про темперамент -- 235 17.2. Типи темпераментів -- 238 17.3. Основні властивості темпераменту -- 239 17.4. Фізіологічне підґрунтя темпераменту -- 241 17.5. Роль темпераменту в діяльності людини -- 242 Розділ 18. Здібності -- 247 18.1. Поняття про здібності -- 247 18.2. Структура здібностей -- 249 18.3. Різновиди здібностей -- 251 18.4. Індивідуальні відмінності у здібностях людей та їх природні передумови -- 252 Розділ 19. Характер -- 259 19.1. Поняття про характер -- 259 19.2. Структура характеру -- 260 19.3. Основні риси типового характеру -- 263 19.4. Природа характеру -- 266 19.5. Формування характеру -- 267 Анотація: У навчальному посібнику викладено основи нормативного курсу загальної психології, розкрито загальні питання психології; розглянуто закономірності психічних процесів, психічної діяльності, емоційно-вольову сферу та індивідуальні особливості особистості; висвітлено питання психології особистості, колективу та психології спілкування. Подано блок процедур, які забезпечують активне та свідоме засвоєння навчальної інформації. Для студентів вищих закладів освіти, де викладається курс загальної психології.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Видано 03.12.2021 41683-005395
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-005061
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.9(075.8) / М17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-004557

ПЕРЕДМОВА 7 Частина І. ВСТУП ДО ПСИХОЛОГІЇ 8 Розділ 1. Предмет психологи 8 1.1. Предмет психології та її завдання 8 1.2. Рефлекторна природа психіки 9 1.3. Психіка і свідомість 17 1.4. Основні галузі психологічних знань 19 1.5. Зв’язок психології з іншими науками 19 1.6. Основні напрями в сучасній психології 20 Розділ 2. Методи психології 26 2.1. Основні вимоги до методів психології 26 2.2. Основні методи психології. Спостереження, експеримент 27 2.3. Додаткові методи: тест, опитування, бесіда, аналіз продуктів діяльності, узагальнення незалежних характеристик, самооцінка 29 2.4. Кількісний та якісний аналізи дослідження психічних явищ 34 Розділ 3. Розвиток психіки і свідомості 38 3.1. Виникнення та розвиток психіки 38 3.2. Розвиток механізмів психічної діяльності 38 3.3. Розвиток психіки на різних етапах еволюції тваринного світу 42 3.4. Виникнення та історичний розвиток людської свідомості 47 Частина II. ОСОБИСТІСТЬ, СОЦІАЛЬНІ ГРУПИ 51 Розділ 4. Психологія особистості 51 4.1. Поняття про особистість та її структуру 51 4.2. Активність особистості та її джерела 52 4.3. Розвиток і виховання особистості 56 Розділ 5. Соціальні групи 66 5.1. Поняття про групи 66 5.2. Міжособистісні стосунки у групі 68 5.3. Психологічна сумісність і конфлікт у міжособистісних стосунках 70 Частина III. ДІЯЛЬНІСТЬ 77 Розділ 6. Психологічний аналіз діяльності 77 6.1. Поняття про діяльність .77 6.2. Мета і мотиви діяльності 77 6.3. Структура діяльності 79 6.4. Засоби діяльності, процес їх засвоєння 80 6.5. Перенесення та інтерференція навичок 84 6.6. Основні різновиди діяльності 88 6.7. Творча діяльність 93 Розділ 7. Мова і мовлення 99 7.1. Поняття про мову та її функції 99 7.2. Фізіологічні механізми мовної діяльності 101 7.3. Різновиди мовлення 104 Розділ 8. Спілкування 111 8.1. Поняття про спілкування 111 8.2. Засоби спілкування 112 8.3. Функції спілкування 115 8.4. Різновиди спілкування 119 Розділ 9. Увага 125 9.1. Поняття про увагу 125 9.2. Фізіологічне підгрунтя уваги 127 9.3. Різновиди і форми уваги 130 9.4. Властивості уваги 133 Частина IV. ПІЗНАВАЛЬНІ ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ 141 Розділ 10. Відчуття 141 10.1. Загальна характеристика пізнавальних процесів. Поняття про відчуття 141 10.2. Фізіологічне підґрунтя відчуттів 142 10.3. Класифікація і різновиди відчуттів 143 10.4. Основні властивості відчуттів 148 10.5. Відчуття і діяльність 151 Розділ 11. Сприймання 156 11.1. Поняття про сприймання 156 11.2. Різновиди сприймання 156 11.3. Властивості сприймання 159 11.4. Спостереження і спостережливість 161 Розділ 12. Мислення 167 12.1. Поняття про мислення. Соціальна природа мислення 167 12.2. Розумові дії та операції мислення 170 12.3. Форми мислення 172 12.4. Процес розуміння 175 12.5. Процес розв’язання завдань 176 12.6. Різновиди мислення 178 12.7. Індивідуальні особливості мислення 179 Розділ 13. Уява 185 13.1. Поняття про уяву 185 13.2. Зв’язок уяви з об’єктивною дійсністю 186 13.3. Фізіологічне підґрунтя уяви. Уява і органічні процеси 187 13.4. Процес створення образів уяви 189 13.5. Різновиди уяви 191 13.6. Уява і особистість 194 Розділ 14. Пам’ять 198 14.1. Поняття про пам’ять 198 14.2. Теорії пам’яті 198 14.3. Різновиди пам’яті 201 14.4. Запам’ятовування та його різновиди 202 14.5. Відтворення та його різновиди 203 14.6. Забування та його причини 205 14.7. Індивідуальні особливості пам’яті 206 Частина V. ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВІ ПРОЦЕСИ 211 Розділ 15. Емоції і почуття 211 15.1. Поняття про емоції і почуття 211 15.2. Фізіологічне підгрунтя емоцій і почуттів 213 15.3. Вираження емоцій і почуттів 214 15.4. Форми переживання емоцій і почуттів 215 15.5. Вищі почуття 217 Розділ 16. Воля 223 16.1. Поняття про волю 223 16.2. Довільні дії та їх особливості 224 16.3. Аналіз складної вольової дії 226 16.4. Основні якості волі 228 16.5. Безвілля, його причини і переборення 230 Частина VI. ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ 235 Розділ 17. Темперамент 235 17.1. Поняття про темперамент 235 17.2. Типи темпераментів 238 17.3. Основні властивості темпераменту 239 17.4. Фізіологічне підґрунтя темпераменту 241 17.5. Роль темпераменту в діяльності людини 242 Розділ 18. Здібності 247 18.1. Поняття про здібності 247 18.2. Структура здібностей 249 18.3. Різновиди здібностей 251 18.4. Індивідуальні відмінності у здібностях людей та їх природні передумови 252 Розділ 19. Характер 259 19.1. Поняття про характер 259 19.2. Структура характеру 260 19.3. Основні риси типового характеру 263 19.4. Природа характеру 266 19.5. Формування характеру 267

У навчальному посібнику викладено основи нормативного курсу загальної психології, розкрито загальні питання психології; розглянуто закономірності психічних процесів, психічної діяльності, емоційно-вольову сферу та індивідуальні особливості особистості; висвітлено питання психології особистості, колективу та психології спілкування. Подано блок процедур, які забезпечують активне та свідоме засвоєння навчальної інформації. Для студентів вищих закладів освіти, де викладається курс загальної психології.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха