Медіапланування : навчальний посібник / Крепак А. С.

Основний автор-особа: Автор, Крепак, А. С., Анна СергіївнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : КНТЕУ, 2018Опис: 127 с.ISBN: 978-966-629-888-4.Примітки про зміст: Вступ -- 4 Розділ 1. Сутність, завдання та етапи медіапланування -- 6 Розділ 2. Основні показники медіапланування -- 18 Розділ 3. Передумови формування концепцій медіапланування -- 48 Розділ 4. Зміст та умови застосування теоретичних підходів до рекламного планування -- 62 Розділ 5. Інформаційне забезпечення планування рекламних кампаній -- 74 Глосарій термінів -- 109 Список рекомендованих джерел -- 124 Анотація: У навчальному посібнику представлено зібрання теоретичних матеріалів з медіапланування, що забезпечують ознайомлення читача з відповідним інструментарієм і підходами до планування рекламних кампаній. Видання містить приклади та практичні дані, що сприяють підготовці фахівця, адаптованого до умов функціонування рекламного ринку.Для студентів, аспірантів, викладачів, науковців, працівників рекламних служб і рекламних агентств.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 659.4(075.8) / К79 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-012794
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 659.4(075.8) / К79 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-012793
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 659.4(075.8) / К79 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-012792
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 659.4(075.8) / К79 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-012791
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 659.4(075.8) / К79 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-012789

Вступ 4 Розділ 1. Сутність, завдання та етапи медіапланування 6 Розділ 2. Основні показники медіапланування 18 Розділ 3. Передумови формування концепцій медіапланування 48 Розділ 4. Зміст та умови застосування теоретичних підходів до рекламного планування 62 Розділ 5. Інформаційне забезпечення планування рекламних кампаній 74 Глосарій термінів 109 Список рекомендованих джерел 124

У навчальному посібнику представлено зібрання теоретичних матеріалів з медіапланування, що забезпечують ознайомлення читача з відповідним інструментарієм і підходами до планування рекламних кампаній. Видання містить приклади та практичні дані, що сприяють підготовці фахівця, адаптованого до умов функціонування рекламного ринку.Для студентів, аспірантів, викладачів, науковців, працівників рекламних служб і рекламних агентств.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха