Посібник для викладача до підручника "Маркетинг" : методичне видання ; ред.- упор.: Сидоренко О. І., Редько П. С.
Язык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: К. : Навч.-метод. центр "Консорціум із удоскон. менеджмент-освіти в Україні , 2005Описание: 270 с.ISBN:966-8487-37-0.Классификация: Примечания о содержании: Глава 1. Суть маркетингу: орієнтація на споживача Глава 2. Взаємозв’язок маркетингової та корпоративної стратегій Глава 3. Маркетингове середовище Глава 4. Поведінка споживача Глава 5. Маркетингові дослідження Глава 6. Сегментація Глава 7. Нові продукти та послуги Глава 8. Управління товарами та послугами Глава 9. Ціноутворення Глава 10. Дистрибуція Глава 11. Інтегровані маркетингові комунікації Глава 12. Реклама, стимулювання збуту та зв’язки з громадськістю Глава 13. Персональний продаж і прямий маркетинг Глава 14. Управлінням процесом маркетингу автобусобудування Резюме или реферат:Методичний посібник ставить за мету допомогти викладачеві, який використовує підручник „Маркетинг”, ефективніше використовувати його в курсі „Маркетинг”. Він містить різноманітні матеріали, якими викладач може урізноманітнити власний стиль викладання, а також стимулювати інтерес студентів до вивчення маркетингу як надзвичайно динамічної дисципліни. Кожна глава посібника має відповідник у підручнику і складається з кількох ключових елементів: навчальні цілі глави („Ознайомившись із главою, студент має..”); основні терміни та поняття, які повинен засвоїти студент; методична записка; міні-лекції; відповіді на запитання; питання для обговорення; методичні рекомендації до ситуаційної вправи; тести. Для викладачів вищих навчальних закладів.. Тип единицы:![](/opac-tmpl/bootstrap/itemtypeimg/npl/Juvenile-fiction.gif)
Текущая библиотека | Собрание | Шифр хранения | Состояние | Ожидается на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | Наукова література | 339.138(07) / П61 (Просмотр полки(Открывается ниже)) | Доступно | 41683-012984 |
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту , Полочное местоположение: Науковий фонд, Коллекция: Наукова література Закрыть просмотр полки(Скрывает браузер полки)
339.138 / Ч-46 Международный маркетинг | 339.138 / Ч-46 Международный маркетинг | 339.138 / Ш66 Маркетинг послуг , навч. посібник для студ внз | 339.138(07) / П61 Посібник для викладача до підручника "Маркетинг" , методичне видання | 339.138(07)+330.341.1 / М26 Маркетинг : методичні вказівки до ситуаційних вправ | 339.138(07)+330.341.1 / М26 Маркетинг : методичні вказівки до ситуаційних вправ | 339.138(07)+330.341.1 / М26 Маркетинг : методичні вказівки до ситуаційних вправ |
Глава 1. Суть маркетингу: орієнтація на споживача Глава 2. Взаємозв’язок маркетингової та корпоративної стратегій Глава 3. Маркетингове середовище Глава 4. Поведінка споживача Глава 5. Маркетингові дослідження Глава 6. Сегментація Глава 7. Нові продукти та послуги Глава 8. Управління товарами та послугами Глава 9. Ціноутворення Глава 10. Дистрибуція Глава 11. Інтегровані маркетингові комунікації Глава 12. Реклама, стимулювання збуту та зв’язки з громадськістю Глава 13. Персональний продаж і прямий маркетинг Глава 14. Управлінням процесом маркетингу автобусобудування
Методичний посібник ставить за мету допомогти викладачеві, який використовує підручник „Маркетинг”, ефективніше використовувати його в курсі „Маркетинг”. Він містить різноманітні матеріали, якими викладач може урізноманітнити власний стиль викладання, а також стимулювати інтерес студентів до вивчення маркетингу як надзвичайно динамічної дисципліни. Кожна глава посібника має відповідник у підручнику і складається з кількох ключових елементів: навчальні цілі глави („Ознайомившись із главою, студент має..”); основні терміни та поняття, які повинен засвоїти студент; методична записка; міні-лекції; відповіді на запитання; питання для обговорення; методичні рекомендації до ситуаційної вправи; тести. Для викладачів вищих навчальних закладів.
Для данного заглавия нет комментариев.