Менеджмент для бакалаврів : Підручник : у 2 т. ; за ред.: О. Ф. Балацького, О. М. Теліженко

Вторинний автор-особа: Балацький, О. Ф., 1937-2012, Олег Федорович;Теліженко, О.М., Олександр МихайловичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Суми : Університетська книга, 2015Опис: 591 с.ISBN: 978-966-680-450-4; 978-966-680-448-1.Класифікація: 65.290-2я73Примітки про зміст: Вступ до другого тому -- 6 Розділ 13 Управління проектами -- 8 13.1. Сутність, класифікація, розроблення та значення управління проектами -- 10 13.2. Організаційні структури управління проектами -- 22 13.3. Менеджмент інвестиційних проектів -- 28 13.4. Процеси управління проектами -- 31 13.5. Планування в системі управління проектами -- 40 13.6. Склад та порядок розроблення проектної документації -- 48 13.7. Фінансування інвестиційних проектів -- 53 13.8. Управління комунікаціями та проведення моніторингу проектів -- 57 Розділ 14 Логістика -- 67 14.1. Сутність, цілі та функції логістики -- 68 14.2. Системний підхід до управління матеріальними потоками -- 73 14.3. Організаційно-економічні механізми управління матеріальними і товарними потоками -- 77 14.4. Організація логістичного планування -- 83 14.5. Функціональний логістичний менеджмент -- 85 14.6. Закупівельна логістика -- 87 14.7. Виробнича логістика -- 89 14.8. Дистрибуція та фізичний розподіл товарів -- 91 14.9. Логістичний сервіс -- 95 14.10. Управління запасами -- 98 14.11. Транспортна логістика та організація транспорту на підприємствах -- 109 14.12. Складська логістика -- 115 14.13. Інформаційне забезпечення логістичного процесу -- 121 Розділ 15 Методи прийняття управлінських рішень -- 127 15.1. Основні положення теорії прийняття рішень -- 128 15.2. Процес прийняття та класифікація управлінських рішень -- 136 15.3. Моделювання розроблення та прийняття рішень -- 139 15.4. Системний аналіз у теорії прийняття рішень -- 145 15.5. Евристичні методи прийняття управлінських рішень -- 147 15.6. Особливості розроблення та прийняття рішень у групі -- 151 15.7. Прогнозування управлінських рішень -- 159 15.8. Кількісні методи прийняття управлінських рішень -- 164 Розділ 16 Адміністративний менеджмент -- 173 16.1. Поняття адміністративного менеджменту -- 174 16.2. Умови прийняття ефективних управлінських рішень -- 176 16.3. Етапи процесу керування -- 178 16.4. Управління інформаційними ресурсами організації -- 184 16.5. Групова поведінка в організації -- 188 16.6. Комунікативний процес і спілкування в організації -- 194 16.7. Управління конфліктами в організації -- 199 16.8. Управління переговорами -- 204 16.9. Кар’єра в організації -- 210 Розділ 17 Планування діяльності підприємства -- 219 17.1. Структура і система планування діяльності підприємства -- 220 17.2. Основи прогнозування -- 226 17.3. Інформаційна та нормативна база планування -- 229 17.4. Планування обсягів продажів -- 232 17.5. Планування виробничої програми -- 238 17.6. Планування виробничої потужності -- 243 17.7. Планування праці й заробітної плати -- 249 17.8. Планування собівартості промислової продукції -- 256 17.9. Планування матеріально-технічного забезпечення виробництва -- 260 17.10. Фінансове планування на підприємстві -- 265 Розділ 18 Організація бізнесу -- 273 18.1. Загальна характеристика підприємницької діяльності -- 274 18.2. Малий бізнес у ринковій економіці -- 277 18.3. Способи організації бізнесу -- 281 18.4. Вибір виду підприємницької діяльності -- 285 18.5. Права і обов’язки державних контролюючих органів щодо підприємницьких структур -- 289 18.6. Правові основи організації, реєстрації та припинення діяльності підприємницьких структур -- 298 18.7. Ліцензування окремих видів підприємницької діяльності та відповідальність у сфері ліцензування -- 304 18.8. Бізнес-планування в сучасному підприємництві -- 309 18.9. Шляхи підвищення ефективності підприємницької діяльності -- 312 18.10. Фінансова санація і банкрутство підприємства -- 318 18.11. Методика дослідження стану бізнес-клімату в Україні -- 324 Розділ 19 Маркетинг -- 337 19.1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція -- 338 19.2. Маркетингові дослідження і сегментація ринку -- 342 19.3. Товар: класифікація, оцінка конкурентоспроможності, планування нових товарів -- 352 19.4. Маркетингова цінова політика -- 361 19.5. Система товароруху -- 363 19.6. Маркетингова комунікаційна політика -- 378 19.7. Стратегічне планування маркетингу -- 383 19.8. Маркетингове оперативне планування -- 398 19.9. Організація та контроль маркетингу -- 399 Розділ 20 Екологічний менеджмент -- 407 20.1. Концепція екологічно сталого розвитку -- 408 20.2. Державна екологічна політика -- 410 20.3. Екологічна політика на глобальному рівні -- 417 20.4. Передумови впровадження системи екологічного менеджменту на сучасних підприємствах -- 420 20.5. Соціально-психологічні аспекти екоменеджменту -- 425 20.6. Методи та інструменти екологічного менеджменту -- 432 20.7. Сутність стратегічного екологічного менеджменту -- 442 20.8. Міжнародні стандарти екологічного менеджменту -- 445 20.9. Персонал як стратегічний ресурс екологічного менеджменту -- 449 Розділ 21 Оцінка активів підприємства -- 459 21.1. Організація оцінки -- 460 21.2. Об’єкти оцінки -- 464 21.3. Базові положення теорії оцінки -- 471 21.4. Ринкова вартість і неринкові категорії вартості -- 477 21.5. Методи оцінки: витратний підхід -- 483 21.6. Методи оцінки: порівняльний підхід -- 491 21.7. Методи оцінки: дохідний підхід -- 494 21.8. Моделі капіталізації -- 510 Розділ 22 Організація роботи з документами -- 519 22.1. Складання і оформлення службових документів -- 520 22.2. Організація документообігу -- 529 22.3. Організаційні документи -- 543 22.4. Розпорядчі документи -- 546 22.5. Інформаційно-довідкові документи -- 549 22.6. Документи щодо укладання, зміни та припинення договору -- 557 Додатки до розділу 22 -- 564 Анотація: Підручник містить навчальний модуль, який охоплює зміст основних нормативних дисциплін з підготовки фахівців за напрямом 6.030601 “Менеджмент” у галузі знань 03.06 “Менеджменті адміністрування” освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр”. Змістовно дисципліни повністю відповідають програмам, затвердженим науково-методичною комісією з менеджменту та узгоджені з логіко-структурною схемою навчального процесу. Підручник складається з двох частин (томів), які охоплюють двадцять дві дисципліни, тобто практично всі аспекти підготовки бакалаврів. Розділи містять питання для самоконтролю та перелік рекомендованої літератури. При підготовці розділів були використані результати фундаментальних та прикладних наукових досліджень в галузі оцінювання, прогнозування та управління економічним потенціалом складних виробничих систем.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 65.012.4+65.012.32(075.8) / М50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-000422

Вступ до другого тому 6 Розділ 13 Управління проектами 8 13.1. Сутність, класифікація, розроблення та значення управління проектами 10 13.2. Організаційні структури управління проектами 22 13.3. Менеджмент інвестиційних проектів 28 13.4. Процеси управління проектами 31 13.5. Планування в системі управління проектами 40 13.6. Склад та порядок розроблення проектної документації 48 13.7. Фінансування інвестиційних проектів 53 13.8. Управління комунікаціями та проведення моніторингу проектів 57 Розділ 14 Логістика 67 14.1. Сутність, цілі та функції логістики 68 14.2. Системний підхід до управління матеріальними потоками 73 14.3. Організаційно-економічні механізми управління матеріальними і товарними потоками 77 14.4. Організація логістичного планування 83 14.5. Функціональний логістичний менеджмент 85 14.6. Закупівельна логістика 87 14.7. Виробнича логістика 89 14.8. Дистрибуція та фізичний розподіл товарів 91 14.9. Логістичний сервіс 95 14.10. Управління запасами 98 14.11. Транспортна логістика та організація транспорту на підприємствах 109 14.12. Складська логістика 115 14.13. Інформаційне забезпечення логістичного процесу 121 Розділ 15 Методи прийняття управлінських рішень 127 15.1. Основні положення теорії прийняття рішень 128 15.2. Процес прийняття та класифікація управлінських рішень 136 15.3. Моделювання розроблення та прийняття рішень 139 15.4. Системний аналіз у теорії прийняття рішень 145 15.5. Евристичні методи прийняття управлінських рішень 147 15.6. Особливості розроблення та прийняття рішень у групі 151 15.7. Прогнозування управлінських рішень 159 15.8. Кількісні методи прийняття управлінських рішень 164 Розділ 16 Адміністративний менеджмент 173 16.1. Поняття адміністративного менеджменту 174 16.2. Умови прийняття ефективних управлінських рішень 176 16.3. Етапи процесу керування 178 16.4. Управління інформаційними ресурсами організації 184 16.5. Групова поведінка в організації 188 16.6. Комунікативний процес і спілкування в організації 194 16.7. Управління конфліктами в організації 199 16.8. Управління переговорами 204 16.9. Кар’єра в організації 210 Розділ 17 Планування діяльності підприємства 219 17.1. Структура і система планування діяльності підприємства 220 17.2. Основи прогнозування 226 17.3. Інформаційна та нормативна база планування 229 17.4. Планування обсягів продажів 232 17.5. Планування виробничої програми 238 17.6. Планування виробничої потужності 243 17.7. Планування праці й заробітної плати 249 17.8. Планування собівартості промислової продукції 256 17.9. Планування матеріально-технічного забезпечення виробництва 260 17.10. Фінансове планування на підприємстві 265 Розділ 18 Організація бізнесу 273 18.1. Загальна характеристика підприємницької діяльності 274 18.2. Малий бізнес у ринковій економіці 277 18.3. Способи організації бізнесу 281 18.4. Вибір виду підприємницької діяльності 285 18.5. Права і обов’язки державних контролюючих органів щодо підприємницьких структур 289 18.6. Правові основи організації, реєстрації та припинення діяльності підприємницьких структур 298 18.7. Ліцензування окремих видів підприємницької діяльності та відповідальність у сфері ліцензування 304 18.8. Бізнес-планування в сучасному підприємництві 309 18.9. Шляхи підвищення ефективності підприємницької діяльності 312 18.10. Фінансова санація і банкрутство підприємства 318 18.11. Методика дослідження стану бізнес-клімату в Україні 324 Розділ 19 Маркетинг 337 19.1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 338 19.2. Маркетингові дослідження і сегментація ринку 342 19.3. Товар: класифікація, оцінка конкурентоспроможності, планування нових товарів 352 19.4. Маркетингова цінова політика 361 19.5. Система товароруху 363 19.6. Маркетингова комунікаційна політика 378 19.7. Стратегічне планування маркетингу 383 19.8. Маркетингове оперативне планування 398 19.9. Організація та контроль маркетингу 399 Розділ 20 Екологічний менеджмент 407 20.1. Концепція екологічно сталого розвитку 408 20.2. Державна екологічна політика 410 20.3. Екологічна політика на глобальному рівні 417 20.4. Передумови впровадження системи екологічного менеджменту на сучасних підприємствах 420 20.5. Соціально-психологічні аспекти екоменеджменту 425 20.6. Методи та інструменти екологічного менеджменту 432 20.7. Сутність стратегічного екологічного менеджменту 442 20.8. Міжнародні стандарти екологічного менеджменту 445 20.9. Персонал як стратегічний ресурс екологічного менеджменту 449 Розділ 21 Оцінка активів підприємства 459 21.1. Організація оцінки 460 21.2. Об’єкти оцінки 464 21.3. Базові положення теорії оцінки 471 21.4. Ринкова вартість і неринкові категорії вартості 477 21.5. Методи оцінки: витратний підхід 483 21.6. Методи оцінки: порівняльний підхід 491 21.7. Методи оцінки: дохідний підхід 494 21.8. Моделі капіталізації 510 Розділ 22 Організація роботи з документами 519 22.1. Складання і оформлення службових документів 520 22.2. Організація документообігу 529 22.3. Організаційні документи 543 22.4. Розпорядчі документи 546 22.5. Інформаційно-довідкові документи 549 22.6. Документи щодо укладання, зміни та припинення договору 557 Додатки до розділу 22 564

Підручник містить навчальний модуль, який охоплює зміст основних нормативних дисциплін з підготовки фахівців за напрямом 6.030601 “Менеджмент” у галузі знань 03.06 “Менеджменті адміністрування” освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр”. Змістовно дисципліни повністю відповідають програмам, затвердженим науково-методичною комісією з менеджменту та узгоджені з логіко-структурною схемою навчального процесу. Підручник складається з двох частин (томів), які охоплюють двадцять дві дисципліни, тобто практично всі аспекти підготовки бакалаврів. Розділи містять питання для самоконтролю та перелік рекомендованої літератури. При підготовці розділів були використані результати фундаментальних та прикладних наукових досліджень в галузі оцінювання, прогнозування та управління економічним потенціалом складних виробничих систем.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Працює на АБІС Коха