Маркетинг : підручник / Павленко А. Ф., Войчак А. В.

Основной Автор-лицо: Автор, Павленко, А.Ф., Анатолій ФедоровичАльтернативный автор-лицо: Автор, Войчак, А. В., Анатолій ВолодимировичЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: Київ : КНЕУ, 2003Описание: 246 с.ISBN:966-574-431-3.Классификация: 65.290-2Резюме или реферат:У підручнику викладено основні питання, що розкривають сутність маркетингу як філософії підприємницької діяльності за умов ринкових відносин та конкуренції. Основну увагу звернуто на маркетингові підходи, методи, алгоритми та інструменти, котрі використовуються підприємствами для задоволення потреб споживачів і досягнення власних цілей. Для підприємців, працівників маркетингових служб, а також для викладачів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.. Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Собрание Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(075) / П12 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012991
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(075) / П12 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012997
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(075) / П12 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012995
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(075) / П12 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012998
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(075) / П12 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012996
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(075) / П12 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012993
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(075) / П12 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012994
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту , Полочное местоположение: Науковий фонд, Коллекция: Наукова література Закрыть просмотр полки(Скрывает браузер полки)
339.138(075) / П12 Маркетинг , підручник 339.138(075) / П12 Маркетинг , підручник 339.138(075) / П12 Маркетинг , підручник 339.138(075) / П12 Маркетинг , підручник 339.138(075) / П12 Маркетинг , підручник 339.138(075) / П12 Маркетинг , підручник 339.138(075) / Т48 Маркетинг послуг

У підручнику викладено основні питання, що розкривають сутність маркетингу як філософії підприємницької діяльності за умов ринкових відносин та конкуренції. Основну увагу звернуто на маркетингові підходи, методи, алгоритми та інструменти, котрі використовуються підприємствами для задоволення потреб споживачів і досягнення власних цілей.
Для підприємців, працівників маркетингових служб, а також для викладачів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Работает на ПО Коха