Історія філософіі в її зв'язку з освітою : підручник / Г. І. Волинка, В. І. Гусєв, Н. Г. Мозгова та ін. ; за ред. Г. І. Волинки
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Каравела, 2006Опис: 479 с.ISBN: 966-8019-46-6.Класифікація: 87.3я73Примітки про зміст: ЧАСТИНА І. Світоглядно-освітній ґрунт філософського дискурсу Розділ 1. Міфорелігійні витоки освіти і філософування Розділ 2. Освітньо-світоглядна природа і місія філософії ЧАСТИНА II. Філософські школи стародавності та їх освітянські засади Розділ 3. Освітньо-філософські пошуки Індії Розділ 4. Освіта і філософія в стародавньому Китаї Розділ 5. Антична філософія й освіта Частина III. Релігійно-філософські та освітянські пошуки Середньовіччя Розділ 6. Середньовічне філософування: апологетика і патристика Розділ 7. Школа, університет, схоластичний дискурс Частина IV. Філософія Нового і Новітнього часів на тлі освіти і науки Розділ 8. Філософські і дидактичні ідеї європейського Відродження Розділ 9. Філософія Нового часу на фоні наукових і освітніх проблем XVI-XVIII ст. Розділ 10. Університетська реформа на межі XVIII - XIX ст. і німецька класична філософія Розділ 11. Криза новочасової філософської класики у XIX ст. Розділ 12. Професійна філософія в Україні XIX - поч. XX ст. Розділ 13. Посткласична філософія XX ст Анотація: Історико-філософській навчальній літературі бракує книг, де би виникнення філософської думки, її високі класичні злети в античні, середньовічні, нові і новітні часи тісно пов'язувались з освітою, яка розглядається як фундаментальне підгрунтя історичного поступу філософії. Пропонована книга долає цей брак, розглядаючи філософский поступ у перехресних взаємозв'язках з єволєцією освітньо-виховної галузі. У її зміст залучено нові, раніше відсутні в академічному обігу першоджерела, документи, факти. Ідеографія кожної філософської школи подається в доступній формі і з належною повнотою. Книга адресується студентам, аспірантам, викладачам, всім, хто цікавиться філософією. Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 1(091)(075.8) / І 90 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 41683-014105 |
Гриф МОНУ (Лист №№ 14/18.2-1602 від 08.07. 2005 р.)
ЧАСТИНА І. Світоглядно-освітній ґрунт філософського дискурсу Розділ 1. Міфорелігійні витоки освіти і філософування Розділ 2. Освітньо-світоглядна природа і місія філософії ЧАСТИНА II. Філософські школи стародавності та їх освітянські засади Розділ 3. Освітньо-філософські пошуки Індії Розділ 4. Освіта і філософія в стародавньому Китаї Розділ 5. Антична філософія й освіта Частина III. Релігійно-філософські та освітянські пошуки Середньовіччя Розділ 6. Середньовічне філософування: апологетика і патристика Розділ 7. Школа, університет, схоластичний дискурс Частина IV. Філософія Нового і Новітнього часів на тлі освіти і науки Розділ 8. Філософські і дидактичні ідеї європейського Відродження Розділ 9. Філософія Нового часу на фоні наукових і освітніх проблем XVI-XVIII ст. Розділ 10. Університетська реформа на межі XVIII - XIX ст. і німецька класична філософія Розділ 11. Криза новочасової філософської класики у XIX ст. Розділ 12. Професійна філософія в Україні XIX - поч. XX ст. Розділ 13. Посткласична філософія XX ст.
Історико-філософській навчальній літературі бракує книг, де би виникнення філософської думки, її високі класичні злети в античні, середньовічні, нові і новітні часи тісно пов'язувались з освітою, яка розглядається як фундаментальне підгрунтя історичного поступу філософії. Пропонована книга долає цей брак, розглядаючи філософский поступ у перехресних взаємозв'язках з єволєцією освітньо-виховної галузі. У її зміст залучено нові, раніше відсутні в академічному обігу першоджерела, документи, факти. Ідеографія кожної філософської школи подається в доступній формі і з належною повнотою. Книга адресується студентам, аспірантам, викладачам, всім, хто цікавиться філософією
Немає коментарів для цієї одиниці.