Homo creativus : як новий клас завойовує світ / Річард Флорида ; пер. з англ. Максим Яковлєв

Translation of: New York = 2014 : Basic books / Richard Florida, The rise of the creative classMain Author: Автор, Флорида, Р., РічардLanguage: українська ; of original work, англійська.Country: УКРАЇНА.Publication: К. : Наш формат, 2018Description: 431 с.ISBN: 978-617-7513-00-0; 978-617-7513-01-7.Contents note: Передмова до першого видання -- 7 Огляд оновленого видання -- 11 Передмова до другого, оновленого видання -- 13 Розділ 1. Перетворення повсякденного життя -- 25 Частина перша. Креативна епоха Розділ 2. Креативна економіка -- 37 Розділ 3. Креативний клас -- 53 Частина друга. Робота Розділ 4. Машинний цех і перукарня -- 79 Розділ 5. Прекрасне нове робоче місце -- 94 Розділ 6. Без комірця -- 108 Частина третя. Життя Розділ 7. Викривлення часу -- 129 Розділ 8. Сповнене досвіду життя -- 136 Розділ 9. Великий морф -- 156 Частина четверта. Спільнота Розділ 10. Місце має значення -- 179 Розділи. Географія класу -- 195 Розділ 12. Три «Т» економічного розвитку -- 218 Розділ 13. Глобальна перспектива -- 252 Розділ і4. Якість місця -- 263 Розділ 15. Будуємо креативну спільноту -- 283 Частина п'ята. Суперечності Розділ 16. Географія нерівності -- 323 Розділ 17. Зростання значення класу -- 334 Висновки Розділ 18. Кожна людська істота — креативна -- 349 Додаток. Визначення та вимірювання Креативного Класу -- 365 Примітки -- 409 Abstract: "Homo creativus"— світовий бестселер, який здобув премію «Проривна ідея 2004 року» від Harvard Business Review і неодноразово потрапляв у топ-100 на Amazon. Уперше феномен креативного класу Річард Флорида описав ще 2002 року в книжці, яка сьогодні стала класикою. «Homo creativus» — доповнене й оновлене видання, у якому автор показує, як змінився світ із появою нового економічного класу і яка його визначальна роль у подальшому розвитку суспільного життя. Від цього класу залежатиме організація робочих місць, економічна ситуація на ринку та розбудова міст. Як мотивувати креативних людей і розкрити їхній потенціал для поліпшення вашого бізнесу чи творення нового майбутнього? Книжка містить відповіді на важливі питання і дає змогу по-новому поглянути на дійсність..
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 159.92 / Ф73 (Browse shelf) Available 41683-005123

Передмова до першого видання 7 Огляд оновленого видання 11 Передмова до другого, оновленого видання 13 Розділ 1. Перетворення повсякденного життя 25 Частина перша. Креативна епоха Розділ 2. Креативна економіка 37 Розділ 3. Креативний клас 53 Частина друга. Робота Розділ 4. Машинний цех і перукарня 79 Розділ 5. Прекрасне нове робоче місце 94 Розділ 6. Без комірця 108 Частина третя. Життя Розділ 7. Викривлення часу 129 Розділ 8. Сповнене досвіду життя 136 Розділ 9. Великий морф 156 Частина четверта. Спільнота Розділ 10. Місце має значення 179 Розділи. Географія класу 195 Розділ 12. Три «Т» економічного розвитку 218 Розділ 13. Глобальна перспектива 252 Розділ і4. Якість місця 263 Розділ 15. Будуємо креативну спільноту 283 Частина п'ята. Суперечності Розділ 16. Географія нерівності 323 Розділ 17. Зростання значення класу 334 Висновки Розділ 18. Кожна людська істота — креативна 349 Додаток. Визначення та вимірювання Креативного Класу 365 Примітки 409

"Homo creativus"— світовий бестселер, який здобув премію «Проривна ідея 2004 року» від Harvard Business Review і неодноразово потрапляв у топ-100 на Amazon. Уперше феномен креативного класу Річард Флорида описав ще 2002 року в книжці, яка сьогодні стала класикою. «Homo creativus» — доповнене й оновлене видання, у якому автор показує, як змінився світ із появою нового економічного класу і яка його визначальна роль у подальшому розвитку суспільного життя. Від цього класу залежатиме організація робочих місць, економічна ситуація на ринку та розбудова міст. Як мотивувати креативних людей і розкрити їхній потенціал для поліпшення вашого бізнесу чи творення нового майбутнього? Книжка містить відповіді на важливі питання і дає змогу по-новому поглянути на дійсність.

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha