Ігри та ігрові технології на уроках трудового навчання : навчально-методичний посібник ; Л. О. Савченко, Н. В., Волкова, Ю. С. Кулінка

Main Author: Савченко, Л. О., Ларіса ОлексіївнаCoauthor: Автор, Волкова, Н. В., Наталія Валентинівна; Автор, Кулінка, Ю. С., Юлія СергіївнаLanguage: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: Київ : КНТ, 2022Description: 371 с. : іл.ISBN: 978-966-177-126-9.Classification: 74.200.52Contents note: ВСТУП -- 5 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ГРИ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ -- 8 1.1. Історичний аналіз сутності та змісту гри -- 8 1.2. Трактування поняття «дидактична гра» у психолого-педагогічній літературі -- 17 1.3. Класифікація ігор у психолого-педагогічній літературі -- 21 1.4. Структура дидактичних ігор -- 32 1.5. Особливості організації і проведення ігор на уроках обслуговуючої праці -- 41 РОЗДІЛ II. МЕТОДИКА ВПРОВАДЖЕННЯ ІГОРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ -- 58 2.1. Методика організації дидактичної гри на уроках обслуговуючої праці -- 58 2.2. Дидактична гра як дієвий засіб розумового розвитку учнів середньої і старшої школи -- 64 2.3. Основи впровадження ігрових технологій на уроках обслуговуючої праці -- 67 2.4. Методика розробки і проведення ігрових уроків обслуговуючої праці -- 72 2.5. Ігрові ситуації, які застосовуються на уроках обслуговуючої праці -- 84 2.6. Методика проведення універсальних дидактичних ігор -- 88 2.7. Дидактичні ігри для початку уроку обслуговуючої паці -- 103 2.8. Ігри, що застосовуються під час вивчення нового матеріалу -- 108 2.9. Ігри на закріплення та узагальнення знань, умінь та навичок -- 120 2.10. Ігрові уроки -- 134 2.11. Методичні розробки уроків обслуговуючої праці із застосуванням дидактичних ігор -- 200 РОЗДІЛ Ш. З ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ІГОРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ -- 231 3.1. Кросворди -- 231 3.2. Картки-завдання та опитувальники -- 247 3.3. Технічні загадки -- 267 3.4. Ребуси -- 276 3.5. Сюжетно-рольові ігри на уроках обслуговуючої праці293 3.6. Профорієнтаційні ігри на уроках обслуговуючої праці -- 312 3.7. Технічні задачі -- 333 3.8 Приказки та прислів’я до уроків обслуговуючої праці -- 336 3.9. Валеологічні паузи на уроках обслуговуючої праці -- 339 3.10 Рефлексія -- 347 ПІСЛЯМОВА -- 354 ЛІТЕРАТУРА -- 355 ГЛОСАРІЙ -- 364 Abstract: У навчально-методично посібнику розкриваються наукові основи і методика впровадження ігор та ігрових технологій на уроках трудового навчання. Теоретично обґрунтовано сутність а специфіку проведення ігрових уроків обслуговуючої праці. Подано приклади проведення різноманітних видів гри на різних етапах уроку, розкрито методичні основи ігрової діяльності з учнями середньої та старшої школи. Матеріали допоможуть педагогам, що прагнуть до змін та оновлення педагогічного процесу в інноваційній діяльності і можуть бути використані чителями трудового навчання, методистами районних (міських) методичних кабінетів, керівниками районних (міських) методичних об’єднань вчителів технології та креслення, тудентам педагогічних вузів.. Item type: Навчальні видання
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Call number Status Date due Barcode
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
74.373 / І-27 (Browse shelf (Opens below)) Available 41683-012116
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
74.373 / І-27 (Browse shelf (Opens below)) Available 41683-012117

ВСТУП 5

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ГРИ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 8 1.1. Історичний аналіз сутності та змісту гри 8 1.2. Трактування поняття «дидактична гра» у психолого-педагогічній літературі 17 1.3. Класифікація ігор у психолого-педагогічній літературі 21 1.4. Структура дидактичних ігор 32 1.5. Особливості організації і проведення ігор на уроках обслуговуючої праці 41

РОЗДІЛ II. МЕТОДИКА ВПРОВАДЖЕННЯ ІГОРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ 58 2.1. Методика організації дидактичної гри на уроках обслуговуючої праці 58 2.2. Дидактична гра як дієвий засіб розумового розвитку учнів середньої і старшої школи 64 2.3. Основи впровадження ігрових технологій на уроках обслуговуючої праці 67 2.4. Методика розробки і проведення ігрових уроків обслуговуючої праці 72 2.5. Ігрові ситуації, які застосовуються на уроках обслуговуючої праці 84 2.6. Методика проведення універсальних дидактичних ігор 88 2.7. Дидактичні ігри для початку уроку обслуговуючої паці 103 2.8. Ігри, що застосовуються під час вивчення нового матеріалу 108 2.9. Ігри на закріплення та узагальнення знань, умінь та навичок 120 2.10. Ігрові уроки 134 2.11. Методичні розробки уроків обслуговуючої праці із застосуванням дидактичних ігор 200

РОЗДІЛ Ш. З ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ІГОРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ 231 3.1. Кросворди 231 3.2. Картки-завдання та опитувальники 247 3.3. Технічні загадки 267 3.4. Ребуси 276 3.5. Сюжетно-рольові ігри на уроках обслуговуючої праці293 3.6. Профорієнтаційні ігри на уроках обслуговуючої праці 312 3.7. Технічні задачі 333 3.8 Приказки та прислів’я до уроків обслуговуючої праці 336 3.9. Валеологічні паузи на уроках обслуговуючої праці 339 3.10 Рефлексія 347

ПІСЛЯМОВА 354

ЛІТЕРАТУРА 355

ГЛОСАРІЙ 364

У навчально-методично посібнику розкриваються наукові основи і методика впровадження ігор та ігрових технологій на уроках трудового навчання. Теоретично обґрунтовано сутність а специфіку проведення ігрових уроків обслуговуючої праці. Подано приклади проведення різноманітних видів гри на різних етапах уроку, розкрито методичні основи ігрової діяльності з учнями середньої та старшої школи. Матеріали допоможуть педагогам, що прагнуть до змін та оновлення педагогічного процесу в інноваційній діяльності і можуть бути використані чителями трудового навчання, методистами районних (міських) методичних кабінетів, керівниками районних (міських) методичних об’єднань вчителів технології та креслення, тудентам педагогічних вузів.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha