Стратегічний маркетинг : навч. посібник / Н. В. Куденко

Main Author: Автор, Куденко, Н. В., Наталія ВолодимирівнаLanguage: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: К. : КНЕУ, 1998Description: 151 с.ISBN: 966-574-061-Х.Classification: 65.290.2Abstract: У навчальному посібнику розглядаються сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою. Аналізуються маркетингові стратегії росту, сегментації та вибору цільового ринку, диференціації та позиціонування, конкурентні стратегії. Висвітлюються методи портфельного аналізу. Теоретичний матеріал доповнено рисунками, таблицями, конкретними прикладами, що допоможе читачам систематизувати свої знання. Для студ. внз, які навчаються за фаховим спрямуванням "Маркетинг", та маркетологів-практиків, які прагнуть опануватигавички стратегічного маркетингу. Item type: Навчальні видання
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(075.8) / К88 (Browse shelf (Opens below)) Available 41683-013210
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(075.8) / К88 (Browse shelf (Opens below)) Available 41683-013213
Browsing Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту shelves, Shelving location: Науковий фонд, Collection: Наукова література Close shelf browser (Hides shelf browser)
339.138(075.8) / К21 Товарна іноваційна політика 339.138(075.8) / К21 Товарна іноваційна політика 339.138(075.8) / К88 Стратегічний маркетинг , навч. посібник 339.138(075.8) / К88 Стратегічний маркетинг , навч. посібник 339.138(075.8) / М25 Маркетинг у прикладах і завданнях , навчальний посібник 339.138(075.8) / М26 Маркетинг , підручник 339.138(075.8) / М26 Маркетинг , підручник

У навчальному посібнику розглядаються сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою. Аналізуються маркетингові стратегії росту, сегментації та вибору цільового ринку, диференціації та позиціонування, конкурентні стратегії. Висвітлюються методи портфельного аналізу. Теоретичний матеріал доповнено рисунками, таблицями, конкретними прикладами, що допоможе читачам систематизувати свої знання. Для студ. внз, які навчаються за фаховим спрямуванням "Маркетинг", та маркетологів-практиків, які прагнуть опануватигавички стратегічного маркетингу

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha