Менеджмент для бакалаврів : Підручник : у 2 т. ; за ред.: О. Ф. Балацького, О. М. Теліженко

Вторинний автор-особа: Редактор, Балацький, О. Ф., 1937-2012, Олег Федорович; Редактор, Теліженко, О.М., Олександр МихайловичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Суми : Університетська книга, 2015Опис: 604 с.ISBN: 978-966-680-449-8; 978-966-680-448-1.Класифікація: 65.290-2я73Примітки про зміст: Передмова -- 7 Вступ до першого тому -- 10 Розділ 1 Історія менеджменту -- 13 1.1. Основні етапи розвитку менеджменту -- 14 1.2. Розвиток античного менеджменту -- 20 1.3. Концепція лідерства Макіавеллі -- 22 1.4. Зародження “наукового менеджменту” в Англії -- 25 1.5. Школа “наукового менеджменту”. Тейлоризм -- 29 1.6. Школа “адміністративного менеджменту” -- 36 1.7. “Синтетична” концепція управління -- 41 1.8. Бюрократична школа управління -- 45 1.9. Школа психології й людських відносин. Біхевіоризм -- 47 1.10. Особливості японської та американської моделей менеджменту -- 52 1.11. Історія розвитку менеджменту в Україні -- 57 Розділ 2 Основи менеджменту -- 65 2.1. Основні поняття і категорії менеджменту -- 66 2.2. Планування як функція менеджменту -- 70 2.3. Організація: поняття, призначення, властивості -- 72 2.4. Мотивація: зміст функції та призначення -- 82 2.5. Функція контролю -- 87 2.6. Комунікації та управлінське рішення -- 88 2.7. Сутність та форми влади. Закон влади -- 94 2.8. Управління конфліктами -- 96 2.9. Організаційні зміни -- 97 2.10. Управління етикою та соціальною відповідальністю компанії -- 101 Розділ 3 Управління персоналом -- 105 3.1. Категорійно-понятійний апарат управління персоналом -- 106 3.2. Людина як об’єкт менеджменту персоналу -- 114 3.3. Поведінка людей у групах і організації -- 119 3.4. Стосунки організації з профспілками -- 124 3.5. Кадрова політика організації -- 128 3.6. Служба персоналу, її структура та функції -- 132 3.7. Планування персоналу та оптимізація чисельності персоналу -- 136 3.8. Добір персоналу, профорієнтація і адаптація -- 142 3.9. Навчання персоналу -- 151 3.10. Оцінювання та атестація персоналу -- 155 3.11. Управління кар’єрою, підготовка керівників -- 159 Контролінг -- 167 4.1. Теоретичні основи контролінгу -- 168 4.2. Види контролінгу -- 172 4.3. Управління витратами в контролінгу -- 177 4.4. Управлінський обліку системі контролінгу -- 184 4.5. Поняття оперативного і стратегічного контролінгу -- 189 4.6. Відхилення в системі контролінгу -- 193 4.7. Бюджетування в системі контролінгу -- 198 4.8. Управлінський аудит -- 204 Операційний менеджмент -- 217 5.1. Основи операційного менеджменту -- 218 5.2. Стратегічне планування в операційній системі -- 226 5.3. Агрегатне планування -- 232 5.4. Управління запасами залежного і незалежного попиту -- 237 5.5. Оперативне планування і диспетчеризація виробництва -- 245 5.6. Управління трудовими ресурсами в операційній системі -- 250 Інформаційні системи в менеджменті -- 259 6.1. Інформатизація процесів управління -- 260 6.2. Автоматизовані системи управління підприємством (стандарти MRP, MRPIІ, ERP, ERPII) -- 265 6.3. Комунікативні процеси в процесі управління -- 270 6.4. Організація і засоби інформаційних технологій забезпечення управлінської діяльності -- 275 6.5. Комп’ютерні технології обробки економічної інформації на основі використання систем керування базами даних -- 281 6.6. Мережні технології і системи розподіленої обробки інформації -- 286 6.7. Гіпертекстові технології і їх застосування в Інтернеті -- 291 6.8. Інтернет-реклама -- 295 6.9. Платіжні системи та віртуальна зайнятість -- 300 6.10. Правове забезпечення сучасних інформаційних технологій -- 305 Організація праці менеджера -- 311 7.1. Основи організації праці менеджера -- 312 7.2. Менеджмент та лідерство -- 318 7.3. Управління формальними та неформальними комунікаціями -- 325 7.4. Форми ділового спілкування -- 329 7.5. Планування роботи менеджера -- 334 7.6. Реалізація трудової активності менеджера -- 340 7.7. Економічна ефективність праці менеджера -- 343 Розділ 8 Основи зовнішньоекономічної діяльності -- 347 8.1. Зовнішньоекономічна діяльність суб’єктів ринкових відносин -- 348 8.2. Форми виходу підприємств на зовнішній ринок -- 355 8.3. Експортно-імпортні операції та порядок їх укладання -- 366 8.4. Організація та техніка підготовки, укладання і виконання зовнішньоекономічних договорів -- 369 8.5. Ціна товару, валютні та фінансові умови контрактів -- 376 8.6. Організація та функціонування підприємств з іноземним капіталом -- 385 8.7. Транспортне забезпечення зовнішньоекономічних договорів -- 389 8.8. Економічнаефективність ЗЕД підприємства -- 393 Розділ 9 Управління якістю і сертифікація продукції -- 403 9.1. Поняття, показники та методи визначення якості продукції -- 404 9.2. Взаємозв’язок ефективності та якості продукції -- 411 9.3. Стандартизація в системі керування якістю -- 418 9.4. Система сертифікації УкрСЕПРО -- 423 9.5. Основні напрямки вдосконалення діяльності -- 430 9.6. Колективна участь працівників у підвищенні якості функціонування організації -- 437 9.7. Залучення постачальників до процесу підвищення якості виробництва -- 446 9.8. Форми і методи заохочення персоналу -- 450 Розділ 10 Інвестування -- 457 10.1. Економічна сутність інвестицій та їх значення в розвитку сучасної економіки -- 458 10.2. Структура інвестиційного ринку та суб’єкти інвестиційної діяльності -- 460 10.3. Класифікація та методи оцінки ризиків -- 464 10.4. Основні джерела фінансування інвестиційної діяльності -- 473 10.5. Використання дисконтованих показників ефективності інвестицій -- 479 10.6. Моделі визначення неплатоспроможності позичальника -- 485 10.7. Економічний зміст іноземного інвестування та форми і способи його залучення -- 487 10.8. Формування державної політики в стимулюванні інвестиційної діяльності та залучення іноземних інвестицій -- 493 Розділ 11 Регіональний менеджмент -- 497 11.1. Теоретичні основи управління регіоном -- 498 11.2. Організаційні форми територіального управління -- 505 11.3. Управління регіональним розвитком -- 519 11.4. Господарський механізм регіонального менеджменту -- 529 11.5. Інвестиційна привабливість регіону -- 545 Розділ 12 Корпоративне управління -- 557 12.1. Суть і поняття корпоративного управління -- 558 12.2. Суб’єкти та об’єкти корпоративного управління -- 561 12.3. Моделі корпоративного управління -- 564 12.4. Господарські товариства як об’єкт корпоративного управління -- 571 12.5. Управління капіталом у корпораціях -- 577 12.6. Організація діяльності корпорацій -- 582 12.7. Аналіз фінансового стану акціонерного товариства та дивідендна політика корпорацій -- 586 12.8. Корпоративна культура -- 591 12.9. Менеджери проти власників, або агентські конфлікти -- 597 12.10. Стандарти та принципи корпоративного управління -- 600 Анотація: Підручник містить навчальний модуль, який охоплює зміст основних нормативних дисциплін з підготовки фахівців за напрямом 6.030601 “Менеджмент” у галузі знань 03.06 “Менеджменті адміністрування” освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр”. Змістовно дисципліни повністю відповідають програмам, затвердженим науково-методичною комісією з менеджменту та узгоджені з логіко-структурною схемою навчального процесу. Підручник складається з двох частин (томів), які охоплюють двадцять дві дисципліни, тобто практично всі аспекти підготовки бакалаврів. Розділи містять питання для самоконтролю та перелік рекомендованої літератури. При підготовці розділів були використані результати фундаментальних та прикладних наукових досліджень в галузі оцінювання, прогнозування та управління економічним потенціалом складних виробничих систем.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 65.012.4+65.012.32(075.8) / М50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-000421

Передмова 7 Вступ до першого тому 10 Розділ 1 Історія менеджменту 13 1.1. Основні етапи розвитку менеджменту 14 1.2. Розвиток античного менеджменту 20 1.3. Концепція лідерства Макіавеллі 22 1.4. Зародження “наукового менеджменту” в Англії 25 1.5. Школа “наукового менеджменту”. Тейлоризм 29 1.6. Школа “адміністративного менеджменту” 36 1.7. “Синтетична” концепція управління 41 1.8. Бюрократична школа управління 45 1.9. Школа психології й людських відносин. Біхевіоризм 47 1.10. Особливості японської та американської моделей менеджменту 52 1.11. Історія розвитку менеджменту в Україні 57 Розділ 2 Основи менеджменту 65 2.1. Основні поняття і категорії менеджменту 66 2.2. Планування як функція менеджменту 70 2.3. Організація: поняття, призначення, властивості 72 2.4. Мотивація: зміст функції та призначення 82 2.5. Функція контролю 87 2.6. Комунікації та управлінське рішення 88 2.7. Сутність та форми влади. Закон влади 94 2.8. Управління конфліктами 96 2.9. Організаційні зміни 97 2.10. Управління етикою та соціальною відповідальністю компанії 101 Розділ 3 Управління персоналом 105 3.1. Категорійно-понятійний апарат управління персоналом 106 3.2. Людина як об’єкт менеджменту персоналу 114 3.3. Поведінка людей у групах і організації 119 3.4. Стосунки організації з профспілками 124 3.5. Кадрова політика організації 128 3.6. Служба персоналу, її структура та функції 132 3.7. Планування персоналу та оптимізація чисельності персоналу 136 3.8. Добір персоналу, профорієнтація і адаптація 142 3.9. Навчання персоналу 151 3.10. Оцінювання та атестація персоналу 155 3.11. Управління кар’єрою, підготовка керівників 159 Контролінг 167 4.1. Теоретичні основи контролінгу 168 4.2. Види контролінгу 172 4.3. Управління витратами в контролінгу 177 4.4. Управлінський обліку системі контролінгу 184 4.5. Поняття оперативного і стратегічного контролінгу 189 4.6. Відхилення в системі контролінгу 193 4.7. Бюджетування в системі контролінгу 198 4.8. Управлінський аудит 204 Операційний менеджмент 217 5.1. Основи операційного менеджменту 218 5.2. Стратегічне планування в операційній системі 226 5.3. Агрегатне планування 232 5.4. Управління запасами залежного і незалежного попиту 237 5.5. Оперативне планування і диспетчеризація виробництва 245 5.6. Управління трудовими ресурсами в операційній системі 250 Інформаційні системи в менеджменті 259 6.1. Інформатизація процесів управління 260 6.2. Автоматизовані системи управління підприємством (стандарти MRP, MRPIІ, ERP, ERPII) 265 6.3. Комунікативні процеси в процесі управління 270 6.4. Організація і засоби інформаційних технологій забезпечення управлінської діяльності 275 6.5. Комп’ютерні технології обробки економічної інформації на основі використання систем керування базами даних 281 6.6. Мережні технології і системи розподіленої обробки інформації 286 6.7. Гіпертекстові технології і їх застосування в Інтернеті 291 6.8. Інтернет-реклама 295 6.9. Платіжні системи та віртуальна зайнятість 300 6.10. Правове забезпечення сучасних інформаційних технологій 305 Організація праці менеджера 311 7.1. Основи організації праці менеджера 312 7.2. Менеджмент та лідерство 318 7.3. Управління формальними та неформальними комунікаціями 325 7.4. Форми ділового спілкування 329 7.5. Планування роботи менеджера 334 7.6. Реалізація трудової активності менеджера 340 7.7. Економічна ефективність праці менеджера 343 Розділ 8 Основи зовнішньоекономічної діяльності 347 8.1. Зовнішньоекономічна діяльність суб’єктів ринкових відносин 348 8.2. Форми виходу підприємств на зовнішній ринок 355 8.3. Експортно-імпортні операції та порядок їх укладання 366 8.4. Організація та техніка підготовки, укладання і виконання зовнішньоекономічних договорів 369 8.5. Ціна товару, валютні та фінансові умови контрактів 376 8.6. Організація та функціонування підприємств з іноземним капіталом 385 8.7. Транспортне забезпечення зовнішньоекономічних договорів 389 8.8. Економічнаефективність ЗЕД підприємства 393 Розділ 9 Управління якістю і сертифікація продукції 403 9.1. Поняття, показники та методи визначення якості продукції 404 9.2. Взаємозв’язок ефективності та якості продукції 411 9.3. Стандартизація в системі керування якістю 418 9.4. Система сертифікації УкрСЕПРО 423 9.5. Основні напрямки вдосконалення діяльності 430 9.6. Колективна участь працівників у підвищенні якості функціонування організації 437 9.7. Залучення постачальників до процесу підвищення якості виробництва 446 9.8. Форми і методи заохочення персоналу 450 Розділ 10 Інвестування 457 10.1. Економічна сутність інвестицій та їх значення в розвитку сучасної економіки 458 10.2. Структура інвестиційного ринку та суб’єкти інвестиційної діяльності 460 10.3. Класифікація та методи оцінки ризиків 464 10.4. Основні джерела фінансування інвестиційної діяльності 473 10.5. Використання дисконтованих показників ефективності інвестицій 479 10.6. Моделі визначення неплатоспроможності позичальника 485 10.7. Економічний зміст іноземного інвестування та форми і способи його залучення 487 10.8. Формування державної політики в стимулюванні інвестиційної діяльності та залучення іноземних інвестицій 493 Розділ 11 Регіональний менеджмент 497 11.1. Теоретичні основи управління регіоном 498 11.2. Організаційні форми територіального управління 505 11.3. Управління регіональним розвитком 519 11.4. Господарський механізм регіонального менеджменту 529 11.5. Інвестиційна привабливість регіону 545 Розділ 12 Корпоративне управління 557 12.1. Суть і поняття корпоративного управління 558 12.2. Суб’єкти та об’єкти корпоративного управління 561 12.3. Моделі корпоративного управління 564 12.4. Господарські товариства як об’єкт корпоративного управління 571 12.5. Управління капіталом у корпораціях 577 12.6. Організація діяльності корпорацій 582 12.7. Аналіз фінансового стану акціонерного товариства та дивідендна політика корпорацій 586 12.8. Корпоративна культура 591 12.9. Менеджери проти власників, або агентські конфлікти 597 12.10. Стандарти та принципи корпоративного управління 600

Підручник містить навчальний модуль, який охоплює зміст основних нормативних дисциплін з підготовки фахівців за напрямом 6.030601 “Менеджмент” у галузі знань 03.06 “Менеджменті адміністрування” освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр”. Змістовно дисципліни повністю відповідають програмам, затвердженим науково-методичною комісією з менеджменту та узгоджені з логіко-структурною схемою навчального процесу. Підручник складається з двох частин (томів), які охоплюють двадцять дві дисципліни, тобто практично всі аспекти підготовки бакалаврів. Розділи містять питання для самоконтролю та перелік рекомендованої літератури. При підготовці розділів були використані результати фундаментальних та прикладних наукових досліджень в галузі оцінювання, прогнозування та управління економічним потенціалом складних виробничих систем.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха