Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Час діяти : методичний посібник на допомогу вчителю в організації навчально-виховного процесу в системі диференційованого навчання / Н. І. Лущук

Основний автор-особа: Ліщук, Н. І.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Житомир : Полісся, 2011Опис: 279 с.Примітки про зміст: Передмова -- 5 Особливості педагогічної діяльності вчителя-християнина в сучасній школі -- 8 Педагогічні основи диференційованого навчання молодших школярів -- 10 Індивідуально-типологічні властивості молодших школярів як основа диференціації навчання -- 11 Особливості реалізації диференційованого підходу на різних етапах уроку -- 17 Ефективність використання технології диференційованого навчання -- 24 Система роботи вчителя в умовах диференційованого навчання -- 27 Семінар на тему «Диференціація - один із способів реалізації інклюзивного навчання» -- 29 Контракт на навчання №2 (середня школа) -- 37 Контракт на навчання №1 (початкова школа) -- 38 Методика організації диференційованого підходу до молодших школярів у процесі навчальної діяльності на уроках української мови -- 41 Фрагменти уроків української мови з елементами диференціації в 2 класі -- 47 Фрагменти уроків української мови з елементами диференціації в 3 класі -- 56 Фрагменти уроків української мови з елементами диференціації в 4 класі -- 105 Фрагменти уроку математики з елементами диференціації в 1 класі -- 176 Фрагменти уроків математики з елементами диференціації в 2 класі -- 178 Фрагменти уроків математики з елементами диференціаціїв 3 класі -- 211 Фрагменти уроків математики з елементами диференціації в 4 класі -- 234 Особливості організації уроків читання в початкових класах за методикою диференційованого навчання -- 239 Урок всесвітньої історії в 6 класі -- 258 Фрагмент уроку англійської мови у 6-му класі -- 263 Необхідність диференційованого навчання в умовах інклюзивної освіти -- 267 Література -- 278 Анотація: Пропонований методичний посібник покликаний допомогти вчителю у підготовці до уроків з використанням елементів диференційованого навчання. Книга містить теоретичне обгрунтування диференційованого підходу до учнів в процесі навчання відповідно до їх можливостей та рівня розвитку. Цей посібник є результатом дванадцятирічного вивчення педагогічного досвіду Заслуженого вчителя України, кандидата педагогічних наук, доцента Логачевської Світлани Панасівни. Також у даному посібнику представлені плани-конспекти, фрагменти уроків з елементами диференціації, розроблені вчителями загальноосвітньої приватної школи І-ІІІ «Сяйво» м. Житомира: Бацула Є. О., Ланов’юк О. В., Ліщук Н. І., Нечипоренко О. М., Нечипорук В. О., Степанюк С. А. При розробці уроків було використано матеріали підручників, авторських посібників, методичних посібників.. Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Теологічний фонд 26:37 / Л67 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-001368

Передмова 5 Особливості педагогічної діяльності вчителя-християнина в сучасній школі 8 Педагогічні основи диференційованого навчання молодших школярів 10 Індивідуально-типологічні властивості молодших школярів як основа диференціації навчання 11 Особливості реалізації диференційованого підходу на різних етапах уроку 17 Ефективність використання технології диференційованого навчання 24 Система роботи вчителя в умовах диференційованого навчання 27 Семінар на тему «Диференціація - один із способів реалізації інклюзивного навчання» 29 Контракт на навчання №2 (середня школа) 37 Контракт на навчання №1 (початкова школа) 38 Методика організації диференційованого підходу до молодших школярів у процесі навчальної діяльності на уроках української мови 41 Фрагменти уроків української мови з елементами диференціації в 2 класі 47 Фрагменти уроків української мови з елементами диференціації в 3 класі 56 Фрагменти уроків української мови з елементами диференціації в 4 класі 105 Фрагменти уроку математики з елементами диференціації в 1 класі 176 Фрагменти уроків математики з елементами диференціації в 2 класі 178 Фрагменти уроків математики з елементами диференціаціїв 3 класі 211 Фрагменти уроків математики з елементами диференціації в 4 класі 234 Особливості організації уроків читання в початкових класах за методикою диференційованого навчання 239 Урок всесвітньої історії в 6 класі 258 Фрагмент уроку англійської мови у 6-му класі 263 Необхідність диференційованого навчання в умовах інклюзивної освіти 267 Література 278

Пропонований методичний посібник покликаний допомогти вчителю у підготовці до уроків з використанням елементів диференційованого навчання. Книга містить теоретичне обгрунтування диференційованого підходу до учнів в процесі навчання відповідно до їх можливостей та рівня розвитку. Цей посібник є результатом дванадцятирічного вивчення педагогічного досвіду Заслуженого вчителя України, кандидата педагогічних наук, доцента Логачевської Світлани Панасівни. Також у даному посібнику представлені плани-конспекти, фрагменти уроків з елементами диференціації, розроблені вчителями загальноосвітньої приватної школи І-ІІІ «Сяйво» м. Житомира: Бацула Є. О., Ланов’юк О. В., Ліщук Н. І., Нечипоренко О. М., Нечипорук В. О., Степанюк С. А. При розробці уроків було використано матеріали підручників, авторських посібників, методичних посібників.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха