Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Основи рекламного дизайну : підручник / Світлана Прищенко

Основний автор-особа: Прищенко, С. В., Світлана ВалеріївнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Відомості про видання: 2-е вид., випр. і доповн.Вихідні дані: Київ : Кондор, 2019Опис: 396 с. : іл.ISBN: 978-617-7729-11-1.Класифікація: 85.127.6Примітки про зміст: РОЗДІЛ І. ІСТОРІЯ РЕКЛАМНОЇ ГРАФІКИ -- 4 1.1. Роль і функції реклами в суспільстві -- 4 1.2. Етапи розвитку української та зарубіжної реклами -- 9 1.3. Еволюція реклами XX ст -- 22 1.4. Види реклами та засоби рекламного інформування -- 42 1.5. Тенденції розвитку рекламного дизайну ХХІ ст -- 59 РОЗДІЛ ІI. ВІЗУАЛЬНІ ЗАСОБИ РЕКЛАМИ -- 67 2.1. Соціальна мода і проблеми візуалізації рекламної ідеї -- 67 2.2. Особливості візуального сприйняття у рекламі -- 83 2.3. Принципи композиційної організації рекламного простору -- 88 2.4. Колір як засіб композиції -- 97 2.5. Психоемоційне, асоціативне та семантичне сприйняття кольору -- 124 2.6. Національні та інтернаціональні риси реклами -- 134 РОЗДІЛ ІІІ. ДИЗАЙН РЕКЛАМИ: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА -- 154 3.1. Стиль і стилістика сучасної реклами -- 154 3.2. Фірмовий стиль як комплексна реклама -- 162 3.3. Бренд, брендінг, ребрендінг -- 177 3.4. Баланс естетичних і комерційних чинників реклами -- 191 3.5. Естетичні параметри і критерії оцінки рекламної продукції -- 208 3.6. Методика проектування об’єктів рекламного дизайну -- 214 СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ -- 222 ДОДАТКИ -- 234 СЛОВНИК ФАХОВИХ ТЕРМІНІВ -- 235 КОЛЬОРОВІ ІЛЮСТРАЦІЇ -- 381 Анотація: Авторка розглядає актуальні проблеми сучасного рекламного дизайну як специфічного виду творчої діяльності - процес проектування представлено як синтез соціокультурних, кольоро-графічних і маркетингових аспектів. Підручник призначений для студентів і викладачів, а також може бути корисним дизайнерам-практикам, художникам, культурологам і мистецтвознавцям, менеджерам рекламної та соціокультурної сфер, відвідувачам сер-тифікатних курсів підвищення кваліфікації.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 7.012:[659.125+659.131.3](075.8) / П77 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-012229

РОЗДІЛ І. ІСТОРІЯ РЕКЛАМНОЇ ГРАФІКИ 4 1.1. Роль і функції реклами в суспільстві 4 1.2. Етапи розвитку української та зарубіжної реклами 9 1.3. Еволюція реклами XX ст 22 1.4. Види реклами та засоби рекламного інформування 42 1.5. Тенденції розвитку рекламного дизайну ХХІ ст 59

РОЗДІЛ ІI. ВІЗУАЛЬНІ ЗАСОБИ РЕКЛАМИ 67 2.1. Соціальна мода і проблеми візуалізації рекламної ідеї 67 2.2. Особливості візуального сприйняття у рекламі 83 2.3. Принципи композиційної організації рекламного простору 88 2.4. Колір як засіб композиції 97 2.5. Психоемоційне, асоціативне та семантичне сприйняття кольору 124 2.6. Національні та інтернаціональні риси реклами 134

РОЗДІЛ ІІІ. ДИЗАЙН РЕКЛАМИ: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА 154 3.1. Стиль і стилістика сучасної реклами 154 3.2. Фірмовий стиль як комплексна реклама 162 3.3. Бренд, брендінг, ребрендінг 177 3.4. Баланс естетичних і комерційних чинників реклами 191 3.5. Естетичні параметри і критерії оцінки рекламної продукції 208 3.6. Методика проектування об’єктів рекламного дизайну 214

СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ 222

ДОДАТКИ 234

СЛОВНИК ФАХОВИХ ТЕРМІНІВ 235

КОЛЬОРОВІ ІЛЮСТРАЦІЇ 381

Авторка розглядає актуальні проблеми сучасного рекламного дизайну як специфічного виду творчої діяльності - процес проектування представлено як синтез соціокультурних, кольоро-графічних і маркетингових аспектів. Підручник призначений для студентів і викладачів, а також може бути корисним дизайнерам-практикам, художникам, культурологам і мистецтвознавцям, менеджерам рекламної та соціокультурної сфер, відвідувачам сер-тифікатних курсів підвищення кваліфікації.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха