Психологія розвитку та успіху особистості : навчальний посібник / Г. М. Закалик ; Ю. М. Терлецька, Н. М. Шувар

Язык: українська.Страна: УКРАЇНА.Публикация: Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019Описание: 488 с.ISBN:978-966-941-350-5.Примечания о содержании: Передмова -- 5 Вступ -- 6 Розділ 1. Загальні основи психологи розвитку та успіху особистості -- 9 1.1. Предмет та функції психології розвитку та успіху особистості як наукової дисципліни -- 9 1.2. Особистість як суб’єкт та об’єкт вивчення у психології розвитку та успіху особистості -- 18 1.3. Понятійний апарат психології розвитку та успіху особистості -- 26 1.4. Методологічні принципи та методи дослідження в психології розвитку та успіху особистості -- 42 Контрольні запитання і завдання -- 61 Список літератури до розділу 1 -- 62 Розділ 2. Періоди розвитку людини. Категорія віку в психології розвитку особистості -- 63 2.1. Історія розвитку людини. Дитинство як один з періодів у психології розвитку людини -- 63 2.2. Категорія віку в психології розвитку особистості -- 84 2.3. Поняття розвитку особистості -- 94 2.4. Формування життєвого шляху особистості -- 99 Контрольні запитання і завдання -- 112 Список літератури до розділу 2 -- 112 Розділ 3. Фактори, що визначають розвиток психіки -- 113 3.1. Фактори спадковості та зовнішнього середовища, що впливають на розвиток психіки -- 113 3.2. Співвідношення еволюційного та революційного шляхів розвитку психіки -- 117 3.3. Критерії, покладені в основу періодизації психологічного розвитку особистості -- 118 Контрольні запитання і завдання -- 140 Список літератури до розділу 3 -- 141 Розділ 4. Закономірності та динаміка психічного розвитку в онтогенезі -- 142 4.1. Психологічні особливості розвитку дітей дошкільного та шкільного віку -- 142 4.2. Роль дорослих і однолітків у формуванні образу “Я” у дошкільників та молодших школярів -- 170 4.3. Психологічна характеристика підліткового і юнацького віку -- 180 4.4. Психологічні особливості розвитку особистості у період ранньої та середньої зрілості -- 192 4.5. Психологія людини в період пізньої дорослості (старості) -- 205 Контрольні запитання і завдання -- 208 Список літератури до розділу 4 -- 209 Розділ 5. Психологія успіху та невдачі -- 211 5.1. Поняття “успіху”. Загальні уявлення про успіх та невдачі -- 211 5.2. Чинники, які перешкоджають успіху особистості -- 244 5.3. Успішність особистості як психологічний феномен -- 247 5.4. Індивідуальні якості успішної особистості -- 254 5.5. Шляхи досягнення успіху дітьми -- 276 5.6. Досягнення успіху в зрілому та похилому віці -- 285 Контрольні запитання і завдання -- 293 Список літератури до розділу 5 -- 294 Розділ 6. Психологічна установка, мотивація та лідерство як чинники формування успіху -- 296 6.1. Мотивація досягнення успіху як фактор розвитку особистості -- 296 6.2. Психологічна установка на успіх -- 325 6.3. Самооцінка і психологічна установка - похідні професійної активності -- 342 6.4. Психологічний захист особистості та невдача -- 355 6.5. Лідерство - важливий фактор успіху -- 363 Контрольні запитання і завдання -- 377 Список літератури до розділу 6 -- 378 Розділ 7. Психологія успіху в житті та діяльності -- 380 7.1. Проблема успіху в житті -- 380 7.2. Закон успіху в діяльності та бізнесі -- 389 7.3. Успіх у кар’єрі. Фактори успіху та розвитку кар’єри -- 406 7.4. Психологічні аспекти досягнення успіху діловими людьми -- 421 Контрольні запитання і завдання -- 456 Список літератури до розділу 7 -- 457 Післямова -- 460 Термінологічний словник -- 462 Резюме или реферат:Розкрито зміст основних поглядів на сучасний стан психології розвитку людини та досягнення успіху в різних сферах життєдіяльності особистості. Висвітлено історичний аспект формування думки про розвиток людини, її становлення як особистості, розкрито чинники, що сприяють або перешкоджають ії розвитку. Особливості формування успішної особистості та досягнення успіху проілюстровано цікавими фактами з історій життя видатних людей різних епох, відомих своїми здобутками у філософії, історії, фізиці, соціології, педагогіці, медицині та психології. Для студентів першого (бакалаврського), другого (магістерського) і третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти спеціальності 053 “Психологія”, а також для викладачів та широкого кола читачів, котрі використовують у своїй роботі соціально-психологічні знання про розвиток особистості та досягнення успіху.. Тип единицы: Навчальні видання
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Имеющиеся экземпляры: Навчальні видання

Передмова 5

Вступ 6

Розділ 1. Загальні основи психологи розвитку та успіху особистості 9 1.1. Предмет та функції психології розвитку та успіху особистості як наукової дисципліни 9 1.2. Особистість як суб’єкт та об’єкт вивчення у психології розвитку та успіху особистості 18 1.3. Понятійний апарат психології розвитку та успіху особистості 26 1.4. Методологічні принципи та методи дослідження в психології розвитку та успіху особистості 42 Контрольні запитання і завдання 61 Список літератури до розділу 1 62

Розділ 2. Періоди розвитку людини. Категорія віку в психології розвитку особистості 63 2.1. Історія розвитку людини. Дитинство як один з періодів у психології розвитку людини 63 2.2. Категорія віку в психології розвитку особистості 84 2.3. Поняття розвитку особистості 94 2.4. Формування життєвого шляху особистості 99 Контрольні запитання і завдання 112 Список літератури до розділу 2 112

Розділ 3. Фактори, що визначають розвиток психіки 113 3.1. Фактори спадковості та зовнішнього середовища, що впливають на розвиток психіки 113 3.2. Співвідношення еволюційного та революційного шляхів розвитку психіки 117 3.3. Критерії, покладені в основу періодизації психологічного розвитку особистості 118 Контрольні запитання і завдання 140 Список літератури до розділу 3 141

Розділ 4. Закономірності та динаміка психічного розвитку в онтогенезі 142 4.1. Психологічні особливості розвитку дітей дошкільного та шкільного віку 142 4.2. Роль дорослих і однолітків у формуванні образу “Я” у дошкільників та молодших школярів 170 4.3. Психологічна характеристика підліткового і юнацького віку 180 4.4. Психологічні особливості розвитку особистості у період ранньої та середньої зрілості 192 4.5. Психологія людини в період пізньої дорослості (старості) 205 Контрольні запитання і завдання 208 Список літератури до розділу 4 209

Розділ 5. Психологія успіху та невдачі 211 5.1. Поняття “успіху”. Загальні уявлення про успіх та невдачі 211 5.2. Чинники, які перешкоджають успіху особистості 244 5.3. Успішність особистості як психологічний феномен 247 5.4. Індивідуальні якості успішної особистості 254 5.5. Шляхи досягнення успіху дітьми 276 5.6. Досягнення успіху в зрілому та похилому віці 285 Контрольні запитання і завдання 293 Список літератури до розділу 5 294

Розділ 6. Психологічна установка, мотивація та лідерство як чинники формування успіху 296 6.1. Мотивація досягнення успіху як фактор розвитку особистості 296 6.2. Психологічна установка на успіх 325 6.3. Самооцінка і психологічна установка - похідні професійної активності 342 6.4. Психологічний захист особистості та невдача 355 6.5. Лідерство - важливий фактор успіху 363 Контрольні запитання і завдання 377 Список літератури до розділу 6 378

Розділ 7. Психологія успіху в житті та діяльності 380 7.1. Проблема успіху в житті 380 7.2. Закон успіху в діяльності та бізнесі 389 7.3. Успіх у кар’єрі. Фактори успіху та розвитку кар’єри 406 7.4. Психологічні аспекти досягнення успіху діловими людьми 421 Контрольні запитання і завдання 456 Список літератури до розділу 7 457 Післямова 460 Термінологічний словник 462

Розкрито зміст основних поглядів на сучасний стан психології розвитку людини та досягнення успіху в різних сферах життєдіяльності особистості. Висвітлено історичний аспект формування думки про розвиток людини, її становлення як особистості, розкрито чинники, що сприяють або перешкоджають ії розвитку. Особливості формування успішної особистості та досягнення успіху проілюстровано цікавими фактами з історій життя видатних людей різних епох, відомих своїми здобутками у філософії, історії, фізиці, соціології, педагогіці, медицині та психології. Для студентів першого (бакалаврського), другого (магістерського) і третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти спеціальності 053 “Психологія”, а також для викладачів та широкого кола читачів, котрі використовують у своїй роботі соціально-психологічні знання про розвиток особистості та досягнення успіху.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Нажмите на изображение, чтобы просмотреть его в программе просмотра изображений

Работает на ПО Коха