Маркетинговий менеджмент : навчальний посібник / Пелішенко В. П.

Основной Автор-лицо: Автор, Пелішенко, В. П., Валентин ПавловичЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: Київ : Центр навчальної літератури, 2003Описание: 199 с.ISBN:966-8253-29-9.Классификация: 21Примечания о содержании: Розділ 1. Управління на засадах маркетингу Розділ 2. Функції маркетингового менеджменту Розділ 3. Управління комплексом маркетингових заходів Резюме или реферат:У навчальному посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент, який орієнтує управлінську систему підприємств на вимоги ринку і забезпечує реальну реалізацію всього комплексу маркетингових заходів. Наведений механізм маркетингового менеджменту зорієнтований на використання основних парадигм маркетингу — неокласичного, стратегічного та маркетингу партнерських відносин. Призначений для формування у студентів, аспірантів та фахівців підприємств вміння реального досягнення поставлених маркетингових цілей в умовах сучасного ринку. . Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Собрание Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(075):658 / П50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012985
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(075):658 / П50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012986
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(075):658 / П50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012989
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(075):658 / П50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012992
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(075):658 / П50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012988
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(075):658 / П50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012987
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(075):658 / П50 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012990

Розділ 1. Управління на засадах маркетингу Розділ 2. Функції маркетингового менеджменту Розділ 3. Управління комплексом маркетингових заходів

У навчальному посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент, який орієнтує управлінську систему підприємств на вимоги ринку і забезпечує реальну реалізацію всього комплексу маркетингових заходів. Наведений механізм маркетингового менеджменту зорієнтований на використання основних парадигм маркетингу — неокласичного, стратегічного та маркетингу партнерських відносин.
Призначений для формування у студентів, аспірантів та фахівців підприємств вміння реального досягнення поставлених маркетингових цілей в умовах сучасного ринку.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Работает на ПО Коха