Педагогіка гри: лекції : навчальний посібник / Пихтіна Н. П.
Language: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: Київ : КНТ, 2020Description: 197 с.ISBN: 978-966-373-868-0.Classification: 74.6я73Contents note: ПЕРЕДМОВА -- 4 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ГРИ У РОБОТІ З ДІТЬМИ -- 5 Тема 1.1. Соціально-педагогічні та психологічні характеристики гри -- 5 Тема 1.2. Характеристика основних класифікацій дитячих ігор -- 28 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ II. ГРА ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ -- 43 Тема 2.1. Організація ігрової діяльності дітей дошкільного віку в сучасному закладі дошкільної освіти -- 43 Тема 2.2. Створення предметно-розвивального ігрового середовища у різних вікових групах -- 67 Тема 2.3. Особливості використання іграшок у робо ті з дітьми дошкільного віку -- 75 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ III. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО ТВОРЧИМИ ІГРАМИ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ -- 98 Тема 3.1. Особливості творчих ігор дошкільників -- 98 Тема 3.2. Класифікація творчих ігор дошкільників -- 120 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ IV. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО ІГРАМИ З ПРАВИЛАМИ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ -- 135 Тема 4.1. Особливості організації дидактичних ігор з дітьми дошкільного віку -- 135 Тема 4.2. Особливості організації рухливих ігор з дітьми дошкільного віку -- 144 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ V. НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІ, КОРЕКЦІЙНІ І ТЕРАПЕВТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ГРИ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ -- 163 Тема 5.1. Можливості використання гри у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу -- 163 Тема 5.2. Технології ігрової психотерапії -- 183 БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК -- 192 Abstract: У посібнику відповідно до навчальної програми дисципліни "Основи наукових досліджень" вміщені лекції з усіх змістових модулів. Тексти лекцій та відповідний навчальний матеріал сприятиме засвоєнню студентами змісту навчальної дисципліни, допомагатиме викладачам у читанні лекцій, проведенні семінарських, лабораторних занять, самостійної й індивідуальної роботи студентів. Може бути доцільним при написанні курсових, дипломних, магістерських робіт студентами усіх спеціальностей..Bibliography: Бібліогр.: с. 192-197. Item type:
Current library | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 37.013.42:001.8(075.8) / П94 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 41683-012131 | |
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 37.013.42:001.8(075.8) / П94 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 41683-012128 |
Бібліогр.: с. 192-197
ПЕРЕДМОВА 4
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ГРИ У РОБОТІ З ДІТЬМИ 5 Тема 1.1. Соціально-педагогічні та психологічні характеристики гри 5 Тема 1.2. Характеристика основних класифікацій дитячих ігор 28
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ II. ГРА ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 43 Тема 2.1. Організація ігрової діяльності дітей дошкільного віку в сучасному закладі дошкільної освіти 43 Тема 2.2. Створення предметно-розвивального ігрового середовища у різних вікових групах 67 Тема 2.3. Особливості використання іграшок у робо ті з дітьми дошкільного віку 75
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ III. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО ТВОРЧИМИ ІГРАМИ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 98 Тема 3.1. Особливості творчих ігор дошкільників 98 Тема 3.2. Класифікація творчих ігор дошкільників 120
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ IV. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО ІГРАМИ З ПРАВИЛАМИ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 135 Тема 4.1. Особливості організації дидактичних ігор з дітьми дошкільного віку 135 Тема 4.2. Особливості організації рухливих ігор з дітьми дошкільного віку 144
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ V. НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІ, КОРЕКЦІЙНІ І ТЕРАПЕВТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ГРИ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ 163 Тема 5.1. Можливості використання гри у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу 163 Тема 5.2. Технології ігрової психотерапії 183
БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК 192
У посібнику відповідно до навчальної програми дисципліни "Основи наукових досліджень" вміщені лекції з усіх змістових модулів. Тексти лекцій та відповідний навчальний матеріал сприятиме засвоєнню студентами змісту навчальної дисципліни, допомагатиме викладачам у читанні лекцій, проведенні семінарських, лабораторних занять, самостійної й індивідуальної роботи студентів. Може бути доцільним при написанні курсових, дипломних, магістерських робіт студентами усіх спеціальностей.
There are no comments on this title.