Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Фізична реабілітація та основи здорового способу життя : навчальний псібник / Д. В. Козак, Н. О. Довибіда

Основний автор-особа: Козак, Д. В., Дарія ВолодимирівнаАльтернативний автор-особа: Давибіда, Н. О., Наталія ОлегівнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Тернопіль : Укрмедкнига, 2015Опис: 199 с.ISBN: 978-966-673-262-3.Класифікація: 53.54я73Примітки про зміст: Вступ -- 3 Розділ 1. Фізичний розвиток і рухова підготовленість - важливі компоненти здоров’я -- 5 1.1. Що людині дають рух і фізичні навантаження -- 5 1.2. Користь фізичних вправ і рухової активності в молодому віці -- 9 1.3. Обґрунтування необхідності застосування фізичних вправ у процесі навчання студентів -- 13 1.4. Резервні можливості організму, що переніс захворювання -- 15 1.5. Комплексна оцінка стану здоров’я -- 19 Розділ II. Природно-наукові основи фізичного виховання -- 23 2.1. Організм людини як складна біологічна система, що саморегулюється і вдосконалюється -- 23 2.2. Регуляція діяльності організму людини -- 25 2.3. Обмін речовин -- 27 2.4. Кров і кровообіг -- 30 2.5. Дихання -- 37 2.6. Травлення й органи виділення -- 40 2.7. Опорно-руховий апарат -- 44 Розділ III. Форми і засоби фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи -- 46 3.1. Завдання, форми і засоби фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи -- 46 3.2. Основні терміни теорії та методики фізичного виховання -- 48 3.3. Комплектація навчальних груп -- 49 3.4. Особливості організації та методики проведення занять у спеціальних медичних групах -- 62 3.5. Фізичні вправи як засіб фізичного виховання -- 64 3.6. Показання щодо використання фізичних вправ -- 74 3.7. Принципи методики проведення занять -- 77 3.8. Особливості методики виховання рухових якостей -- 80 3.9. Особливості методики проведення занять на відкритому повітрі -- 82 3.10. Значення емоційних факторів на заняттях із студентами з ослабленим здоров’ям -- 85 3.11. Залікові вимоги для студентів спеціального медичного відділення -- 89 Розділ IV. Фізична реабілітація при різних захворюваннях -- 93 4.1. Загальна методика застосування фізичних вправ після перенесених захворювань -- 93 4.2. Фізична реабілітація при захворюваннях серцево-судинної системи -- 97 4.3. Фізична реабілітація при захворюваннях органів дихання -- 107 4.4. Фізична реабілітація при захворюваннях органів травного тракту -- 115 4.5. Фізична реабілітація при порушенні обміну речовин і захворюваннях залоз внутрішньої секреції -- 122 4.6. Фізична реабілітація при захворюваннях органів сечовиділення -- 126 4.7. Фізична реабілітація при захворюваннях опорно-рухового апарату -- 130 4.8. Фізична реабілітація при захворюваннях та пошкодженнях нервової системи -- 139 4.9. Фізична реабілітація для хворих із порушеним зором -- 141 Розділ V Дихальна гімнастика -- 148 Розділ VI. Психотренінг як оздоровчий елемент занять фізичними вправами -- 151 Розділ VII. Правильна постава і красива хода -- 154 7.1. Постава як функціональне поняття -- 154 7.2. Формування та корекція постави -- 155 7.3. Хода - індивідуальна особливість кожної людини -- 160 Розділ VIII. Самостійні заняття фізичними вправами -- 162 8.1. Завдання та форми самостійних занять -- 162 8.2. Ранкова гігієнічна гімнастика (РГГ) -- 165 8.3. Фізичні вправи впродовж навчального дня -- 169 8.4. Самостійні заняття студентів фізичними вправами в місцях проживання -- 170 8.5. Методичні принципи фізичних навантажень -- 171 8.6. Планування самостійних занять фізичними вправами -- 173 8.7. Самостійні заняття студентів різними видами спорту -- 174 8.8. Особливості методики проведення самостійних занять фізичними вправами з жінками -- 195 Список літератури -- 197 Анотація: У навчальному посібнику висвітлено основи фізичної реабілітації, виховання, детально описано їх засоби, механізм позитивного впливу фізичних навантажень, правила і методи дозування навантаження, процес формування рухових навичок, форми проведення процедури лікувальної фізкультури, режими рухової активності, описано психотренінг як оздоровчий елемент занять фізичними вправами. В доступній формі представлено самостійні заняття фізичними вправами, що при малорухливому способі життя викликає великий інтерес. Крім цього, у виданні викладено основні принципи і методи фізичної реабілітації при всіх основних формах патології: у травматології і ортопедії, захворюваннях внутрішніх органів та нервової системи, залоз внутрішньої секреції, органів дихання, травного тракту, сечовиділення, серцево-судинної системи, при порушенні обміну речовин та інших захворюваннях. Книга розрахована на студентів медичних університетів, фахівців із фізичної реабілітації та інструкторів ЛФК. Навчальний посібник буде корисним і для підготовки молодших спеціалістів медицини, лікарів реабілітаційних відділень, інструкторів фітнес-центрів та навчально-спортивних комплексів.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 616-08-039.76(075.8) / К59 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002237

Вступ 3 Розділ 1. Фізичний розвиток і рухова підготовленість - важливі компоненти здоров’я 5 1.1. Що людині дають рух і фізичні навантаження 5 1.2. Користь фізичних вправ і рухової активності в молодому віці 9 1.3. Обґрунтування необхідності застосування фізичних вправ у процесі навчання студентів 13 1.4. Резервні можливості організму, що переніс захворювання 15 1.5. Комплексна оцінка стану здоров’я 19 Розділ II. Природно-наукові основи фізичного виховання 23 2.1. Організм людини як складна біологічна система, що саморегулюється і вдосконалюється 23 2.2. Регуляція діяльності організму людини 25 2.3. Обмін речовин 27 2.4. Кров і кровообіг 30 2.5. Дихання 37 2.6. Травлення й органи виділення 40 2.7. Опорно-руховий апарат 44 Розділ III. Форми і засоби фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи 46 3.1. Завдання, форми і засоби фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи 46 3.2. Основні терміни теорії та методики фізичного виховання 48 3.3. Комплектація навчальних груп 49 3.4. Особливості організації та методики проведення занять у спеціальних медичних групах 62 3.5. Фізичні вправи як засіб фізичного виховання 64 3.6. Показання щодо використання фізичних вправ 74 3.7. Принципи методики проведення занять 77 3.8. Особливості методики виховання рухових якостей 80 3.9. Особливості методики проведення занять на відкритому повітрі 82 3.10. Значення емоційних факторів на заняттях із студентами з ослабленим здоров’ям 85 3.11. Залікові вимоги для студентів спеціального медичного відділення 89 Розділ IV. Фізична реабілітація при різних захворюваннях 93 4.1. Загальна методика застосування фізичних вправ після перенесених захворювань 93 4.2. Фізична реабілітація при захворюваннях серцево-судинної системи 97 4.3. Фізична реабілітація при захворюваннях органів дихання 107 4.4. Фізична реабілітація при захворюваннях органів травного тракту 115 4.5. Фізична реабілітація при порушенні обміну речовин і захворюваннях залоз внутрішньої секреції 122 4.6. Фізична реабілітація при захворюваннях органів сечовиділення 126 4.7. Фізична реабілітація при захворюваннях опорно-рухового апарату 130 4.8. Фізична реабілітація при захворюваннях та пошкодженнях нервової системи 139 4.9. Фізична реабілітація для хворих із порушеним зором 141 Розділ V Дихальна гімнастика 148 Розділ VI. Психотренінг як оздоровчий елемент занять фізичними вправами 151 Розділ VII. Правильна постава і красива хода 154 7.1. Постава як функціональне поняття 154 7.2. Формування та корекція постави 155 7.3. Хода - індивідуальна особливість кожної людини 160 Розділ VIII. Самостійні заняття фізичними вправами 162 8.1. Завдання та форми самостійних занять 162 8.2. Ранкова гігієнічна гімнастика (РГГ) 165 8.3. Фізичні вправи впродовж навчального дня 169 8.4. Самостійні заняття студентів фізичними вправами в місцях проживання 170 8.5. Методичні принципи фізичних навантажень 171 8.6. Планування самостійних занять фізичними вправами 173 8.7. Самостійні заняття студентів різними видами спорту 174 8.8. Особливості методики проведення самостійних занять фізичними вправами з жінками 195 Список літератури 197

У навчальному посібнику висвітлено основи фізичної реабілітації, виховання, детально описано їх засоби, механізм позитивного впливу фізичних навантажень, правила і методи дозування навантаження, процес формування рухових навичок, форми проведення процедури лікувальної фізкультури, режими рухової активності, описано психотренінг як оздоровчий елемент занять фізичними вправами. В доступній формі представлено самостійні заняття фізичними вправами, що при малорухливому способі життя викликає великий інтерес. Крім цього, у виданні викладено основні принципи і методи фізичної реабілітації при всіх основних формах патології: у травматології і ортопедії, захворюваннях внутрішніх органів та нервової системи, залоз внутрішньої секреції, органів дихання, травного тракту, сечовиділення, серцево-судинної системи, при порушенні обміну речовин та інших захворюваннях. Книга розрахована на студентів медичних університетів, фахівців із фізичної реабілітації та інструкторів ЛФК. Навчальний посібник буде корисним і для підготовки молодших спеціалістів медицини, лікарів реабілітаційних відділень, інструкторів фітнес-центрів та навчально-спортивних комплексів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха