Теорія стратегії підприємства. Сучасний стан та напрямки розвитку : Монографія / А. П. Наливайко ; ред І. Судзіловська

Основной Автор-лицо: Автор, Наливайко, А. П., Анатолій ПетровичЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: К. : КНЕУ, МОН України, 2001Описание: 227 с.ISBN:966-574-229-9.Классификация: 65.29Резюме или реферат:У монографії подано результати узагальнюючої оцінки сучасного стану теорії стратегії підприємства та викладено низку пропозицій щодо підвищення теоретичного рівня її розробки та здійснення. Виконаний аналіз змістово-структурної розвиненості даної теорії показав, що їснує певна відірваність стратегії підприємств як науки від споріднених наукових галузей, зокрема від мікроекономічної теорії. Друга частина монографіі містить розробки, які об'єднуються загальною ідеєю розвитку теоретичних засад стратегії підприємства через використання методів та інструментарію мікроекономічного аналізу. Для науковців, викладачів, аспірантів та студентів закладів вищої освіти, керівників організацій та підприємств, фахівців консалтингової сфери та всіх, хто цікавиться сучасними проблемами управління. Тип единицы: Книги
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Собрание Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 334.012.64 / Н23 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-009431

У монографії подано результати узагальнюючої оцінки сучасного стану теорії стратегії підприємства та викладено низку пропозицій щодо підвищення теоретичного рівня її розробки та здійснення. Виконаний аналіз змістово-структурної розвиненості даної теорії показав, що їснує певна відірваність стратегії підприємств як науки від споріднених наукових галузей, зокрема від мікроекономічної теорії. Друга частина монографіі містить розробки, які об'єднуються загальною ідеєю розвитку теоретичних засад стратегії підприємства через використання методів та інструментарію мікроекономічного аналізу. Для науковців, викладачів, аспірантів та студентів закладів вищої освіти, керівників організацій та підприємств, фахівців консалтингової сфери та всіх, хто цікавиться сучасними проблемами управління

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Работает на ПО Коха