Комунікативно-когнітивна компетентність майбутніх філологів: нова парадигма сучасної освіти / Вовк О. І. : монографія
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Черкаси : Видавець Чабаненко Ю. А., 2013Опис: 499 с.ISBN: 978-966-493-697-9.Класифікація: 74.489.85Анотація: У монографії представлено новий погляд на проблему підготовки студентів мовних факультетів до майбутньої фіхової діяльності. Обгрунтовується необхідність формування у майбутніх філологів комунікатично-когнитивної компетентності з позицій комунікативно-когнитивного підходу. Наукова праця рекомендується студентам вищої школи, які отримують освіту з філологічних і педагогічних спеціальностей. Вона також може виявитись корисною широкому колу вчених і практиків, чиї інтереси й діяльність зв'язані з лінгвістикою, педагогікою та викладанням іноземних мов.. Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 378.14 / В61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 41683-014223 |
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту“, Поличне розташування: Науковий фонд, Collection: Наукова література Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
378(075.8) / К59 Університетська освіта, навчальний посібник | 378(075.8) / К59 Педагогіка вищої школи, навчальний посібник | 378.1(075) / Г65 Акредитація від А до Я, глосарій з акредитації | 378.14 / В61 Комунікативно-когнітивна компетентність майбутніх філологів: нова парадигма сучасної освіти, монографія | 378.2(075.8) / В51 Випускна бакалаврська робота, Навчальний посібник | 378.2(075.8) / В51 Випускна бакалаврська робота, Навчальний посібник | 378:79(075.8) / Т35 Здоров'я і фізичне виховання студентів, Навчальний посібник |
Рек. наук. радою Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького від 29 квітня 2013 року, протокол № 4
У монографії представлено новий погляд на проблему підготовки студентів мовних факультетів до майбутньої фіхової діяльності. Обгрунтовується необхідність формування у майбутніх філологів комунікатично-когнитивної компетентності з позицій комунікативно-когнитивного підходу. Наукова праця рекомендується студентам вищої школи, які отримують освіту з філологічних і педагогічних спеціальностей. Вона також може виявитись корисною широкому колу вчених і практиків, чиї інтереси й діяльність зв'язані з лінгвістикою, педагогікою та викладанням іноземних мов.
Немає коментарів для цієї одиниці.
Увійти в обліковий запис для можливості публікувати коментарі.