Основи. Графічний дизайн 02 : дизайнерське дослідження. Пошук успішних креативних рішень / Н. Леонард, Г. Емброуз ; пер. з англ. М. Мельник, В. Пугач
Translation of: = 2011 / Neil Leonard, Gavin Ambrose, AVA Publishing SA, Investigation for successful creative solutions, 191 p., Basics. Graphic Design 02: Desing Research, 978-617-7799-00-8Language: українська ; of original work, англійська.Country: УКРАЇНА.Publication: Київ : ArtHuss, 2019Description: 191 с. : іл.ISBN: 978-617-7799-00-8.Series: Креативна кар'єраContents note: Розділ 1. Основи дослідження Розділ 2. Розуміння контексту Розділ 3. Планування роботи Розділ 4. Проведення дослідження Розділ 5. Як використовувати зібрані дані Розділ 6. Презентація отриманих даних Abstract: Крім таланту, вмінь і натхнення, сучасний дизайнер ніяк не може обійтися без розуміння основних дослідницьких методів та підходів, а також принципів їх застосування. Щоб зусилля, які ви вкладаєте в роботу над проектом, були доцільними і працювали на результат, на кожному етапі треба збирати інформацію, правильно інтерпретувати її та врахоаувати. Ніл Леонард і Гевін Емброуз запропонували огляд видів і форматів дослідження, які насамперед будуть корисні в дизайнерській практиці, даючи змогу заглибитися в контекст, вивчити вподобання та зрозуміти сподівання клієнта й аудиторії, і нарешті обрати відповідний спосіб донести творчі ідеї дизайнера. Для закріплення знань у кінці кожного розділу ви знайдете практичні вправи. А для натхнення - інтерв'ю з відомими дизанерами та найкращі зразки їхнії робіт. Item type:
Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 7.012:766]:001.891(076) / Л47 (Browse shelf (Opens below)) | Checked out | 15.02.2023 | 41683-004554 |
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 7.012:766]:001.891(076) / Л47 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 41683-004552 |
Розділ 1. Основи дослідження Розділ 2. Розуміння контексту Розділ 3. Планування роботи Розділ 4. Проведення дослідження Розділ 5. Як використовувати зібрані дані Розділ 6. Презентація отриманих даних
Крім таланту, вмінь і натхнення, сучасний дизайнер ніяк не може обійтися без розуміння основних дослідницьких методів та підходів, а також принципів їх застосування. Щоб зусилля, які ви вкладаєте в роботу над проектом, були доцільними і працювали на результат, на кожному етапі треба збирати інформацію, правильно інтерпретувати її та врахоаувати. Ніл Леонард і Гевін Емброуз запропонували огляд видів і форматів дослідження, які насамперед будуть корисні в дизайнерській практиці, даючи змогу заглибитися в контекст, вивчити вподобання та зрозуміти сподівання клієнта й аудиторії, і нарешті обрати відповідний спосіб донести творчі ідеї дизайнера. Для закріплення знань у кінці кожного розділу ви знайдете практичні вправи. А для натхнення - інтерв'ю з відомими дизанерами та найкращі зразки їхнії робіт
There are no comments on this title.