Маркетинг : підручник / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко та ін. ; ред. О. І. Сидоренко, Л. С. Макарова

Перекладено з …: New York = 2006 : McGraw-Hill, Marketing, 0-07-282880-3Основний автор-особа: Автор, Руделіус, В.Альтернативний автор-особа: Автор, Азарян, О. М.Мова: українська ; оригінал: англійська.Країна: УКРАЇНА.Відомості про видання: 3-те вид.Вихідні дані: К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008Опис: 646 с. : іл.ISBN: 966-8487-44-3.Класифікація: 65.290-2я73Примітки про зміст: Передмова -- 22 Частина І. Сучасна концепція маркетингу -- 40 Розділ 1. Маркетинг: механізм створення цінностей і зв’язків зі споживачами -- 43 Розділ 2. Взаємозв'язок маркетингової та корпоративної стратегії -- 65 Додаток А. Створення ефективного маркетингового плану -- 83 Розділ 3. Маркетингове середовище -- 103 Розділ 4. Етика й соціальна відповідальність у маркетингу -- 125 Частина II. Розуміння поведінки споживачів на ринках різних типів -- 152 Розділ 5. Поведінка споживача -- 155 Розділ 6. Поведінка споживачів на ринках організацій -- 175 Розділ 7. Вихід на міжнародні ринки -- 195 Частина III. Визначення маркетингових можливостей -- 224 Розділ 8. Маркетингові дослідження -- 227 Розділ 9. Сегментація -- 249 Частина IV. Формування комплексу маркетингу -- 272 Розділ 10. Розроблення нових продуктів і послуг -- 275 Розділ 11. Управління продуктами -- 303 Розділ 12. Управління послугами -- 331 Розділ 13. Ціноутворення -- 355 Додаток Б. Фінансові аспекти маркетингу -- 387 Розділ 14. Управління каналами збуту -- 395 Розділ 15. Маркетингова логістика 417 Розділ 16. Торгівля -- 441 Розділ 17. Інтегровані маркетингові комунікації -- 473 Розділ 18. Реклама, стимулювання збуту та зв’язки із громадськістю -- 495 Розділ 19. Персональний продаж та управління продажем -- 527 Частина V. Управління процесом маркетингу -- 558 Розділ 20. Використання інтерактивного й багатоканального маркетингу -- 561 Розділ 21. Стратегічний маркетинг -- 581 Глосарій -- 608 Примітки -- 624 Предметний покажчик -- 640 Анотація: В основу українського адаптованого видання покладено популярний американський підручник, який витримав вісім видань у США і п’ять - у Канаді, а також міжнародне англомовне видання і переклади польською, російською, іспанською, французькою, китайською та португальською мовами і вдосконалювався протягом двадцяти років міжнародним авторським колективом. Теоретичні засади маркетингу супроводжуються численними маркетинговими прикладами діяльності українських та міжнародних компаній в Україні.Численні фотографії, схеми, графіки й таблиці, ситуаційні вправи, зразок маркетингового плану дають читачеві можливість з більшою зацікавленістю працювати з підручником. Навчальний матеріал повністю відповідає програмі базового курсу «Маркетинг», висвітлюючи у доступній, зрозумілій формі такі важливі програмні питання, як сутність маркетингу, поняття маркетингової стратегії та її зв’язок із корпоративною стратепєю. маркетингові дослідження, сегментація і позиціювання, характеристика складових комплексу маркетингу, загальні положення щодо управління процесом маркетингу.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.138(075.8) / М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013123
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту“, Поличне розташування: Науковий фонд, Collection: Наукова література Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
339.138(075.8) / К88 Стратегічний маркетинг, навч. посібник 339.138(075.8) / М25 Маркетинг у прикладах і завданнях, навчальний посібник 339.138(075.8) / М26 Маркетинг, підручник 339.138(075.8) / М26 Маркетинг, підручник 339.138(075.8) / М27 Маркетинг, общий курс 339.138(075.8) / М27 Маркетинг, общий курс 339.138(076) / Б27 Маркетинг, курс лекций

Передмова 22 Частина І. Сучасна концепція маркетингу 40 Розділ 1. Маркетинг: механізм створення цінностей і зв’язків зі споживачами 43 Розділ 2. Взаємозв'язок маркетингової та корпоративної стратегії 65 Додаток А. Створення ефективного маркетингового плану 83 Розділ 3. Маркетингове середовище 103 Розділ 4. Етика й соціальна відповідальність у маркетингу 125 Частина II. Розуміння поведінки споживачів на ринках різних типів 152 Розділ 5. Поведінка споживача 155 Розділ 6. Поведінка споживачів на ринках організацій 175 Розділ 7. Вихід на міжнародні ринки 195 Частина III. Визначення маркетингових можливостей 224 Розділ 8. Маркетингові дослідження 227 Розділ 9. Сегментація 249 Частина IV. Формування комплексу маркетингу 272 Розділ 10. Розроблення нових продуктів і послуг 275 Розділ 11. Управління продуктами 303 Розділ 12. Управління послугами 331 Розділ 13. Ціноутворення 355 Додаток Б. Фінансові аспекти маркетингу 387 Розділ 14. Управління каналами збуту 395 Розділ 15. Маркетингова логістика 417 Розділ 16. Торгівля 441 Розділ 17. Інтегровані маркетингові комунікації 473 Розділ 18. Реклама, стимулювання збуту та зв’язки із громадськістю 495 Розділ 19. Персональний продаж та управління продажем 527 Частина V. Управління процесом маркетингу 558 Розділ 20. Використання інтерактивного й багатоканального маркетингу 561 Розділ 21. Стратегічний маркетинг 581 Глосарій 608 Примітки 624 Предметний покажчик 640

В основу українського адаптованого видання покладено популярний американський підручник, який витримав вісім видань у США і п’ять - у Канаді, а також міжнародне англомовне видання і переклади польською, російською, іспанською, французькою, китайською та португальською мовами і вдосконалювався протягом двадцяти років міжнародним авторським колективом. Теоретичні засади маркетингу супроводжуються численними маркетинговими прикладами діяльності українських та міжнародних компаній в Україні.Численні фотографії, схеми, графіки й таблиці, ситуаційні вправи, зразок маркетингового плану дають читачеві можливість з більшою зацікавленістю працювати з підручником. Навчальний матеріал повністю відповідає програмі базового курсу «Маркетинг», висвітлюючи у доступній, зрозумілій формі такі важливі програмні питання, як сутність маркетингу, поняття маркетингової стратегії та її зв’язок із корпоративною стратепєю. маркетингові дослідження, сегментація і позиціювання, характеристика складових комплексу маркетингу, загальні положення щодо управління процесом маркетингу.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха