Маркетинг : підручник / В. Руделіус, О. М. Азарян, О. А. Виноградов та ін. ; ред. О. І. Сидоренко, П. С. Редько

Основний автор-особа: Автор, Руделіус, В.Альтернативний автор-особа: Автор, Азарян, О. М.Мова: українська ; оригінал: англійська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2005Опис: 422 с. : іл.ISBN: 966-8487-34-6.Класифікація: 65.290-2я73Примітки про зміст: Передмова -- 20 Глава 1. Суть маркетингу: орієнтація на споживача -- 29 Глава 2. Взаємозв’язок маркетингової та корпоративної стратегій -- 53 Додаток. Створення ефективного маркетингового плану -- 74 Глава 3. Маркетингове середовище -- 91 Глава 4. Поведінка споживача -- 113 Глава 5. Маркетингові дослідження -- 139 Глава 6. Сегментація -- 157 Глава 7. Нові продукти і послуги -- 179 Глава 8. Управління товарами та послугами -- 205 Глава 9. Ціноутворення -- 233 Глава 10. Дистрибуція -- 259 Глава 11. Інтегровані маркетиногові комунікації -- 285 Глава 12. Реклама, стимулювання збуту та зв’язки з громадськістю -- 307 Глава 13. Персональний продаж і прямий маркетинг -- 331 Глава 14. Управління процесом маркетингу -- 355 Глосарій -- 384 Примітки -- 408 Анотація: В основу українського адаптованого видання покладено популярний американський підручник, який витримав вісім видань у США і п’ять - у Канаді, а також міжнародне англомовне видання і переклади польською, російською, іспанською, французькою, китайською та португальською мовами і вдосконалювався протягом двадцяти років міжнародним авторським колективом. Теоретичні засади маркетингу супроводжуються численними маркетинговими прикладами діяльності українських та міжнародних компаній в Україні.Численні фотографії, схеми, графіки й таблиці, ситуаційні вправи, зразок маркетингового плану дають читачеві можливість з більшою зацікавленістю працювати з підручником. Навчальний матеріал повністю відповідає програмі базового курсу «Маркетинг», висвітлюючи у доступній, зрозумілій формі такі важливі програмні питання, як сутність маркетингу, поняття маркетингової стратегії та її зв’язок із корпоративною стратепєю. маркетингові дослідження, сегментація і позиціювання, характеристика складових комплексу маркетингу, загальні положення щодо управління процесом маркетингу.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.138(075.8) / М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013122
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту“, Поличне розташування: Науковий фонд, Collection: Наукова література Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
339.138(075.8) / К88 Стратегічний маркетинг, навч. посібник 339.138(075.8) / К88 Стратегічний маркетинг, навч. посібник 339.138(075.8) / М25 Маркетинг у прикладах і завданнях, навчальний посібник 339.138(075.8) / М26 Маркетинг, підручник 339.138(075.8) / М26 Маркетинг, підручник 339.138(075.8) / М27 Маркетинг, общий курс 339.138(075.8) / М27 Маркетинг, общий курс

Передмова 20 Глава 1. Суть маркетингу: орієнтація на споживача 29 Глава 2. Взаємозв’язок маркетингової та корпоративної стратегій 53 Додаток. Створення ефективного маркетингового плану 74 Глава 3. Маркетингове середовище 91 Глава 4. Поведінка споживача 113 Глава 5. Маркетингові дослідження 139 Глава 6. Сегментація 157 Глава 7. Нові продукти і послуги 179 Глава 8. Управління товарами та послугами 205 Глава 9. Ціноутворення 233 Глава 10. Дистрибуція 259 Глава 11. Інтегровані маркетиногові комунікації 285 Глава 12. Реклама, стимулювання збуту та зв’язки з громадськістю 307 Глава 13. Персональний продаж і прямий маркетинг 331 Глава 14. Управління процесом маркетингу 355 Глосарій 384 Примітки 408

В основу українського адаптованого видання покладено популярний американський підручник, який витримав вісім видань у США і п’ять - у Канаді, а також міжнародне англомовне видання і переклади польською, російською, іспанською, французькою, китайською та португальською мовами і вдосконалювався протягом двадцяти років міжнародним авторським колективом. Теоретичні засади маркетингу супроводжуються численними маркетинговими прикладами діяльності українських та міжнародних компаній в Україні.Численні фотографії, схеми, графіки й таблиці, ситуаційні вправи, зразок маркетингового плану дають читачеві можливість з більшою зацікавленістю працювати з підручником. Навчальний матеріал повністю відповідає програмі базового курсу «Маркетинг», висвітлюючи у доступній, зрозумілій формі такі важливі програмні питання, як сутність маркетингу, поняття маркетингової стратегії та її зв’язок із корпоративною стратепєю. маркетингові дослідження, сегментація і позиціювання, характеристика складових комплексу маркетингу, загальні положення щодо управління процесом маркетингу.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха