Педагогічні технології інклюзивного навчання / Колупаєва А. А., Таранченко О. М.

Main Author: Колупаєва, А. А.Coauthor: Автор, Таранченко, О. М., Оксана МиколаївнаLanguage: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: Харків : Ранок : Кенгуру, © 2018Description: 159 с.ISBN: 978-617-09-3808-4.Series: Інклюзивна освітаContents note: Вступ -- 3 Диференційоване викладання як педагогічна технологія інклюзивного навчання -- 5 Поширені адаптації відповідно до індивідуальних потреб учнів -- 36 Навчання дітей з особливими потребами -- 49 Навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату -- 50 Навчання дітей з порушеннями зору -- 73 Навчання дітей з порушеннями слуху -- 90 Співпраця. Учителі та проблеми викладання -- 113 Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами -- 148 Література -- 158 Abstract: У навчально-методичному посібнику представлено ефективні технології навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Посібник містить методичні рекомендації щодо адаптації дитини та модифікації навчального середовища; методичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; опис специфіки роботи з батьками таких школярів; поради, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики. Посібник адресовано педагогам загальноосвітніх закладів, методичним працівникам, асистентам учителів, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів освіти, студентам педагогічних вузів, батькам дітей з особливостями психофізичного розвитку, працівникам соціальних служб..Bibliography: Бібліогр.: с. 158-159. Item type: Навчальні видання
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Call number Status Date due Barcode
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
376-056.2/3(036) / К61 (Browse shelf (Opens below)) Available 41683-012120
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
376-056.2/3(036) / К61 (Browse shelf (Opens below)) Available 41683-012121

Бібліогр.: с. 158-159

Вступ 3

Диференційоване викладання як педагогічна технологія інклюзивного навчання 5

Поширені адаптації відповідно до індивідуальних потреб учнів 36

Навчання дітей з особливими потребами 49

Навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату 50

Навчання дітей з порушеннями зору 73

Навчання дітей з порушеннями слуху 90

Співпраця. Учителі та проблеми викладання 113

Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами 148

Література 158

У навчально-методичному посібнику представлено ефективні технології навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Посібник містить методичні рекомендації щодо адаптації дитини та модифікації навчального середовища; методичні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах загальноосвітнього закладу; опис специфіки роботи з батьками таких школярів; поради, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики. Посібник адресовано педагогам загальноосвітніх закладів, методичним працівникам, асистентам учителів, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів освіти, студентам педагогічних вузів, батькам дітей з особливостями психофізичного розвитку, працівникам соціальних служб.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha