Основи рекламного дизайну : підручник / Світлана Прищенко

Main Author: Прищенко, С. В., Світлана ВалеріївнаLanguage: українська.Country: УКРАЇНА.Edition Statement: 2-е вид., випр. і доповн.Publication: Київ : Кондор, 2019Description: 396 с. : іл.ISBN: 978-617-7729-11-1.Classification: 85.127.6Contents note: РОЗДІЛ І. ІСТОРІЯ РЕКЛАМНОЇ ГРАФІКИ -- 4 1.1. Роль і функції реклами в суспільстві -- 4 1.2. Етапи розвитку української та зарубіжної реклами -- 9 1.3. Еволюція реклами XX ст -- 22 1.4. Види реклами та засоби рекламного інформування -- 42 1.5. Тенденції розвитку рекламного дизайну ХХІ ст -- 59 РОЗДІЛ ІI. ВІЗУАЛЬНІ ЗАСОБИ РЕКЛАМИ -- 67 2.1. Соціальна мода і проблеми візуалізації рекламної ідеї -- 67 2.2. Особливості візуального сприйняття у рекламі -- 83 2.3. Принципи композиційної організації рекламного простору -- 88 2.4. Колір як засіб композиції -- 97 2.5. Психоемоційне, асоціативне та семантичне сприйняття кольору -- 124 2.6. Національні та інтернаціональні риси реклами -- 134 РОЗДІЛ ІІІ. ДИЗАЙН РЕКЛАМИ: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА -- 154 3.1. Стиль і стилістика сучасної реклами -- 154 3.2. Фірмовий стиль як комплексна реклама -- 162 3.3. Бренд, брендінг, ребрендінг -- 177 3.4. Баланс естетичних і комерційних чинників реклами -- 191 3.5. Естетичні параметри і критерії оцінки рекламної продукції -- 208 3.6. Методика проектування об’єктів рекламного дизайну -- 214 СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ -- 222 ДОДАТКИ -- 234 СЛОВНИК ФАХОВИХ ТЕРМІНІВ -- 235 КОЛЬОРОВІ ІЛЮСТРАЦІЇ -- 381 Abstract: Авторка розглядає актуальні проблеми сучасного рекламного дизайну як специфічного виду творчої діяльності - процес проектування представлено як синтез соціокультурних, кольоро-графічних і маркетингових аспектів. Підручник призначений для студентів і викладачів, а також може бути корисним дизайнерам-практикам, художникам, культурологам і мистецтвознавцям, менеджерам рекламної та соціокультурної сфер, відвідувачам сер-тифікатних курсів підвищення кваліфікації.. Item type: Навчальні видання
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Call number Status Date due Barcode
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
7.012:[659.125+659.131.3](075.8) / П77 (Browse shelf (Opens below)) Available 41683-012229

РОЗДІЛ І. ІСТОРІЯ РЕКЛАМНОЇ ГРАФІКИ 4 1.1. Роль і функції реклами в суспільстві 4 1.2. Етапи розвитку української та зарубіжної реклами 9 1.3. Еволюція реклами XX ст 22 1.4. Види реклами та засоби рекламного інформування 42 1.5. Тенденції розвитку рекламного дизайну ХХІ ст 59

РОЗДІЛ ІI. ВІЗУАЛЬНІ ЗАСОБИ РЕКЛАМИ 67 2.1. Соціальна мода і проблеми візуалізації рекламної ідеї 67 2.2. Особливості візуального сприйняття у рекламі 83 2.3. Принципи композиційної організації рекламного простору 88 2.4. Колір як засіб композиції 97 2.5. Психоемоційне, асоціативне та семантичне сприйняття кольору 124 2.6. Національні та інтернаціональні риси реклами 134

РОЗДІЛ ІІІ. ДИЗАЙН РЕКЛАМИ: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА 154 3.1. Стиль і стилістика сучасної реклами 154 3.2. Фірмовий стиль як комплексна реклама 162 3.3. Бренд, брендінг, ребрендінг 177 3.4. Баланс естетичних і комерційних чинників реклами 191 3.5. Естетичні параметри і критерії оцінки рекламної продукції 208 3.6. Методика проектування об’єктів рекламного дизайну 214

СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ 222

ДОДАТКИ 234

СЛОВНИК ФАХОВИХ ТЕРМІНІВ 235

КОЛЬОРОВІ ІЛЮСТРАЦІЇ 381

Авторка розглядає актуальні проблеми сучасного рекламного дизайну як специфічного виду творчої діяльності - процес проектування представлено як синтез соціокультурних, кольоро-графічних і маркетингових аспектів. Підручник призначений для студентів і викладачів, а також може бути корисним дизайнерам-практикам, художникам, культурологам і мистецтвознавцям, менеджерам рекламної та соціокультурної сфер, відвідувачам сер-тифікатних курсів підвищення кваліфікації.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha