Медіапланування : навчальний посібник / Крепак А. С.

Main Author: Автор, Крепак, А. С., Анна СергіївнаLanguage: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: Київ : КНТЕУ, 2018Description: 127 с.ISBN: 978-966-629-888-4.Contents note: Вступ -- 4 Розділ 1. Сутність, завдання та етапи медіапланування -- 6 Розділ 2. Основні показники медіапланування -- 18 Розділ 3. Передумови формування концепцій медіапланування -- 48 Розділ 4. Зміст та умови застосування теоретичних підходів до рекламного планування -- 62 Розділ 5. Інформаційне забезпечення планування рекламних кампаній -- 74 Глосарій термінів -- 109 Список рекомендованих джерел -- 124 Abstract: У навчальному посібнику представлено зібрання теоретичних матеріалів з медіапланування, що забезпечують ознайомлення читача з відповідним інструментарієм і підходами до планування рекламних кампаній. Видання містить приклади та практичні дані, що сприяють підготовці фахівця, адаптованого до умов функціонування рекламного ринку.Для студентів, аспірантів, викладачів, науковців, працівників рекламних служб і рекламних агентств.. Item type: Навчальні видання
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 659.4(075.8) / К79 (Browse shelf (Opens below)) Available 41683-012794
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 659.4(075.8) / К79 (Browse shelf (Opens below)) Available 41683-012793
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 659.4(075.8) / К79 (Browse shelf (Opens below)) Checked out 29.04.2022 41683-012792
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 659.4(075.8) / К79 (Browse shelf (Opens below)) Available 41683-012791
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
Наукова література 659.4(075.8) / К79 (Browse shelf (Opens below)) Available 41683-012789

Вступ 4 Розділ 1. Сутність, завдання та етапи медіапланування 6 Розділ 2. Основні показники медіапланування 18 Розділ 3. Передумови формування концепцій медіапланування 48 Розділ 4. Зміст та умови застосування теоретичних підходів до рекламного планування 62 Розділ 5. Інформаційне забезпечення планування рекламних кампаній 74 Глосарій термінів 109 Список рекомендованих джерел 124

У навчальному посібнику представлено зібрання теоретичних матеріалів з медіапланування, що забезпечують ознайомлення читача з відповідним інструментарієм і підходами до планування рекламних кампаній. Видання містить приклади та практичні дані, що сприяють підготовці фахівця, адаптованого до умов функціонування рекламного ринку.Для студентів, аспірантів, викладачів, науковців, працівників рекламних служб і рекламних агентств.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha