Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу / Оксана Карпюк
Мова: англійська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Тернопіль : Астон, 2020Опис: 160 с. : іл.ISBN: 978-966-308-802-0.Класифікація: Примітки про зміст: Introduction -- 4 Part I. From Theory to Practice -- 8 1 Development and Learning -- 8 2 Enabling 6-7 Olds' Learning a Foreign Language -- 19 3 Teacher-Child Relationships -- 24 4 Cooperating with Parents -- 29 5 Teaching and Developing Skills -- 34 5.1 Listening and Speaking -- 34 5.2 Reading and Writing -- 39 5.3 Vocabulary and Grammar -- 54 5.4 Learning to Learn -- 56 6 Evaluating Success -- 59 Part II. Helping Tips -- 68 1 In the Primary Classroom -- 68 2 Songs, Chants and Rhymes -- 94 3 Arts, Crafts and Games -- 103 4 Stories and Drama -- 118 Appendix -- 125 Observation Forms and Charts -- 125 Song Lyrics -- 129 Fun Rhymes -- 135 Cut-Outs and Templates -- 138 Classroom Language -- 148 More Books about Teaching Young Learners -- 152 ELT Sites and Blogs -- 154 Bibliography -- 157 Анотація: Навчально-методичний посібник призначений для вчителів англійської мови, які працюють у першій ланці початкової школи - 1-2 класах. Основне його завдання - це підтримка учителя в рамках реформування загальної середньої освіти Нової української школи, що передбачає підвищення кваліфікації. Посібник висвітлює теоретичні і практичні основи роботи з дітьми 6-7 років, особливості засвоєння іноземної мови з огляду на рівень психофізіологічного розвитку, знайомить із всесвітньо відомими концепціями психології дитячого розвитку та методики навчання англійської мови як іноземної..Наявність бібліографії/покажчика: Бібліогр.: 157-159 с.. Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 811.111:373.3 / К26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 41683-011772 |
Бібліогр.: 157-159 с.
Introduction 4
Part I. From Theory to Practice 8 1 Development and Learning 8 2 Enabling 6-7 Olds' Learning a Foreign Language 19 3 Teacher-Child Relationships 24 4 Cooperating with Parents 29 5 Teaching and Developing Skills 34 5.1 Listening and Speaking 34 5.2 Reading and Writing 39 5.3 Vocabulary and Grammar 54 5.4 Learning to Learn 56 6 Evaluating Success 59 Part II. Helping Tips 68 1 In the Primary Classroom 68 2 Songs, Chants and Rhymes 94 3 Arts, Crafts and Games 103 4 Stories and Drama 118
Appendix 125 Observation Forms and Charts 125 Song Lyrics 129 Fun Rhymes 135 Cut-Outs and Templates 138 Classroom Language 148 More Books about Teaching Young Learners 152 ELT Sites and Blogs 154
Bibliography 157
Навчально-методичний посібник призначений для вчителів англійської мови, які працюють у першій ланці початкової школи - 1-2 класах. Основне його завдання - це підтримка учителя в рамках реформування загальної середньої освіти Нової української школи, що передбачає підвищення кваліфікації. Посібник висвітлює теоретичні і практичні основи роботи з дітьми 6-7 років, особливості засвоєння іноземної мови з огляду на рівень психофізіологічного розвитку, знайомить із всесвітньо відомими концепціями психології дитячого розвитку та методики навчання англійської мови як іноземної.
Немає коментарів для цієї одиниці.