Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Психологія мистецтва: сучасні музикознавчі проекції : монографія / Олександра Самойленко

Основний автор-особа: Автор, Самойленко, О., ОлександраМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Відомості про видання: наукове виданняВихідні дані: Одеса : Гельветика, 2020Опис: 235 с.ISBN: 978-966-992-046-1.Примітки про зміст: ВСТУП -- 5 РОЗДІЛ 1 МЕТОДИЧНІ ВЗАЄМОДІЇ МУЗИКОЗНАВСТВА ТА ПСИХОЛОГІЇ МИСТЕЦТВА -- 13 1.1 Психологічні передумови мистецтвознавчого аналізу: міркування про метод -- 13 1.2 Пізнавальні установки сучасного музикознавства як методичні чинники психології мистецтва -- 28 1.3 Музикознавчі ракурси «психології мистецтва» Л.С. Виготського -- 44 1.4 Психологічні засади музичного мислення та смислові засади музичної мови -- 61 РОЗДІЛ 2 ПРОВІДНІ КАТЕГОРІЇ ПСИХОЛОГІЇ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА -- 76 2.1 Категорія духовності та поняття артефакту у психології мистецтва: музикознавчий аспект -- 76 2.2 Інтердисциплінарні тенденції сучасного музикознавства та ноологічна понятійна сфера -- 94 2.3 Трагічне пізнання та катарсис: від естетико-психологічного аналізу до музичної теорії -- 118 2.4 Категорія часу та психологічні аспекти проблеми музичної темпоральности -- 140 РОЗДІЛ 3 СУЧАСНА МУЗИКОЗНАВЧА АНАЛІТИКА ТА ІННОВАЦІЙНИЙ ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО МИСТЕЦТВА -- 155 3.1 Предметні інновації сучасного музикознавства та нові аналітичні парадигми мистецтвознавчого аналізу -- 155 3.2 Інтерпретативний час та мова музики -- 177 3.3 Від явища внутрішньої форми до категорії «внутрішньої людини» -- 194 ВИСНОВКИ -- 216 ЛІТЕРАТУРА -- 224 Анотація: У монографії здійснюється оновлений підхід до психології мистецтва як музикознавчої дисципліни, визначаються її методологічні засади, предметний та категоріальний зміст, сновні проблемні напрями. Пропонується авторська концепція психології мистецтва як галузі сучасного гуманітарного знання, музикознавчої епістемології як метатеоретичного рівня психології мистецтва, що висвітлює питання музичного мислення, музичної свідомості та її мовної організації, іманентних чинників музичного логосу. Дослідження призначене для широкого світньо-наукового кола гуманітаріїв, водночас найбільше спрямоване до музикознавців та психологів, які розвивають міждисциплінарні зв’язки та є причетними до проблематики людинознавства..Наявність бібліографії/покажчика: Бібліогр.: с.224-235. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Доступно 41683-012118
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Доступно 41683-012119

Бібліогр.: с.224-235

ВСТУП 5

РОЗДІЛ 1 МЕТОДИЧНІ ВЗАЄМОДІЇ МУЗИКОЗНАВСТВА ТА ПСИХОЛОГІЇ МИСТЕЦТВА 13 1.1 Психологічні передумови мистецтвознавчого аналізу: міркування про метод 13 1.2 Пізнавальні установки сучасного музикознавства як методичні чинники психології мистецтва 28 1.3 Музикознавчі ракурси «психології мистецтва» Л.С. Виготського 44 1.4 Психологічні засади музичного мислення та смислові засади музичної мови 61

РОЗДІЛ 2 ПРОВІДНІ КАТЕГОРІЇ ПСИХОЛОГІЇ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА 76 2.1 Категорія духовності та поняття артефакту у психології мистецтва: музикознавчий аспект 76 2.2 Інтердисциплінарні тенденції сучасного музикознавства та ноологічна понятійна сфера 94 2.3 Трагічне пізнання та катарсис: від естетико-психологічного аналізу до музичної теорії 118 2.4 Категорія часу та психологічні аспекти проблеми музичної темпоральности 140

РОЗДІЛ 3 СУЧАСНА МУЗИКОЗНАВЧА АНАЛІТИКА ТА ІННОВАЦІЙНИЙ ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО МИСТЕЦТВА 155 3.1 Предметні інновації сучасного музикознавства та нові аналітичні парадигми мистецтвознавчого аналізу 155 3.2 Інтерпретативний час та мова музики 177 3.3 Від явища внутрішньої форми до категорії «внутрішньої людини» 194

ВИСНОВКИ 216

ЛІТЕРАТУРА 224

У монографії здійснюється оновлений підхід до психології мистецтва як музикознавчої дисципліни, визначаються її методологічні засади, предметний та категоріальний зміст, сновні проблемні напрями. Пропонується авторська концепція психології мистецтва як галузі сучасного гуманітарного знання, музикознавчої епістемології як метатеоретичного рівня психології мистецтва, що висвітлює питання музичного мислення, музичної свідомості та її мовної організації, іманентних чинників музичного логосу. Дослідження призначене для широкого світньо-наукового кола гуманітаріїв, водночас найбільше спрямоване до музикознавців та психологів, які розвивають міждисциплінарні зв’язки та є причетними до проблематики людинознавства.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха