Методика викладання природознавства у початковій школі : навчально-методичний посібник за модульно-рейтинговою системою навчання студентів спеціальності "Початкова освіта" / М. В. Кукалець

Main Author: Кукалець, М. В., Мирослава ВасилівнаLanguage: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: Львів : Новий Світ, 2020Description: 222 с.ISBN: 978-966-418-166-9.Series: Вища освіта в УкраїніClassification: 74.262.ОЯ73Contents note: Вступ -- 5 Розділ 1. Структура робочої програми навчального курсу «Методика викладання природознавства у початковій школі» -- 7 1.1. Мета та завдання дисципліни, її місце у системі підготовки майбутнього спеціаліста -- 7 1.2. Перелік компетентностей, які формуються у процесі викладання дисципліни -- 7 1.3. Тематичний план дисципліни -- 10 Змістовний модуль 1 -- 11 Змістовний модуль 2 -- 14 Теми практично-лабораторного курсу з методики викладання природознавства у початковій школі -- 16 1.4. Розподіл балів за один змістовий модуль. Оцінка навчальної діяльності студента -- 18 Розділ 2. Модуль 1. Структура, зміст, методи і засоби навчального курсу «Методика викладання природознавства у початковій школі» -- 20 2.1. Мінімодуль 1.1 -- 20 2.2. Мінімодуль 1.2 -- 29 2.3. Мінімодуль 1.3 -- 37 2.4. Мінімодуль 1.4 -- 54 2.5. Мінімодуль 1.5 -- 58 2.6. Мінімодуль 1.6 -- 62 2.7. Мінімодуль 1.7 -- 68 2.8. Мінімодуль 1.8 -- 74 2.9. Мінімодуль 1.9 -- 80 Розділ 3. Модуль 2. Форми навчання природознавства у початковій школі, контроль та оцінювання навчальних досягнень -- 85 3.1. Мінімодуль 2.1 -- 85 3.2. Мінімодуль 2.2 -- 94 3.3. Мінімодуль 2.3 -- 100 3.4. Мінімодуль 2.4 -- 105 3.5. Мінімодулі 2.5, 2.6 -- 112 3.6. Мінімодулі 2.7, 2.8 -- 119 3.7. Мінімодуль 2.9 -- 126 Розділ 4. Практикум з методики викладання природознавства у початковій школі -- 139 4.1. Теми предметних гуртків з природознавства -- 139 4.2. Теми масових позакласних заходів з природознавства -- 139 4.3. Календар природи і праці -- 140 4.4. Схема географічного майданчика -- 142 4.5. План шкільної навчально-дослідної ділянки (відділ початкових класів) -- 143 4.6. Приклад предметного уроку природознавства з виконанням досліду -- 143 Розділ 5. Самостійна та індивідуальна робота студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання -- 148 5.1. Питання для контрольних робіт з методики викладання природознавства (для студентів заочної форми навчання)(для студентів заочної та дистанційної форм навчання) -- 148 5.2. Самостійна та індивідуальна робота з методики викладання природознавства -- 155 5.3. Теми рефератів -- 156 5.4. Теми курсових робіт (Варіант 1) -- 157 5.4. Теми курсових робіт (Варіант 2) -- 159 5.5. Орієнтовні плани до курсових робіт -- 162 5.6. Орієнтовний зміст питань і завдань для підготовки до іспиту з методики викладання природознавства -- 176 5.7. Питання до державного іспиту з методики викладання природознавства -- 182 5.8. Програма комп’ютерного контролю знань студентів денного, заочного та дистанційного навчання (модуль 1) -- 184 5.9. Програма комп’ютерного контролю знань студентів денного, заочного та дистанційного навчання (модуль 2) -- 190 5.10. Ключі до тестів -- 197 Словник-довідник основних термінів і понять -- 198 Література -- 216 Abstract: Навчально-методичний посібник побудований за принципом модульность У посібнику розглядаються сучасні технології організації навчально-виховного процесу з методики икладання природознавства у початковій школі. Опрацьовані відповідно до навчальної програми практичні та лабораторні заняття, індивідуальна і самостійна робота, таблиці, схеми, тести, завдання до кожного модуля, а також література, словник-довідник основних термінів і понять з методики викладання природознавства у початковій школі. Навчально-методичний посібник адресований студентам та викладачам вищих навчальних закладів педагогічних спеціальностей..Bibliography: Бібліогр.: с. 216-222. Item type: Навчальні видання
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Call number Status Date due Barcode
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
/ К89 (Browse shelf (Opens below)) Available 41683-012122
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
/ К89 (Browse shelf (Opens below)) Available 41683-012123

Бібліогр.: с. 216-222

Вступ 5

Розділ 1. Структура робочої програми навчального курсу «Методика викладання природознавства у початковій школі» 7 1.1. Мета та завдання дисципліни, її місце у системі підготовки майбутнього спеціаліста 7 1.2. Перелік компетентностей, які формуються у процесі викладання дисципліни 7 1.3. Тематичний план дисципліни 10 Змістовний модуль 1 11 Змістовний модуль 2 14 Теми практично-лабораторного курсу з методики викладання природознавства у початковій школі 16 1.4. Розподіл балів за один змістовий модуль. Оцінка навчальної діяльності студента 18

Розділ 2. Модуль 1. Структура, зміст, методи і засоби навчального курсу «Методика викладання природознавства у початковій школі» 20 2.1. Мінімодуль 1.1 20 2.2. Мінімодуль 1.2 29 2.3. Мінімодуль 1.3 37 2.4. Мінімодуль 1.4 54 2.5. Мінімодуль 1.5 58 2.6. Мінімодуль 1.6 62 2.7. Мінімодуль 1.7 68 2.8. Мінімодуль 1.8 74 2.9. Мінімодуль 1.9 80

Розділ 3. Модуль 2. Форми навчання природознавства у початковій школі, контроль та оцінювання навчальних досягнень 85 3.1. Мінімодуль 2.1 85 3.2. Мінімодуль 2.2 94 3.3. Мінімодуль 2.3 100 3.4. Мінімодуль 2.4 105 3.5. Мінімодулі 2.5, 2.6 112 3.6. Мінімодулі 2.7, 2.8 119 3.7. Мінімодуль 2.9 126

Розділ 4. Практикум з методики викладання природознавства у початковій школі 139 4.1. Теми предметних гуртків з природознавства 139 4.2. Теми масових позакласних заходів з природознавства 139 4.3. Календар природи і праці 140 4.4. Схема географічного майданчика 142 4.5. План шкільної навчально-дослідної ділянки (відділ початкових класів) 143 4.6. Приклад предметного уроку природознавства з виконанням досліду 143

Розділ 5. Самостійна та індивідуальна робота студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання 148 5.1. Питання для контрольних робіт з методики викладання природознавства (для студентів заочної форми навчання)(для студентів заочної та дистанційної форм навчання) 148 5.2. Самостійна та індивідуальна робота з методики викладання природознавства 155 5.3. Теми рефератів 156 5.4. Теми курсових робіт (Варіант 1) 157 5.4. Теми курсових робіт (Варіант 2) 159 5.5. Орієнтовні плани до курсових робіт 162 5.6. Орієнтовний зміст питань і завдань для підготовки до іспиту з методики викладання природознавства 176 5.7. Питання до державного іспиту з методики викладання природознавства 182 5.8. Програма комп’ютерного контролю знань студентів денного, заочного та дистанційного навчання (модуль 1) 184 5.9. Програма комп’ютерного контролю знань студентів денного, заочного та дистанційного навчання (модуль 2) 190 5.10. Ключі до тестів 197

Словник-довідник основних термінів і понять 198

Література 216

Навчально-методичний посібник побудований за принципом модульность У посібнику розглядаються сучасні технології організації навчально-виховного процесу з методики икладання природознавства у початковій школі. Опрацьовані відповідно до навчальної програми практичні та лабораторні заняття, індивідуальна і самостійна робота, таблиці, схеми, тести, завдання до кожного модуля, а також література, словник-довідник основних термінів і понять з методики викладання природознавства у початковій школі. Навчально-методичний посібник адресований студентам та викладачам вищих навчальних закладів педагогічних спеціальностей.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha