Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Homo creativus : як новий клас завойовує світ / Річард Флорида ; пер. з англ. Максим Яковлєв

Перекладено з …: New York = 2014 : Basic books / Richard Florida, The rise of the creative classОсновний автор-особа: Автор, Флорида, Р., РічардМова: українська ; оригінал: англійська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Наш формат, 2018Опис: 431 с.ISBN: 978-617-7513-00-0; 978-617-7513-01-7.Примітки про зміст: Передмова до першого видання -- 7 Огляд оновленого видання -- 11 Передмова до другого, оновленого видання -- 13 Розділ 1. Перетворення повсякденного життя -- 25 Частина перша. Креативна епоха Розділ 2. Креативна економіка -- 37 Розділ 3. Креативний клас -- 53 Частина друга. Робота Розділ 4. Машинний цех і перукарня -- 79 Розділ 5. Прекрасне нове робоче місце -- 94 Розділ 6. Без комірця -- 108 Частина третя. Життя Розділ 7. Викривлення часу -- 129 Розділ 8. Сповнене досвіду життя -- 136 Розділ 9. Великий морф -- 156 Частина четверта. Спільнота Розділ 10. Місце має значення -- 179 Розділи. Географія класу -- 195 Розділ 12. Три «Т» економічного розвитку -- 218 Розділ 13. Глобальна перспектива -- 252 Розділ і4. Якість місця -- 263 Розділ 15. Будуємо креативну спільноту -- 283 Частина п'ята. Суперечності Розділ 16. Географія нерівності -- 323 Розділ 17. Зростання значення класу -- 334 Висновки Розділ 18. Кожна людська істота — креативна -- 349 Додаток. Визначення та вимірювання Креативного Класу -- 365 Примітки -- 409 Анотація: "Homo creativus"— світовий бестселер, який здобув премію «Проривна ідея 2004 року» від Harvard Business Review і неодноразово потрапляв у топ-100 на Amazon. Уперше феномен креативного класу Річард Флорида описав ще 2002 року в книжці, яка сьогодні стала класикою. «Homo creativus» — доповнене й оновлене видання, у якому автор показує, як змінився світ із появою нового економічного класу і яка його визначальна роль у подальшому розвитку суспільного життя. Від цього класу залежатиме організація робочих місць, економічна ситуація на ринку та розбудова міст. Як мотивувати креативних людей і розкрити їхній потенціал для поліпшення вашого бізнесу чи творення нового майбутнього? Книжка містить відповіді на важливі питання і дає змогу по-новому поглянути на дійсність.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 159.92 / Ф73 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-005123

Передмова до першого видання 7 Огляд оновленого видання 11 Передмова до другого, оновленого видання 13 Розділ 1. Перетворення повсякденного життя 25 Частина перша. Креативна епоха Розділ 2. Креативна економіка 37 Розділ 3. Креативний клас 53 Частина друга. Робота Розділ 4. Машинний цех і перукарня 79 Розділ 5. Прекрасне нове робоче місце 94 Розділ 6. Без комірця 108 Частина третя. Життя Розділ 7. Викривлення часу 129 Розділ 8. Сповнене досвіду життя 136 Розділ 9. Великий морф 156 Частина четверта. Спільнота Розділ 10. Місце має значення 179 Розділи. Географія класу 195 Розділ 12. Три «Т» економічного розвитку 218 Розділ 13. Глобальна перспектива 252 Розділ і4. Якість місця 263 Розділ 15. Будуємо креативну спільноту 283 Частина п'ята. Суперечності Розділ 16. Географія нерівності 323 Розділ 17. Зростання значення класу 334 Висновки Розділ 18. Кожна людська істота — креативна 349 Додаток. Визначення та вимірювання Креативного Класу 365 Примітки 409

"Homo creativus"— світовий бестселер, який здобув премію «Проривна ідея 2004 року» від Harvard Business Review і неодноразово потрапляв у топ-100 на Amazon. Уперше феномен креативного класу Річард Флорида описав ще 2002 року в книжці, яка сьогодні стала класикою. «Homo creativus» — доповнене й оновлене видання, у якому автор показує, як змінився світ із появою нового економічного класу і яка його визначальна роль у подальшому розвитку суспільного життя. Від цього класу залежатиме організація робочих місць, економічна ситуація на ринку та розбудова міст. Як мотивувати креативних людей і розкрити їхній потенціал для поліпшення вашого бізнесу чи творення нового майбутнього? Книжка містить відповіді на важливі питання і дає змогу по-новому поглянути на дійсність.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха