Стратегічний маркетинг : навч. посібник / Н. В. Куденко
Language: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: К. : КНЕУ, 1998Description: 151 с.ISBN: 966-574-061-Х.Classification: 65.290.2Abstract: У навчальному посібнику розглядаються сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою. Аналізуються маркетингові стратегії росту, сегментації та вибору цільового ринку, диференціації та позиціонування, конкурентні стратегії. Висвітлюються методи портфельного аналізу. Теоретичний матеріал доповнено рисунками, таблицями, конкретними прикладами, що допоможе читачам систематизувати свої знання. Для студ. внз, які навчаються за фаховим спрямуванням "Маркетинг", та маркетологів-практиків, які прагнуть опануватигавички стратегічного маркетингу. Item type:
Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 339.138(075.8) / К88 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 41683-013210 | |
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 339.138(075.8) / К88 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 41683-013213 |
У навчальному посібнику розглядаються сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою. Аналізуються маркетингові стратегії росту, сегментації та вибору цільового ринку, диференціації та позиціонування, конкурентні стратегії. Висвітлюються методи портфельного аналізу. Теоретичний матеріал доповнено рисунками, таблицями, конкретними прикладами, що допоможе читачам систематизувати свої знання. Для студ. внз, які навчаються за фаховим спрямуванням "Маркетинг", та маркетологів-практиків, які прагнуть опануватигавички стратегічного маркетингу
There are no comments on this title.