Стратегічний маркетинг : навч. посібник / Н. В. Куденко

Основний автор-особа: Автор, Куденко, Н. В., Наталія ВолодимирівнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : КНЕУ, 1998Опис: 151 с.ISBN: 966-574-061-Х.Класифікація: 65.290.2Анотація: У навчальному посібнику розглядаються сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою. Аналізуються маркетингові стратегії росту, сегментації та вибору цільового ринку, диференціації та позиціонування, конкурентні стратегії. Висвітлюються методи портфельного аналізу. Теоретичний матеріал доповнено рисунками, таблицями, конкретними прикладами, що допоможе читачам систематизувати свої знання. Для студ. внз, які навчаються за фаховим спрямуванням "Маркетинг", та маркетологів-практиків, які прагнуть опануватигавички стратегічного маркетингу. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.138(075.8) / К88 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013210
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.138(075.8) / К88 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013213
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту“, Поличне розташування: Науковий фонд, Collection: Наукова література Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
339.138(075.8) / К21 Товарна іноваційна політика, Підручник 339.138(075.8) / К21 Товарна іноваційна політика, Підручник 339.138(075.8) / К88 Стратегічний маркетинг, навч. посібник 339.138(075.8) / К88 Стратегічний маркетинг, навч. посібник 339.138(075.8) / М25 Маркетинг у прикладах і завданнях, навчальний посібник 339.138(075.8) / М26 Маркетинг, підручник 339.138(075.8) / М26 Маркетинг, підручник

У навчальному посібнику розглядаються сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою. Аналізуються маркетингові стратегії росту, сегментації та вибору цільового ринку, диференціації та позиціонування, конкурентні стратегії. Висвітлюються методи портфельного аналізу. Теоретичний матеріал доповнено рисунками, таблицями, конкретними прикладами, що допоможе читачам систематизувати свої знання. Для студ. внз, які навчаються за фаховим спрямуванням "Маркетинг", та маркетологів-практиків, які прагнуть опануватигавички стратегічного маркетингу

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха