Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Ресурсний центр освітніх інформаційних технологій для осіб з особливими потребами Національного університету "Львівська політехніка": становлення та діяльність / О. З. Потимко, В. В. Пасічник

Основний автор-особа: Автор, Потимко, О. З., 1968 -, Оксана ЗбігнієвнаАльтернативний автор-особа: Автор, Пасічник, В. В., 1956-, Володимир ВолодимировичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Львів; Київ : Львівська політехніка, 2013Опис: 76 с.Класифікація: 78.38Примітки про зміст: Ресурсний центр - програма дій -- 3 1. Інноваційні технології і види супроводу дітей та молоді з особливими освітніми потребами -- 7 2. Навчально-реабілітаційний центр як інноваційна модель супроводу інклюзивної освіти -- 18 3. Інноваційна модель партнерства навчального закладу з місцевою громадою щодо вирішення питань інклюзивної освіти -- 46 5. Реалізація наступності інклюзивної освіти: дошкільний заклад - загальноосвітній заклад - вищий навчальний заклад -- 54 6. Міжнародне співробітництво з інклюзивної освіти молоді та дітей -- 60 Додаток 1 -- 72 Додаток 2 -- 73 Анотація: Розглянено сучасні підходи до процесу навчання осіб з особливими освітніми потребами, інноваційні технології та види супроводу дітей та молоді особливими освітніми потребами, впровадження інклюзивної освіти у навчальний процес. Призначено для викладачів вищих навчальних закладів, педагогів-практиків, методистів з інклюзивного навчання, аспірантів, докторантів та дослідників, що працюють над проблематикою освітніх інформаційних технологій, зорієнтованих на людей з особливими потребами.. Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту 376-056.2/3(036) / П64 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-012026

Ресурсний центр - програма дій 3

1. Інноваційні технології і види супроводу дітей та молоді з особливими освітніми потребами 7

2. Навчально-реабілітаційний центр як інноваційна модель супроводу інклюзивної освіти 18

3. Інноваційна модель партнерства навчального закладу з місцевою громадою щодо вирішення питань інклюзивної освіти 46

5. Реалізація наступності інклюзивної освіти: дошкільний заклад - загальноосвітній заклад - вищий навчальний заклад 54

6. Міжнародне співробітництво з інклюзивної освіти молоді та дітей 60

Додаток 1 72

Додаток 2 73

Розглянено сучасні підходи до процесу навчання осіб з особливими освітніми потребами, інноваційні технології та види супроводу дітей та молоді особливими освітніми потребами, впровадження інклюзивної освіти у навчальний процес. Призначено для викладачів вищих навчальних закладів, педагогів-практиків, методистів з інклюзивного навчання, аспірантів, докторантів та дослідників, що працюють над проблематикою освітніх інформаційних технологій, зорієнтованих на людей з особливими потребами.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха