Маркетинговий менеджмент : навч. посібник / М. М. Єрмошенко

Основний автор-особа: Автор, Єрмошенко , М. М., Микола МиколайовичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : НАУ, 2001Опис: 204 с.ISBN: 966-65193-2-2.Класифікація: 65.29Анотація: У навчальному посібнику викладено теоретичні, методологічні, методичні та практичні засади управління маркетинговоюдіяльністю як сучасного напрмку стратегічного менеджменту. Наведено механізм управління маркетингом у складі принципів, функцій, структур, методів, інструментів і стратегій управлінської діяльності. Призначений для студ., аспірантів і викладачів, а також буде корисним для фахівців, які займаються маркетинговою діяльністю. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 658:339.138(075) / Є74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013215

Рек. МОН України

У навчальному посібнику викладено теоретичні, методологічні, методичні та практичні засади управління маркетинговоюдіяльністю як сучасного напрмку стратегічного менеджменту. Наведено механізм управління маркетингом у складі принципів, функцій, структур, методів, інструментів і стратегій управлінської діяльності. Призначений для студ., аспірантів і викладачів, а також буде корисним для фахівців, які займаються маркетинговою діяльністю

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха