Маркетинг у прикладах і завданнях : навчальний посібник ; за заг. ред. С. М. Ілляшенка

Secondary Author: Редактор, Ілляшенко, С. М.Language: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: Суми : Університетська книга, 2017Description: 400 с.ISBN: 978-966-680-229-5.Classification: 65.290-2я73Contents note: Розділ 1. Основи маркетингу Розділ 2. Інфраструктура товарного ринку Розділ 3. Товарознавство Розділ 4. Маркетингові дослідження Розділ 5. Маркетингова товарна політика Розділ 6. Маркетингова цінова політика Розділ 7. Маркетингова політика комунікацій Розділ 8. Промисловий маркетингова Розділ 9. Логістика Розділ 10. Міжнародний маркетинг Abstract: У навчальному посібнику наведено завдання практикуму з маркетингу та приклади їх розв’язання, зокрема: розрахункові та аналітичні задачі, кейси, тести для перевірки рівня засвоєння теоретичних і практичних знань, схеми. Завдання базуються на матеріалах діяльності вітчизняних підприємств і установ та охоплюють такі розділи: основи маркетингу, товарознавство, інфраструктура товарного ринку, маркетингові дослідження, маркетингова товарна, цінова, комунікаційна політика, промисловий маркетинг, логістика, міжнародний маркетинг.Книга призначена для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисною керівникам і провідним фахівцям підприємств різних галузей та широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингу.. Item type: Навчальні видання
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.138(075.8) / М25 (Browse shelf(Opens below)) Checked out 30.09.2025 41683-013125

Розділ 1. Основи маркетингу Розділ 2. Інфраструктура товарного ринку Розділ 3. Товарознавство Розділ 4. Маркетингові дослідження Розділ 5. Маркетингова товарна політика Розділ 6. Маркетингова цінова політика Розділ 7. Маркетингова політика комунікацій Розділ 8. Промисловий маркетингова Розділ 9. Логістика Розділ 10. Міжнародний маркетинг

У навчальному посібнику наведено завдання практикуму з маркетингу та приклади їх розв’язання, зокрема: розрахункові та аналітичні задачі, кейси, тести для перевірки рівня засвоєння теоретичних і практичних знань, схеми. Завдання базуються на матеріалах діяльності вітчизняних підприємств і установ та охоплюють такі розділи: основи маркетингу, товарознавство, інфраструктура товарного ринку, маркетингові дослідження, маркетингова товарна, цінова, комунікаційна політика, промисловий маркетинг, логістика, міжнародний маркетинг.Книга призначена для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисною керівникам і провідним фахівцям підприємств різних галузей та широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингу.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha