Ресурсний центр освітніх інформаційних технологій для осіб з особливими потребами Національного університету "Львівська політехніка": становлення та діяльність / О. З. Потимко, В. В. Пасічник
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Львів; Київ : Львівська політехніка, 2013Опис: 76 с.Класифікація: 78.38Примітки про зміст: Ресурсний центр - програма дій -- 3 1. Інноваційні технології і види супроводу дітей та молоді з особливими освітніми потребами -- 7 2. Навчально-реабілітаційний центр як інноваційна модель супроводу інклюзивної освіти -- 18 3. Інноваційна модель партнерства навчального закладу з місцевою громадою щодо вирішення питань інклюзивної освіти -- 46 5. Реалізація наступності інклюзивної освіти: дошкільний заклад - загальноосвітній заклад - вищий навчальний заклад -- 54 6. Міжнародне співробітництво з інклюзивної освіти молоді та дітей -- 60 Додаток 1 -- 72 Додаток 2 -- 73 Анотація: Розглянено сучасні підходи до процесу навчання осіб з особливими освітніми потребами, інноваційні технології та види супроводу дітей та молоді особливими освітніми потребами, впровадження інклюзивної освіти у навчальний процес. Призначено для викладачів вищих навчальних закладів, педагогів-практиків, методистів з інклюзивного навчання, аспірантів, докторантів та дослідників, що працюють над проблематикою освітніх інформаційних технологій, зорієнтованих на людей з особливими потребами.. Тип одиниці: КнигиПоточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту | 376-056.2/3(036) / П64 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 41683-012026 |
Ресурсний центр - програма дій 3
1. Інноваційні технології і види супроводу дітей та молоді з особливими освітніми потребами 7
2. Навчально-реабілітаційний центр як інноваційна модель супроводу інклюзивної освіти 18
3. Інноваційна модель партнерства навчального закладу з місцевою громадою щодо вирішення питань інклюзивної освіти 46
5. Реалізація наступності інклюзивної освіти: дошкільний заклад - загальноосвітній заклад - вищий навчальний заклад 54
6. Міжнародне співробітництво з інклюзивної освіти молоді та дітей 60
Додаток 1 72
Додаток 2 73
Розглянено сучасні підходи до процесу навчання осіб з особливими освітніми потребами, інноваційні технології та види супроводу дітей та молоді особливими освітніми потребами, впровадження інклюзивної освіти у навчальний процес. Призначено для викладачів вищих навчальних закладів, педагогів-практиків, методистів з інклюзивного навчання, аспірантів, докторантів та дослідників, що працюють над проблематикою освітніх інформаційних технологій, зорієнтованих на людей з особливими потребами.
Немає коментарів для цієї одиниці.