Рекламний менеджмент : навчальний посібник / Т. І. Лук'янець

Основний автор-особа: Автор, Лук'янець, Т. І., Тамара ІванівнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : КНЕУ, 1998Опис: 274 с.ISBN: 966-577-026-1.Класифікація: 65.422Анотація: У першому в Україні навчальному посібнику з менеджменту рекламної діяльності розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності. Детально висвітлено психологічні основи рекламного менеджменту. Для бакалаврів із маркетингу, які навчаються за магістерською програмою, спеціалістів у сфері рекламної діяльності, а також бізнесменів усіх галузей економіки й усіх форм власності.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 659.113 / Л84 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013362
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 659.113 / Л84 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013360
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 659.113 / Л84 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013363
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 659.113 / Л84 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013358
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 659.113 / Л84 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013361

Рекомендовано МОНУ. Лист №14/18.2-1727 від [0]3.12.01

У першому в Україні навчальному посібнику з менеджменту рекламної діяльності розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності. Детально висвітлено психологічні основи рекламного менеджменту.
Для бакалаврів із маркетингу, які навчаються за магістерською програмою, спеціалістів у сфері рекламної діяльності, а також бізнесменів усіх галузей економіки й усіх форм власності.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха