Маркетинг послуг : навч. посібник для студ внз / О. М. Шканова ; ред. В. М. Вдовиченко

Основной Автор-лицо: Автор, Шканова, О. М., Олена МиколаївнаЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: К. : Кондор, 2008Описание: 302 с.ISBN:966-7982-23-8.Классификация: 65.290-2я73Резюме или реферат:У навч. посібнику розглядаються основні поняття маркетингу послуг та його специфіка, складові маркетингу-мікс (послуга, місце, просування, ціна). Наводяться основні методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, методичні підходи до вибору підприємством маркетингових стратегій. Посібник розрахований на студентів економічних спеціальностей внз, аспірантів, викладачів, науковців, а також на менеджерів і маркетологів, які працюють на підприємствах сфери послуг. Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Собрание Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 338.46(075.8) / Ш66 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013232
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 338.46(075.8) / Ш66 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013233
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 338.46(075.8) / Ш66 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013230
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 338.46(075.8) / Ш66 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013231
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 338.46(075.8) / Ш66 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-013228

Рек МОН України

У навч. посібнику розглядаються основні поняття маркетингу послуг та його специфіка, складові маркетингу-мікс (послуга, місце, просування, ціна). Наводяться основні методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, методичні підходи до вибору підприємством маркетингових стратегій. Посібник розрахований на студентів економічних спеціальностей внз, аспірантів, викладачів, науковців, а також на менеджерів і маркетологів, які працюють на підприємствах сфери послуг

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Работает на ПО Коха