A way to success : English for university students. Reader / Тучина Н. В., Зайцева Н. О., Каминін І. М. та ін.
Мова: англійська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Харків : Фоліо, © 2021Опис: 272 с.ISBN: 978-966-03-4110-4.Класифікація: Анотація: У підручнику надаються тексти англомовних авторів і завдання для перевірки їх засвоєння. Підручник призначений для формування навичок усної мови, розширення лексичного запасу. Його можна використовувати для домашнього індивідуального читання, а також у навчальному процесі для вдосконалення знань учнів загальноосвітніх навчальних закладів і студентів вузів, які мають поглиблений рівень володіння англійською мовою. Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 821.111(075) / W36 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 41683-011813 | ||
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 821.111(075) / W36 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 02.09.2025 | 41683-011810 | |
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 821.111(075) / W36 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 41683-011811 | ||
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 821.111(075) / W36 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 41683-011808 | ||
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 821.111(075) / W36 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 41683-011809 |
У підручнику надаються тексти англомовних авторів і завдання для перевірки їх засвоєння. Підручник призначений для формування навичок усної мови, розширення лексичного запасу. Його можна використовувати для домашнього індивідуального читання, а також у навчальному процесі для вдосконалення знань учнів загальноосвітніх навчальних закладів і студентів вузів, які мають поглиблений рівень володіння англійською мовою
Немає коментарів для цієї одиниці.
Увійти в обліковий запис для можливості публікувати коментарі.