Маркетинг послуг : навч. посібник для студ внз / О. М. Шканова ; ред. В. М. Вдовиченко

Основний автор-особа: Автор, Шканова, О. М., Олена МиколаївнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Кондор, 2003Опис: 302 с.ISBN: 966-7982-23-8.Класифікація: 65.290-2я73Анотація: У навч. посібнику розглядаються основні поняття маркетингу послуг та його специфіка, складові маркетингу-мікс (послуга, місце, просування, ціна). Наводяться основні методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, методичні підходи до вибору підприємством маркетингових стратегій. Посібник розрахований на студентів економічних спеціальностей внз, аспірантів, викладачів, науковців, а також на менеджерів і маркетологів, які працюють на підприємствах сфери послуг. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.138 / Ш66 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013235

Рек МОН України

У навч. посібнику розглядаються основні поняття маркетингу послуг та його специфіка, складові маркетингу-мікс (послуга, місце, просування, ціна). Наводяться основні методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, методичні підходи до вибору підприємством маркетингових стратегій. Посібник розрахований на студентів економічних спеціальностей внз, аспірантів, викладачів, науковців, а також на менеджерів і маркетологів, які працюють на підприємствах сфери послуг

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха