Розвиток малого підприємництва в Україні (на прикладі Української видавничо-поліграфічної компанії "Експрес-Об'ява") / В. І. Шпак
Язык: українська.Страна: УКРАЇНА.Сведения об издании: 2-ге вид., доп. і перероб.Публикация: К. : МАУП, 2003Описание: 123 с.ISBN:966-608-285-3.Классификация: 65.9(4Укр)29Резюме или реферат:Пропонований доробок висвітлює економічні процеси, пов'язані зі становленням та функционуванням малого бізнесу в Україні на прикладі Української видавничо-поліграфічної компанії, показує розвиток підприємництва у видавничо-поліграфічній та рекламній сферах в умовах перехідної економіки.. Тема охоплює економічні процеси в Україні на макро- і мікро-рівнях, документи й матеріали, що відображають становлення й розвиток малого та середнього бізнесу на перехідному етапі економіки, кон'юнктуру й розвиток вітчизняного ринку видавничо-поліграфічних та рекламних товарів і послуг, досвід вітчизняних і зарубіжних підприємств у цій сфері. Книга буде корисною для студентів вищих і середніх спеціальних навчальних закладів, майбутніх підприємців, тих, хто тільки розпочинає власну справу, бізнесменів, а також всіх, хто цікавиться проблемами розвитку підприємництва. Тип единицы: КнигиТекущая библиотека | Собрание | Шифр хранения | Состояние | Ожидается на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 334.012.64 / Ш83 (Просмотр полки(Открывается ниже)) | Доступно | 41683-009427 |
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту , Полочное местоположение: Науковий фонд, Коллекция: Наукова література Закрыть просмотр полки(Скрывает браузер полки)
Пропонований доробок висвітлює економічні процеси, пов'язані зі становленням та функционуванням малого бізнесу в Україні на прикладі Української видавничо-поліграфічної компанії, показує розвиток підприємництва у видавничо-поліграфічній та рекламній сферах в умовах перехідної економіки.. Тема охоплює економічні процеси в Україні на макро- і мікро-рівнях, документи й матеріали, що відображають становлення й розвиток малого та середнього бізнесу на перехідному етапі економіки, кон'юнктуру й розвиток вітчизняного ринку видавничо-поліграфічних та рекламних товарів і послуг, досвід вітчизняних і зарубіжних підприємств у цій сфері. Книга буде корисною для студентів вищих і середніх спеціальних навчальних закладів, майбутніх підприємців, тих, хто тільки розпочинає власну справу, бізнесменів, а також всіх, хто цікавиться проблемами розвитку підприємництва
Для данного заглавия нет комментариев.