Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Методика викладання природознавства у початковій школі : навчально-методичний посібник за модульно-рейтинговою системою навчання студентів спеціальності "Початкова освіта" / М. В. Кукалець

Основний автор-особа: Кукалець, М. В., Мирослава ВасилівнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Львів : Новий Світ, 2020Опис: 222 с.ISBN: 978-966-418-166-9.Серія: Вища освіта в УкраїніКласифікація: 74.262.ОЯ73Примітки про зміст: Вступ -- 5 Розділ 1. Структура робочої програми навчального курсу «Методика викладання природознавства у початковій школі» -- 7 1.1. Мета та завдання дисципліни, її місце у системі підготовки майбутнього спеціаліста -- 7 1.2. Перелік компетентностей, які формуються у процесі викладання дисципліни -- 7 1.3. Тематичний план дисципліни -- 10 Змістовний модуль 1 -- 11 Змістовний модуль 2 -- 14 Теми практично-лабораторного курсу з методики викладання природознавства у початковій школі -- 16 1.4. Розподіл балів за один змістовий модуль. Оцінка навчальної діяльності студента -- 18 Розділ 2. Модуль 1. Структура, зміст, методи і засоби навчального курсу «Методика викладання природознавства у початковій школі» -- 20 2.1. Мінімодуль 1.1 -- 20 2.2. Мінімодуль 1.2 -- 29 2.3. Мінімодуль 1.3 -- 37 2.4. Мінімодуль 1.4 -- 54 2.5. Мінімодуль 1.5 -- 58 2.6. Мінімодуль 1.6 -- 62 2.7. Мінімодуль 1.7 -- 68 2.8. Мінімодуль 1.8 -- 74 2.9. Мінімодуль 1.9 -- 80 Розділ 3. Модуль 2. Форми навчання природознавства у початковій школі, контроль та оцінювання навчальних досягнень -- 85 3.1. Мінімодуль 2.1 -- 85 3.2. Мінімодуль 2.2 -- 94 3.3. Мінімодуль 2.3 -- 100 3.4. Мінімодуль 2.4 -- 105 3.5. Мінімодулі 2.5, 2.6 -- 112 3.6. Мінімодулі 2.7, 2.8 -- 119 3.7. Мінімодуль 2.9 -- 126 Розділ 4. Практикум з методики викладання природознавства у початковій школі -- 139 4.1. Теми предметних гуртків з природознавства -- 139 4.2. Теми масових позакласних заходів з природознавства -- 139 4.3. Календар природи і праці -- 140 4.4. Схема географічного майданчика -- 142 4.5. План шкільної навчально-дослідної ділянки (відділ початкових класів) -- 143 4.6. Приклад предметного уроку природознавства з виконанням досліду -- 143 Розділ 5. Самостійна та індивідуальна робота студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання -- 148 5.1. Питання для контрольних робіт з методики викладання природознавства (для студентів заочної форми навчання)(для студентів заочної та дистанційної форм навчання) -- 148 5.2. Самостійна та індивідуальна робота з методики викладання природознавства -- 155 5.3. Теми рефератів -- 156 5.4. Теми курсових робіт (Варіант 1) -- 157 5.4. Теми курсових робіт (Варіант 2) -- 159 5.5. Орієнтовні плани до курсових робіт -- 162 5.6. Орієнтовний зміст питань і завдань для підготовки до іспиту з методики викладання природознавства -- 176 5.7. Питання до державного іспиту з методики викладання природознавства -- 182 5.8. Програма комп’ютерного контролю знань студентів денного, заочного та дистанційного навчання (модуль 1) -- 184 5.9. Програма комп’ютерного контролю знань студентів денного, заочного та дистанційного навчання (модуль 2) -- 190 5.10. Ключі до тестів -- 197 Словник-довідник основних термінів і понять -- 198 Література -- 216 Анотація: Навчально-методичний посібник побудований за принципом модульность У посібнику розглядаються сучасні технології організації навчально-виховного процесу з методики икладання природознавства у початковій школі. Опрацьовані відповідно до навчальної програми практичні та лабораторні заняття, індивідуальна і самостійна робота, таблиці, схеми, тести, завдання до кожного модуля, а також література, словник-довідник основних термінів і понять з методики викладання природознавства у початковій школі. Навчально-методичний посібник адресований студентам та викладачам вищих навчальних закладів педагогічних спеціальностей..Наявність бібліографії/покажчика: Бібліогр.: с. 216-222. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд / К89 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-012122
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд / К89 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-012123

Бібліогр.: с. 216-222

Вступ 5

Розділ 1. Структура робочої програми навчального курсу «Методика викладання природознавства у початковій школі» 7 1.1. Мета та завдання дисципліни, її місце у системі підготовки майбутнього спеціаліста 7 1.2. Перелік компетентностей, які формуються у процесі викладання дисципліни 7 1.3. Тематичний план дисципліни 10 Змістовний модуль 1 11 Змістовний модуль 2 14 Теми практично-лабораторного курсу з методики викладання природознавства у початковій школі 16 1.4. Розподіл балів за один змістовий модуль. Оцінка навчальної діяльності студента 18

Розділ 2. Модуль 1. Структура, зміст, методи і засоби навчального курсу «Методика викладання природознавства у початковій школі» 20 2.1. Мінімодуль 1.1 20 2.2. Мінімодуль 1.2 29 2.3. Мінімодуль 1.3 37 2.4. Мінімодуль 1.4 54 2.5. Мінімодуль 1.5 58 2.6. Мінімодуль 1.6 62 2.7. Мінімодуль 1.7 68 2.8. Мінімодуль 1.8 74 2.9. Мінімодуль 1.9 80

Розділ 3. Модуль 2. Форми навчання природознавства у початковій школі, контроль та оцінювання навчальних досягнень 85 3.1. Мінімодуль 2.1 85 3.2. Мінімодуль 2.2 94 3.3. Мінімодуль 2.3 100 3.4. Мінімодуль 2.4 105 3.5. Мінімодулі 2.5, 2.6 112 3.6. Мінімодулі 2.7, 2.8 119 3.7. Мінімодуль 2.9 126

Розділ 4. Практикум з методики викладання природознавства у початковій школі 139 4.1. Теми предметних гуртків з природознавства 139 4.2. Теми масових позакласних заходів з природознавства 139 4.3. Календар природи і праці 140 4.4. Схема географічного майданчика 142 4.5. План шкільної навчально-дослідної ділянки (відділ початкових класів) 143 4.6. Приклад предметного уроку природознавства з виконанням досліду 143

Розділ 5. Самостійна та індивідуальна робота студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання 148 5.1. Питання для контрольних робіт з методики викладання природознавства (для студентів заочної форми навчання)(для студентів заочної та дистанційної форм навчання) 148 5.2. Самостійна та індивідуальна робота з методики викладання природознавства 155 5.3. Теми рефератів 156 5.4. Теми курсових робіт (Варіант 1) 157 5.4. Теми курсових робіт (Варіант 2) 159 5.5. Орієнтовні плани до курсових робіт 162 5.6. Орієнтовний зміст питань і завдань для підготовки до іспиту з методики викладання природознавства 176 5.7. Питання до державного іспиту з методики викладання природознавства 182 5.8. Програма комп’ютерного контролю знань студентів денного, заочного та дистанційного навчання (модуль 1) 184 5.9. Програма комп’ютерного контролю знань студентів денного, заочного та дистанційного навчання (модуль 2) 190 5.10. Ключі до тестів 197

Словник-довідник основних термінів і понять 198

Література 216

Навчально-методичний посібник побудований за принципом модульность У посібнику розглядаються сучасні технології організації навчально-виховного процесу з методики икладання природознавства у початковій школі. Опрацьовані відповідно до навчальної програми практичні та лабораторні заняття, індивідуальна і самостійна робота, таблиці, схеми, тести, завдання до кожного модуля, а також література, словник-довідник основних термінів і понять з методики викладання природознавства у початковій школі. Навчально-методичний посібник адресований студентам та викладачам вищих навчальних закладів педагогічних спеціальностей.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха