Маркетинг : прогнозування кон'юнктури ринку / Карпов В. А., Кучеренко В. Р.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Знання, 2001Опис: 215 с.ISBN: 966-620-013-9.Класифікація: 65.053я73Анотація: Це перший в Україні і країнах СНД навчальний посібник з кон’юнктурних досліджень ринку. У посібнику розглядаються теоретичні й практичні питання кон’юнктурних спостережень, методика аналізу і прогнозування стану окремих ринків з урахуванням особливостей переходу України до ринкових відносин. Пропонуються конкретні напрямки вдосконалення роботи, спрямованої на вивчення ринків в умовах становлення підприємництва. Посібник відповідає навчальній програмі вищих закладів освіти для студентів економічних спеціальностей. Для студентів, аспірантів, викладачів економічних навчальних закладів, а також усіх, хто цікавиться проблемами сучасного бізнесу.. Тип одиниці: Навчальні видання
Це перший в Україні і країнах СНД навчальний посібник з кон’юнктурних досліджень ринку. У посібнику розглядаються теоретичні й практичні питання кон’юнктурних спостережень, методика аналізу і прогнозування стану окремих ринків з урахуванням особливостей переходу України до ринкових відносин. Пропонуються конкретні напрямки вдосконалення роботи, спрямованої на вивчення ринків в умовах становлення підприємництва. Посібник відповідає навчальній програмі вищих закладів освіти для студентів економічних спеціальностей.
Для студентів, аспірантів, викладачів економічних навчальних закладів, а також усіх, хто цікавиться проблемами сучасного бізнесу.
Немає коментарів для цієї одиниці.
Увійти в обліковий запис для можливості публікувати коментарі.