Педагогічні технології інклюзивного навчання / Колупаєва А. А., Таранченко О. М.
Language: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: Харків : Ранок : Кенгуру, © 2018Description: 159 с.ISBN: 978-617-09-3808-4.Series: Інклюзивна освітаContents note: Вступ -- 3 Диференційоване викладання як педагогічна технологія інклюзивного навчання -- 5 Поширені адаптації відповідно до індивідуальних потреб учнів -- 36 Навчання дітей з особливими потребами -- 49 Навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату -- 50 Навчання дітей з порушеннями зору -- 73 Навчання дітей з порушеннями слуху -- 90 Співпраця. Учителі та проблеми викладання -- 113 Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами -- 148 Література -- 158 Abstract: У навчально-методичному посібнику представлено ефективні технології навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Посібник містить методичні рекомендації щодо адаптації дитини та модифікації навчального середовища; методичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; опис специфіки роботи з батьками таких школярів; поради, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики. Посібник адресовано педагогам загальноосвітніх закладів, методичним працівникам, асистентам учителів, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів освіти, студентам педагогічних вузів, батькам дітей з особливостями психофізичного розвитку, працівникам соціальних служб..Bibliography: Бібліогр.: с. 158-159. Item type:
Current library | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 376-056.2/3(036) / К61 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 41683-012120 | |
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 376-056.2/3(036) / К61 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 41683-012121 |
Бібліогр.: с. 158-159
Вступ 3
Диференційоване викладання як педагогічна технологія інклюзивного навчання 5
Поширені адаптації відповідно до індивідуальних потреб учнів 36
Навчання дітей з особливими потребами 49
Навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату 50
Навчання дітей з порушеннями зору 73
Навчання дітей з порушеннями слуху 90
Співпраця. Учителі та проблеми викладання 113
Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами 148
Література 158
У навчально-методичному посібнику представлено ефективні технології навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Посібник містить методичні рекомендації щодо адаптації дитини та модифікації навчального середовища; методичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; опис специфіки роботи з батьками таких школярів; поради, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики. Посібник адресовано педагогам загальноосвітніх закладів, методичним працівникам, асистентам учителів, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів освіти, студентам педагогічних вузів, батькам дітей з особливостями психофізичного розвитку, працівникам соціальних служб.
There are no comments on this title.