Інформаційні системи і технології в маркетингу : навчально-методичний посібник / Пінчук Н. С., Галузинський Г. П., Орленко Н. С.

Основной Автор-лицо: Автор, Пінчук, Н. С., Надія СтепанівнаАльтернативный автор-лицо: Автор, Галузинський, Г. П., Георгій ПетровичЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: К. : КНЕУ, 2001Описание: 296 с.ISBN:966-574-276-0.Классификация: 65.290-2Резюме или реферат:Посібник містить навчально-методичні матеріали для вивчення дисципліни «Інформаційні системи і технології в маркетингу». Блок навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, основну і допоміжну літературу, І плани (основні питання) практичних і лабораторних занять, інструктивні матеріали для розв’язання задач на ПЕОМ, термінологічний словник, навчальні завдання та завдання для перевірки знань. Видання містить критерії оцінювання знань студентів, тематику контрольних робіт та методичні вказівки до виконання їх (для заочної форми навчання), перелік теоретичних питань і практичних завдань, пропонованих студентам на екзаменах, тощо. Для студентів вищих навчальних закладів освіти, що навчаються за спеціальністю «Маркетинг» та «Економічна кібернетика». Посібник може стати у пригоді студентам, які спеціалізуються в галузі машинної обробки інформації, інформаційних систем у менеджменті.. Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Собрание Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339:004.738.5 / П32 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013164
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339:004.738.5 / П32 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013168
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339:004.738.5 / П32 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013169
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339:004.738.5 / П32 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013166
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339:004.738.5 / П32 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013167

Посібник містить навчально-методичні матеріали для вивчення дисципліни «Інформаційні системи і технології в маркетингу». Блок навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, основну і допоміжну літературу, І плани (основні питання) практичних і лабораторних занять, інструктивні матеріали для розв’язання задач на ПЕОМ, термінологічний словник, навчальні завдання та завдання для перевірки знань. Видання містить критерії оцінювання знань студентів, тематику контрольних робіт та методичні вказівки до виконання їх (для заочної форми навчання), перелік теоретичних питань і практичних завдань, пропонованих студентам на екзаменах, тощо.
Для студентів вищих навчальних закладів освіти, що навчаються за спеціальністю «Маркетинг» та «Економічна кібернетика». Посібник може стати у пригоді студентам, які спеціалізуються в галузі машинної обробки інформації, інформаційних систем у менеджменті.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Работает на ПО Коха