Ігри та ігрові технології на уроках трудового навчання : навчально-методичний посібник ; Л. О. Савченко, Н. В., Волкова, Ю. С. Кулінка
Language: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: Київ : КНТ, 2022Description: 371 с. : іл.ISBN: 978-966-177-126-9.Classification: 74.200.52Contents note: ВСТУП -- 5 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ГРИ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ -- 8 1.1. Історичний аналіз сутності та змісту гри -- 8 1.2. Трактування поняття «дидактична гра» у психолого-педагогічній літературі -- 17 1.3. Класифікація ігор у психолого-педагогічній літературі -- 21 1.4. Структура дидактичних ігор -- 32 1.5. Особливості організації і проведення ігор на уроках обслуговуючої праці -- 41 РОЗДІЛ II. МЕТОДИКА ВПРОВАДЖЕННЯ ІГОРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ -- 58 2.1. Методика організації дидактичної гри на уроках обслуговуючої праці -- 58 2.2. Дидактична гра як дієвий засіб розумового розвитку учнів середньої і старшої школи -- 64 2.3. Основи впровадження ігрових технологій на уроках обслуговуючої праці -- 67 2.4. Методика розробки і проведення ігрових уроків обслуговуючої праці -- 72 2.5. Ігрові ситуації, які застосовуються на уроках обслуговуючої праці -- 84 2.6. Методика проведення універсальних дидактичних ігор -- 88 2.7. Дидактичні ігри для початку уроку обслуговуючої паці -- 103 2.8. Ігри, що застосовуються під час вивчення нового матеріалу -- 108 2.9. Ігри на закріплення та узагальнення знань, умінь та навичок -- 120 2.10. Ігрові уроки -- 134 2.11. Методичні розробки уроків обслуговуючої праці із застосуванням дидактичних ігор -- 200 РОЗДІЛ Ш. З ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ІГОРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ -- 231 3.1. Кросворди -- 231 3.2. Картки-завдання та опитувальники -- 247 3.3. Технічні загадки -- 267 3.4. Ребуси -- 276 3.5. Сюжетно-рольові ігри на уроках обслуговуючої праці293 3.6. Профорієнтаційні ігри на уроках обслуговуючої праці -- 312 3.7. Технічні задачі -- 333 3.8 Приказки та прислів’я до уроків обслуговуючої праці -- 336 3.9. Валеологічні паузи на уроках обслуговуючої праці -- 339 3.10 Рефлексія -- 347 ПІСЛЯМОВА -- 354 ЛІТЕРАТУРА -- 355 ГЛОСАРІЙ -- 364 Abstract: У навчально-методично посібнику розкриваються наукові основи і методика впровадження ігор та ігрових технологій на уроках трудового навчання. Теоретично обґрунтовано сутність а специфіку проведення ігрових уроків обслуговуючої праці. Подано приклади проведення різноманітних видів гри на різних етапах уроку, розкрито методичні основи ігрової діяльності з учнями середньої та старшої школи. Матеріали допоможуть педагогам, що прагнуть до змін та оновлення педагогічного процесу в інноваційній діяльності і можуть бути використані чителями трудового навчання, методистами районних (міських) методичних кабінетів, керівниками районних (міських) методичних об’єднань вчителів технології та креслення, тудентам педагогічних вузів.. Item type:
Current library | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 74.373 / І-27 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 41683-012116 | |
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 74.373 / І-27 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 41683-012117 |
ВСТУП 5
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ГРИ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 8 1.1. Історичний аналіз сутності та змісту гри 8 1.2. Трактування поняття «дидактична гра» у психолого-педагогічній літературі 17 1.3. Класифікація ігор у психолого-педагогічній літературі 21 1.4. Структура дидактичних ігор 32 1.5. Особливості організації і проведення ігор на уроках обслуговуючої праці 41
РОЗДІЛ II. МЕТОДИКА ВПРОВАДЖЕННЯ ІГОРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ 58 2.1. Методика організації дидактичної гри на уроках обслуговуючої праці 58 2.2. Дидактична гра як дієвий засіб розумового розвитку учнів середньої і старшої школи 64 2.3. Основи впровадження ігрових технологій на уроках обслуговуючої праці 67 2.4. Методика розробки і проведення ігрових уроків обслуговуючої праці 72 2.5. Ігрові ситуації, які застосовуються на уроках обслуговуючої праці 84 2.6. Методика проведення універсальних дидактичних ігор 88 2.7. Дидактичні ігри для початку уроку обслуговуючої паці 103 2.8. Ігри, що застосовуються під час вивчення нового матеріалу 108 2.9. Ігри на закріплення та узагальнення знань, умінь та навичок 120 2.10. Ігрові уроки 134 2.11. Методичні розробки уроків обслуговуючої праці із застосуванням дидактичних ігор 200
РОЗДІЛ Ш. З ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ІГОРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ 231 3.1. Кросворди 231 3.2. Картки-завдання та опитувальники 247 3.3. Технічні загадки 267 3.4. Ребуси 276 3.5. Сюжетно-рольові ігри на уроках обслуговуючої праці293 3.6. Профорієнтаційні ігри на уроках обслуговуючої праці 312 3.7. Технічні задачі 333 3.8 Приказки та прислів’я до уроків обслуговуючої праці 336 3.9. Валеологічні паузи на уроках обслуговуючої праці 339 3.10 Рефлексія 347
ПІСЛЯМОВА 354
ЛІТЕРАТУРА 355
ГЛОСАРІЙ 364
У навчально-методично посібнику розкриваються наукові основи і методика впровадження ігор та ігрових технологій на уроках трудового навчання. Теоретично обґрунтовано сутність а специфіку проведення ігрових уроків обслуговуючої праці. Подано приклади проведення різноманітних видів гри на різних етапах уроку, розкрито методичні основи ігрової діяльності з учнями середньої та старшої школи. Матеріали допоможуть педагогам, що прагнуть до змін та оновлення педагогічного процесу в інноваційній діяльності і можуть бути використані чителями трудового навчання, методистами районних (міських) методичних кабінетів, керівниками районних (міських) методичних об’єднань вчителів технології та креслення, тудентам педагогічних вузів.
There are no comments on this title.