Основи. Графічний дизайн 02 : дизайнерське дослідження. Пошук успішних креативних рішень / Н. Леонард, Г. Емброуз ; пер. з англ. М. Мельник, В. Пугач

Translation of: = 2011 / Neil Leonard, Gavin Ambrose, AVA Publishing SA, Investigation for successful creative solutions, 191 p., Basics. Graphic Design 02: Desing Research, 978-617-7799-00-8Main Author: Автор, Леонард, Н., НілCoauthor: Автор, Емброуз, Г., ГевінLanguage: українська ; of original work, англійська.Country: УКРАЇНА.Publication: Київ : ArtHuss, 2019Description: 191 с. : іл.ISBN: 978-617-7799-00-8.Series: Креативна кар'єраContents note: Розділ 1. Основи дослідження Розділ 2. Розуміння контексту Розділ 3. Планування роботи Розділ 4. Проведення дослідження Розділ 5. Як використовувати зібрані дані Розділ 6. Презентація отриманих даних Abstract: Крім таланту, вмінь і натхнення, сучасний дизайнер ніяк не може обійтися без розуміння основних дослідницьких методів та підходів, а також принципів їх застосування. Щоб зусилля, які ви вкладаєте в роботу над проектом, були доцільними і працювали на результат, на кожному етапі треба збирати інформацію, правильно інтерпретувати її та врахоаувати. Ніл Леонард і Гевін Емброуз запропонували огляд видів і форматів дослідження, які насамперед будуть корисні в дизайнерській практиці, даючи змогу заглибитися в контекст, вивчити вподобання та зрозуміти сподівання клієнта й аудиторії, і нарешті обрати відповідний спосіб донести творчі ідеї дизайнера. Для закріплення знань у кінці кожного розділу ви знайдете практичні вправи. А для натхнення - інтерв'ю з відомими дизанерами та найкращі зразки їхнії робіт.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 7.012:766]:001.891(076) / Л47 (Browse shelf) Available 41683-004554
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 7.012:766]:001.891(076) / Л47 (Browse shelf) Available 41683-004552

Розділ 1. Основи дослідження Розділ 2. Розуміння контексту Розділ 3. Планування роботи Розділ 4. Проведення дослідження Розділ 5. Як використовувати зібрані дані Розділ 6. Презентація отриманих даних

Крім таланту, вмінь і натхнення, сучасний дизайнер ніяк не може обійтися без розуміння основних дослідницьких методів та підходів, а також принципів їх застосування. Щоб зусилля, які ви вкладаєте в роботу над проектом, були доцільними і працювали на результат, на кожному етапі треба збирати інформацію, правильно інтерпретувати її та врахоаувати. Ніл Леонард і Гевін Емброуз запропонували огляд видів і форматів дослідження, які насамперед будуть корисні в дизайнерській практиці, даючи змогу заглибитися в контекст, вивчити вподобання та зрозуміти сподівання клієнта й аудиторії, і нарешті обрати відповідний спосіб донести творчі ідеї дизайнера. Для закріплення знань у кінці кожного розділу ви знайдете практичні вправи. А для натхнення - інтерв'ю з відомими дизанерами та найкращі зразки їхнії робіт

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha