Маркетингова товарна політика : навчальний посібник / Романенко Л. Ф.

Основний автор-особа: Автор, Романенко, Л. Ф., Лариса ФедорівнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Університет "Україна", 2008Опис: 106 с.ISBN: 978-966-388-240-6.Класифікація: 6529-2я73Анотація: Висвітлено та проаналізовано маркетингову товарну політику підприємства, що просуває свою продукцію на ринок в умовах конкуренції. Розглянуто життєвий цикл товару та його етапи, сутність товарного асортименту і номенклатури, особливості конкурентоспроможності товарів і послуг та визначення їх якості. Показано основні етапи планування та розробки нового товару, суть і функції марки й упаковки, процес позиціювання товарів. Видання орієнтоване на студентів, аспірантів, науковців і всіх, хто вивчає маркетинг та займається практичною маркетинговою діяльністю.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.14(075.8) / Р69 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013184
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.14(075.8) / Р69 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013182
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.14(075.8) / Р69 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013180
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.14(075.8) / Р69 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013183
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 339.14(075.8) / Р69 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013181

Висвітлено та проаналізовано маркетингову товарну політику підприємства, що просуває свою продукцію на ринок в умовах конкуренції. Розглянуто життєвий цикл товару та його етапи, сутність товарного асортименту і номенклатури, особливості конкурентоспроможності товарів і послуг та визначення їх якості. Показано основні етапи планування та розробки нового товару, суть і функції марки й упаковки, процес позиціювання товарів.
Видання орієнтоване на студентів, аспірантів, науковців і всіх, хто вивчає маркетинг та займається практичною маркетинговою діяльністю.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха