Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Педагогічні технології інклюзивного навчання / Колупаєва А. А., Таранченко О. М.

Основний автор-особа: Колупаєва, А. А.Альтернативний автор-особа: Автор, Таранченко, О. М., Оксана МиколаївнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Харків : Ранок, Кенгуру, © 2018Опис: 159 с.ISBN: 978-617-09-3808-4.Серія: Інклюзивна освітаПримітки про зміст: Вступ -- 3 Диференційоване викладання як педагогічна технологія інклюзивного навчання -- 5 Поширені адаптації відповідно до індивідуальних потреб учнів -- 36 Навчання дітей з особливими потребами -- 49 Навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату -- 50 Навчання дітей з порушеннями зору -- 73 Навчання дітей з порушеннями слуху -- 90 Співпраця. Учителі та проблеми викладання -- 113 Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами -- 148 Література -- 158 Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено ефективні технології навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Посібник містить методичні рекомендації щодо адаптації дитини та модифікації навчального середовища; методичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; опис специфіки роботи з батьками таких школярів; поради, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики. Посібник адресовано педагогам загальноосвітніх закладів, методичним працівникам, асистентам учителів, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів освіти, студентам педагогічних вузів, батькам дітей з особливостями психофізичного розвитку, працівникам соціальних служб..Наявність бібліографії/покажчика: Бібліогр.: с. 158-159. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 376-056.2/3(036) / К61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-012120
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 376-056.2/3(036) / К61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-012121

Бібліогр.: с. 158-159

Вступ 3

Диференційоване викладання як педагогічна технологія інклюзивного навчання 5

Поширені адаптації відповідно до індивідуальних потреб учнів 36

Навчання дітей з особливими потребами 49

Навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату 50

Навчання дітей з порушеннями зору 73

Навчання дітей з порушеннями слуху 90

Співпраця. Учителі та проблеми викладання 113

Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами 148

Література 158

У навчально-методичному посібнику представлено ефективні технології навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Посібник містить методичні рекомендації щодо адаптації дитини та модифікації навчального середовища; методичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; опис специфіки роботи з батьками таких школярів; поради, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики. Посібник адресовано педагогам загальноосвітніх закладів, методичним працівникам, асистентам учителів, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів освіти, студентам педагогічних вузів, батькам дітей з особливостями психофізичного розвитку, працівникам соціальних служб.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха