Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Основи інклюзивної педагогіки : підручник / З. М. Шевців

Основний автор-особа: Шевців, З. М., Зоя МихайлівнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Відомості про видання: 2-е вид. виправ. та доп.Вихідні дані: Львів : Новий Світ - 2000, 2022Опис: 263 с.ISBN: 978-617--7519-28-6.Класифікація: 74.20я73Примітки про зміст: Передмова -- 6 Програма курсу «Основи інклюзивної педагогіки» -- 9 Розділ 1. Загальні засади інклюзивної педагогіки -- 14 Тема 1. Методологічна основа інклюзивної педагогіки -- 14 -- 14 -- 20 -- 22 -- 25 Тема 2. Особливості розвитку особистості -- 28 -- 28 -- 32 -- 38 -- 45 -- 48 Тема 3. Професійна діяльність учителя в умовах інклюзивного середовища -- 54 -- 54 -- 60 -- 64 -- 68 Розділ 2. Теорія інклюзивної освіти, навчання та виховання -- 75 Тема 4. Дидактика як загальна теорія інклюзивної освіти та навчання -- 75 -- 75 -- 78 -- 81 -- 92 Тема 5. Зміст інклюзивної освіти -- 102 -- 102 -- 105 -- 115 -- 119 Тема 6. Структура та організація цілісного освітнього інклюзивного процесу -- 126 -- 126 -- 134 -- 140 -- 141 -- 154 -- 155 -- 161 Тема 7. Форми організації інклюзивного навчання -- 169 -- 169 -- 177 Тема 8.Методи і засоби інклюзивного навчання -- 183 -- 183 -- 185 -- 187 -- 191 -- 195 -- 196 -- 199 -- 207 -- 209 -- 211 Тема 9. Дидактичне діагностування учнів в інклюзивному класі -- 214 -- 214 -- 217 Тема 10. Теорія інклюзивного виховання -- 223 -- 223 -- 228 Глосарій -- 233 Додатки -- 243 Список використаних джерел -- 251 Анотація: Підручник присвячений актуальній проблемі - інклюзії в освіті, включення дітей з особливими освітніми потребами в освітній процес закладу загальної середньої освіти. У другому виданні підручника розкрито загальні засади інклюзивної педагогіки, особливості професійної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзивного середовища закладу загальної середньої освіти, його підготовку до інклюзивного навчання, дидактику інклюзивного навчання, основні форми і методи виховання, котрі спрямовані на задоволення індивідуальних освітніх потреб усіх учнів з урахуванням досягнень педагогічної науки, досвіду розбудови та особливостей запровадження Нової української школи. Подано матеріали про організацію та управління інклюзивним навчання в закладі загальної середньої освіти, а також висвітлюються особливості роботи асистента вчителя в системі інклюзивного навчання. Підручник адресований студентам закладів вищої освіти, а також буде корисний практикуючим асистентам учителя з інклюзивного навчання, психологам, соціальним педагогам, психологам, дефектологам, методистам і батькам..Наявність бібліографії/покажчика: Бібліогр.: с. 251-263. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 376(075.8) / Ш37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-012124
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 376(075.8) / Ш37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-012125

Бібліогр.: с. 251-263

Передмова 6

Програма курсу «Основи інклюзивної педагогіки» 9 Розділ 1. Загальні засади інклюзивної педагогіки 14 Тема 1. Методологічна основа інклюзивної педагогіки 14 1.1. Розвиток та становлення інклюзивної педагогіки як науки, її об’єкт і предмет 14 1.2. Основні категорії інклюзивної педагогіки 20 1.3. Інклюзивна педагогіка в системі педагогічних наук 22 1.4. Міжпредметні зв’язки інклюзивної педагогіки 25 Тема 2. Особливості розвитку особистості 28 2.1.Закономірності розвитку особистості 28 2.2. Поняття «норма» і «відхилення» у розвитку дитини 32 2.3. Розвиток психіки дітей з обмеженими можливостями здоров’я 38 2.4. Розвиток емоційної сфери молодшого школяра з різними видами дизонтогенезу 45 2.5. Розвиток конативної сфери у дітей з нозологіями 48 Тема 3. Професійна діяльність учителя в умовах інклюзивного середовища 54 3.1. Методологічна основа соціально-педагогічної діяльності як засобу інклюзивного навчання 54 3.2. Сутність соціально-педагогічної діяльності вчителя початкових класів 60 3.3. Закономірності, принципи, функції та напрями соціально-педагогічної діяльності 64 3.4. Професійна компетентність вчителя початкових класів при виконанні соціально-педагогічної діяльності в інклюзивному класі 68 Розділ 2. Теорія інклюзивної освіти, навчання та виховання 75 Тема 4. Дидактика як загальна теорія інклюзивної освіти та навчання 75 4.1. Виникнення і розвиток інклюзивної освіти та навчання 75 4.2. Предмет і завдання дидактики інклюзивного навчання, її категорії 78 4.2. Система закладів освіти для дітей з обмеженнями життєдіяльності 81 4.3.Особливості організації інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти 92 Тема 5. Зміст інклюзивної освіти 102 5.1. Державний стандарт початкової загальної середньої освіти 102 5.2. Нормативні документи змісту інклюзивної початкової освіти, курикулум 105 5.3.Особливості організації та управління навчанням учнів з особливими освітніми потребами 115 5.4.Командний підхід та асистування в реалізації інклюзивного навчання 119 Тема 6. Структура та організація цілісного освітнього інклюзивного процесу 126 6.1. Цілісний освітній процес інклюзивного навчання, його компоненти 126 6.2. Сутність, мета і завдання інклюзивного навчання 134 6.3. Підготовка вчителя до організації навчального процесу в умовах інклюзивного середовища закладу загальної середньої освіти 140 6.3.1. Педагогічна діагностика як етап підготовки до освітнього процесу 141 6.3.2. Попередня підготовка до освітнього Процесу 154 6.3.3. Безпосередня підготовка до процесу Навчання 155 6.3.4. Визначення мети і цільових завдань уроку в їх системі 161 Тема 7. Форми організації інклюзивного навчання 169 7.1 .Форми організації навчання 169 7.2. Спеціальні форми інклюзивного навчання 177 Тема 8.Методи і засоби інклюзивного навчання 183 8.1 .Сутність, функції та структура методу 183 8.2. Класифікація методів навчання 185 8.2.1.Загальні методи навчання 187 8.2.2.Інноваційні методи навчання 191 8.2.3.Спеціальні методи навчання 195 8.3.Інтенсивні методи розвитку когнітивної сфери 196 8.4. Методи розвитку і корекції емоційної сфери 199 8.5. Методичні прийоми корекції конативної сфери молодших школярів 207 8.6. Критерії вибору методів навчання 209 8.7.3асоби навчання 211 Тема 9. Дидактичне діагностування учнів в інклюзивному класі 214 9.1. Сутність компонентів діагностування в умовах інклюзивного навчання 214 9.2. Потрфоліо учнів як засіб оцінювання індивідуальних досягнень 217 Тема 10. Теорія інклюзивного виховання 223 10.1.Сутність інклюзивного виховання 223 10.2.Основні методи і форми інклюзивного виховання 228

Глосарій 233

Додатки 243

Список використаних джерел 251

Підручник присвячений актуальній проблемі - інклюзії в освіті, включення дітей з особливими освітніми потребами в освітній процес закладу загальної середньої освіти. У другому виданні підручника розкрито загальні засади інклюзивної педагогіки, особливості професійної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзивного середовища закладу загальної середньої освіти, його підготовку до інклюзивного навчання, дидактику інклюзивного навчання, основні форми і методи виховання, котрі спрямовані на задоволення індивідуальних освітніх потреб усіх учнів з урахуванням досягнень педагогічної науки, досвіду розбудови та особливостей запровадження Нової української школи. Подано матеріали про організацію та управління інклюзивним навчання в закладі загальної середньої освіти, а також висвітлюються особливості роботи асистента вчителя в системі інклюзивного навчання. Підручник адресований студентам закладів вищої освіти, а також буде корисний практикуючим асистентам учителя з інклюзивного навчання, психологам, соціальним педагогам, психологам, дефектологам, методистам і батькам.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха