Маркетинг : Підручникдля вузів / Гаркавенко С. С.

Основний автор-особа: Автор, Гаркавенко , С. С.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Відомості про видання: 7-ме вид.Вихідні дані: К. : Лібра, 1998Опис: 383 с.ISBN: 966-7035-17-4.Класифікація: 65.05 л73Анотація: Запропонований підручник розглядає сучасну концепцію маркетингу як філософію бізнесу: принципи, функції, види маркетингу (розділ 1). Сім розділів присвячені функціям маркетингу: комплексний аналіз та прогнозування ринку, розробка стратегії маркетингу, товарна та цінова політика, політика розподілу, просування товарів, контроль маркетингової діяльності. Всі розділи містять у собі викладення теоретичних засад, численні приклади маркетингової діяльності з практики вітчизняних та відомих зарубіжних фірм. Значна увага приділена використанню математичного апарату маркетингу, завдяки чому з’явилась можливість кількісної оцінки рішень, прийнятих на кожному етапі маркетингової діяльності. Видавництвом планується, як продовження підручника, видати практикум та робочі зошити, на сторінках яких студенти знайдуть численні приклади, задачі та матеріал для тренінгів, що допоможе в удосконаленні набутих знань шляхом поєднання теорії та практики.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.138(075.8) / Г20 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-009815
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.138(075.8) / Г20 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-009812
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.138(075.8) / Г20 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-009813
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту“, Поличне розташування: Науковий фонд, Collection: Наукова література Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
339.138(075.8) / Г20 Маркетинг, Підручник 339.138(075.8) / Г20 Маркетинг, Підручникдля вузів 339.138(075.8) / Г20 Маркетинг, Підручникдля вузів 339.138(075.8) / Г20 Маркетинг, Підручникдля вузів 339.138(075.8) / К21 Товарна іноваційна політика, Підручник 339.138(075.8) / К21 Товарна іноваційна політика, Підручник 339.138(075.8) / К21 Товарна іноваційна політика, Підручник

Запропонований підручник розглядає сучасну концепцію маркетингу як філософію бізнесу: принципи, функції, види маркетингу (розділ 1). Сім розділів присвячені функціям маркетингу: комплексний аналіз та прогнозування ринку, розробка стратегії маркетингу, товарна та цінова політика, політика розподілу, просування товарів, контроль маркетингової діяльності. Всі розділи містять у собі викладення теоретичних засад, численні приклади маркетингової діяльності з практики вітчизняних та відомих зарубіжних фірм. Значна увага приділена використанню математичного апарату маркетингу, завдяки чому з’явилась можливість кількісної оцінки рішень, прийнятих на кожному етапі маркетингової діяльності.
Видавництвом планується, як продовження підручника, видати практикум та робочі зошити, на сторінках яких студенти знайдуть численні приклади, задачі та матеріал для тренінгів, що допоможе в удосконаленні набутих знань шляхом поєднання теорії та практики.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха