Посібник для викладача до підручника "Маркетинг" : методичне видання ; ред.- упор.: Сидоренко О. І., Редько П. С.

Вторичный автор-лицо: Укладач, Сидоренко, О. І., Олександр Іванович; Укладач, Редько, П. С., Павло СергійовичЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: К. : Навч.-метод. центр "Консорціум із удоскон. менеджмент-освіти в Україні , 2005Описание: 270 с.ISBN:966-8487-37-0.Классификация: Примечания о содержании: Глава 1. Суть маркетингу: орієнтація на споживача Глава 2. Взаємозв’язок маркетингової та корпоративної стратегій Глава 3. Маркетингове середовище Глава 4. Поведінка споживача Глава 5. Маркетингові дослідження Глава 6. Сегментація Глава 7. Нові продукти та послуги Глава 8. Управління товарами та послугами Глава 9. Ціноутворення Глава 10. Дистрибуція Глава 11. Інтегровані маркетингові комунікації Глава 12. Реклама, стимулювання збуту та зв’язки з громадськістю Глава 13. Персональний продаж і прямий маркетинг Глава 14. Управлінням процесом маркетингу автобусобудування Резюме или реферат:Методичний посібник ставить за мету допомогти викладачеві, який використовує підручник „Маркетинг”, ефективніше використовувати його в курсі „Маркетинг”. Він містить різноманітні матеріали, якими викладач може урізноманітнити власний стиль викладання, а також стимулювати інтерес студентів до вивчення маркетингу як надзвичайно динамічної дисципліни. Кожна глава посібника має відповідник у підручнику і складається з кількох ключових елементів: навчальні цілі глави („Ознайомившись із главою, студент має..”); основні терміни та поняття, які повинен засвоїти студент; методична записка; міні-лекції; відповіді на запитання; питання для обговорення; методичні рекомендації до ситуаційної вправи; тести. Для викладачів вищих навчальних закладів.. Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Собрание Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 339.138(07) / П61 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно 41683-012984

Глава 1. Суть маркетингу: орієнтація на споживача Глава 2. Взаємозв’язок маркетингової та корпоративної стратегій Глава 3. Маркетингове середовище Глава 4. Поведінка споживача Глава 5. Маркетингові дослідження Глава 6. Сегментація Глава 7. Нові продукти та послуги Глава 8. Управління товарами та послугами Глава 9. Ціноутворення Глава 10. Дистрибуція Глава 11. Інтегровані маркетингові комунікації Глава 12. Реклама, стимулювання збуту та зв’язки з громадськістю Глава 13. Персональний продаж і прямий маркетинг Глава 14. Управлінням процесом маркетингу автобусобудування

Методичний посібник ставить за мету допомогти викладачеві, який використовує підручник „Маркетинг”, ефективніше використовувати його в курсі „Маркетинг”. Він містить різноманітні матеріали, якими викладач може урізноманітнити власний стиль викладання, а також стимулювати інтерес студентів до вивчення маркетингу як надзвичайно динамічної дисципліни. Кожна глава посібника має відповідник у підручнику і складається з кількох ключових елементів: навчальні цілі глави („Ознайомившись із главою, студент має..”); основні терміни та поняття, які повинен засвоїти студент; методична записка; міні-лекції; відповіді на запитання; питання для обговорення; методичні рекомендації до ситуаційної вправи; тести. Для викладачів вищих навчальних закладів.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Работает на ПО Коха