Методика викладання природознавства у початковій школі : навчально-методичний посібник за модульно-рейтинговою системою навчання студентів спеціальності "Початкова освіта" / М. В. Кукалець
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Львів : Новий Світ, 2020Опис: 222 с.ISBN: 978-966-418-166-9.Серія: Вища освіта в УкраїніКласифікація: 74.262.ОЯ73Примітки про зміст: Вступ -- 5 Розділ 1. Структура робочої програми навчального курсу «Методика викладання природознавства у початковій школі» -- 7 1.1. Мета та завдання дисципліни, її місце у системі підготовки майбутнього спеціаліста -- 7 1.2. Перелік компетентностей, які формуються у процесі викладання дисципліни -- 7 1.3. Тематичний план дисципліни -- 10 Змістовний модуль 1 -- 11 Змістовний модуль 2 -- 14 Теми практично-лабораторного курсу з методики викладання природознавства у початковій школі -- 16 1.4. Розподіл балів за один змістовий модуль. Оцінка навчальної діяльності студента -- 18 Розділ 2. Модуль 1. Структура, зміст, методи і засоби навчального курсу «Методика викладання природознавства у початковій школі» -- 20 2.1. Мінімодуль 1.1 -- 20 2.2. Мінімодуль 1.2 -- 29 2.3. Мінімодуль 1.3 -- 37 2.4. Мінімодуль 1.4 -- 54 2.5. Мінімодуль 1.5 -- 58 2.6. Мінімодуль 1.6 -- 62 2.7. Мінімодуль 1.7 -- 68 2.8. Мінімодуль 1.8 -- 74 2.9. Мінімодуль 1.9 -- 80 Розділ 3. Модуль 2. Форми навчання природознавства у початковій школі, контроль та оцінювання навчальних досягнень -- 85 3.1. Мінімодуль 2.1 -- 85 3.2. Мінімодуль 2.2 -- 94 3.3. Мінімодуль 2.3 -- 100 3.4. Мінімодуль 2.4 -- 105 3.5. Мінімодулі 2.5, 2.6 -- 112 3.6. Мінімодулі 2.7, 2.8 -- 119 3.7. Мінімодуль 2.9 -- 126 Розділ 4. Практикум з методики викладання природознавства у початковій школі -- 139 4.1. Теми предметних гуртків з природознавства -- 139 4.2. Теми масових позакласних заходів з природознавства -- 139 4.3. Календар природи і праці -- 140 4.4. Схема географічного майданчика -- 142 4.5. План шкільної навчально-дослідної ділянки (відділ початкових класів) -- 143 4.6. Приклад предметного уроку природознавства з виконанням досліду -- 143 Розділ 5. Самостійна та індивідуальна робота студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання -- 148 5.1. Питання для контрольних робіт з методики викладання природознавства (для студентів заочної форми навчання)(для студентів заочної та дистанційної форм навчання) -- 148 5.2. Самостійна та індивідуальна робота з методики викладання природознавства -- 155 5.3. Теми рефератів -- 156 5.4. Теми курсових робіт (Варіант 1) -- 157 5.4. Теми курсових робіт (Варіант 2) -- 159 5.5. Орієнтовні плани до курсових робіт -- 162 5.6. Орієнтовний зміст питань і завдань для підготовки до іспиту з методики викладання природознавства -- 176 5.7. Питання до державного іспиту з методики викладання природознавства -- 182 5.8. Програма комп’ютерного контролю знань студентів денного, заочного та дистанційного навчання (модуль 1) -- 184 5.9. Програма комп’ютерного контролю знань студентів денного, заочного та дистанційного навчання (модуль 2) -- 190 5.10. Ключі до тестів -- 197 Словник-довідник основних термінів і понять -- 198 Література -- 216 Анотація: Навчально-методичний посібник побудований за принципом модульность У посібнику розглядаються сучасні технології організації навчально-виховного процесу з методики икладання природознавства у початковій школі. Опрацьовані відповідно до навчальної програми практичні та лабораторні заняття, індивідуальна і самостійна робота, таблиці, схеми, тести, завдання до кожного модуля, а також література, словник-довідник основних термінів і понять з методики викладання природознавства у початковій школі. Навчально-методичний посібник адресований студентам та викладачам вищих навчальних закладів педагогічних спеціальностей..Наявність бібліографії/покажчика: Бібліогр.: с. 216-222. Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | / К89 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 41683-012122 | ||
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | / К89 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 41683-012123 |
Огляд полиці бібліотеки/підрозділу: „Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту“, Поличне розташування: Науковий фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Бібліогр.: с. 216-222
Вступ 5
Розділ 1. Структура робочої програми навчального курсу «Методика викладання природознавства у початковій школі» 7 1.1. Мета та завдання дисципліни, її місце у системі підготовки майбутнього спеціаліста 7 1.2. Перелік компетентностей, які формуються у процесі викладання дисципліни 7 1.3. Тематичний план дисципліни 10 Змістовний модуль 1 11 Змістовний модуль 2 14 Теми практично-лабораторного курсу з методики викладання природознавства у початковій школі 16 1.4. Розподіл балів за один змістовий модуль. Оцінка навчальної діяльності студента 18
Розділ 2. Модуль 1. Структура, зміст, методи і засоби навчального курсу «Методика викладання природознавства у початковій школі» 20 2.1. Мінімодуль 1.1 20 2.2. Мінімодуль 1.2 29 2.3. Мінімодуль 1.3 37 2.4. Мінімодуль 1.4 54 2.5. Мінімодуль 1.5 58 2.6. Мінімодуль 1.6 62 2.7. Мінімодуль 1.7 68 2.8. Мінімодуль 1.8 74 2.9. Мінімодуль 1.9 80
Розділ 3. Модуль 2. Форми навчання природознавства у початковій школі, контроль та оцінювання навчальних досягнень 85 3.1. Мінімодуль 2.1 85 3.2. Мінімодуль 2.2 94 3.3. Мінімодуль 2.3 100 3.4. Мінімодуль 2.4 105 3.5. Мінімодулі 2.5, 2.6 112 3.6. Мінімодулі 2.7, 2.8 119 3.7. Мінімодуль 2.9 126
Розділ 4. Практикум з методики викладання природознавства у початковій школі 139 4.1. Теми предметних гуртків з природознавства 139 4.2. Теми масових позакласних заходів з природознавства 139 4.3. Календар природи і праці 140 4.4. Схема географічного майданчика 142 4.5. План шкільної навчально-дослідної ділянки (відділ початкових класів) 143 4.6. Приклад предметного уроку природознавства з виконанням досліду 143
Розділ 5. Самостійна та індивідуальна робота студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання 148 5.1. Питання для контрольних робіт з методики викладання природознавства (для студентів заочної форми навчання)(для студентів заочної та дистанційної форм навчання) 148 5.2. Самостійна та індивідуальна робота з методики викладання природознавства 155 5.3. Теми рефератів 156 5.4. Теми курсових робіт (Варіант 1) 157 5.4. Теми курсових робіт (Варіант 2) 159 5.5. Орієнтовні плани до курсових робіт 162 5.6. Орієнтовний зміст питань і завдань для підготовки до іспиту з методики викладання природознавства 176 5.7. Питання до державного іспиту з методики викладання природознавства 182 5.8. Програма комп’ютерного контролю знань студентів денного, заочного та дистанційного навчання (модуль 1) 184 5.9. Програма комп’ютерного контролю знань студентів денного, заочного та дистанційного навчання (модуль 2) 190 5.10. Ключі до тестів 197
Словник-довідник основних термінів і понять 198
Література 216
Навчально-методичний посібник побудований за принципом модульность У посібнику розглядаються сучасні технології організації навчально-виховного процесу з методики икладання природознавства у початковій школі. Опрацьовані відповідно до навчальної програми практичні та лабораторні заняття, індивідуальна і самостійна робота, таблиці, схеми, тести, завдання до кожного модуля, а також література, словник-довідник основних термінів і понять з методики викладання природознавства у початковій школі. Навчально-методичний посібник адресований студентам та викладачам вищих навчальних закладів педагогічних спеціальностей.
Немає коментарів для цієї одиниці.