Основи педагогічної майстерності викладача професійної школи : підручник / Отич О. М.

Основной Автор-лицо: Автор, Отич, О. М., Олена МиколаївнаЯзык: українська.Публикация: Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014Описание: 207 с.ISBN:978-966-189-334-3.Классификация: 74.58:79.5:85Примечания о содержании: ПЕРЕДМОВА -- 5 Глава 1. МАЙСТЕРНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ПТНЗ -- 10 1.1. Зміст і структура професійно-педагогічної діяльності -- 10 1.2. Сутнісні ознаки професійно-педагогічної діяльності -- 12 1.3. Функції педагога професійного навчання -- 15 1.4. Педагогічна дія як найменший елемент професійно-педагогічної діяльності -- 15 1.5. Майстерність професійно-педагогічної діяльності -- 17 1.6. Розвиток педагогічної майстерності у процесі професійної підготовки педагогічних працівників -- 23 1.7. Саморозвиток педагогічної майстерності — запорука професійного довголіття педагога -- 33 1.8. З історії розвитку теорії і практики педагогічної майстерності -- 35 1.9. Історичні підходи до підготовки педагога професійної школи -- 40 1.10. Академік Іван Зязюн — творець наукової теорії педагогічної майстерності -- 47 Глава 2. ПРОФЕСІЙНІ ТА ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОЇ ШКОЛИ -- 53 2.1. Професійні вимоги до особистості педагога професійного навчального закладу -- 53 2.2. Педагог професійної школи — майстер своєї справи і наставник молоді -- 56 2.3. Педагог професійного навчання як індивід, особистість, суб’єкт, індивідуальність -- 65 2.4. Педагогічна майстерність як єдність особистісно-професійнпх якостей та педагогічного досвіду викладача професійної школи -- 77 Глава 3. ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ТА її ЕЛЕМЕНТИ -- 81 3.1. Елементи педагогічної майстерності -- 81 3.2. Гуманістична спрямованість -- 81 3.3. Професійно-педагогічна компетентність -- 84 3.4. Педагогічні здібності -- 88 3.5. Педагогічна техніка -- 91 3.6. Методична майстерність як складова педагогічної майстерності викладача ПТНЗ -- 108 3.7. Критерії та рівні педагогічної майстерності -- 109 Глава 4. МИСТЕЦТВО ПЕДАГОГІКИ І ПЕДАГОГІЧНЕ МИСТЕЦТВО -- 113 4.1. Сутність і співвідношення основних понять педагогіки та мистецтва -- 113 4.2. Мистецтво педагогіки -- 114 4.3. Педагогічне мистецтво -- 115 4.4. Педагогіка мистецтва -- 119 4.5. Педагогічний талант -- 124 4.6. Естетичні та етичні засади розвитку педагогічної майстерності викладача професійної школи -- 127 Глава 5. ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ і ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА ВИКЛАДАЧА ПРОФЕСІЙНОЇ ШКОЛИ -- 139 5.1. Культура особистості як мета і результат освіти -- 139 5.2. Сутність, функції та рівні культури -- 141 5.3. Зміст і складові педагогічної культури -- 142 5.4. Педагог професійної школи як людина культури -- 146 Глава 6. ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- 149 6.1. Сутність і класифікація педагогічних технологій -- 149 6.2. Інноваційні педагогічні технології -- 152 6.3. Технології педагогічної підтримки -- 153 6.4. Технології педагогічної творчості -- 155 6.5. Креативні мистецько-педагогічні технології -- 157 6.6. Технології розвитку творчої індивідуальності педагога -- 159 6.7. Технологія професійного саморозвитку педагога у Центрі педагогічної майстерності -- 163 Глава 7. ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ -- 167 7.1. Сутність і ознаки педагогічної творчості -- 167 7.2. Етапи, динаміка й умови педагогічної творчості -- 169 7.3. Якості творчої особистості педагога -- 170 7.4. Формування і розвиток творчої особистості педагога -- 173 Глава 8. ТВОРЧА ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОЇ ШКОЛИ -- 176 8.1. Творча індивідуальність як критерій педагогічної майстерності викладача ПТНЗ -- 176 8.2. Педагогічна сутність індивідуальності -- 178 8.3. Професійна і творча індивідуальність педагога -- 181 8.4. Педагогіка індивідуальності -- 183 8.5. Розвиток творчої індивідуальності педагога професійної школи -- 184 РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА -- 187 ДОДАТКИ -- 199 Резюме или реферат:Викладено основні положення базового навчального курсу "Основи педагогічної майстерності" для студентів професійно-педагогічних навчальних закладів (освітньо-кваліфікаційний рівень "Бакалавр"). Викладено теоретичний матеріал і практичні завдання, спрямовані на виявлення сутнісних ознак професійно-педагогічної діяльності та педагогічної дії викладача ПТНЗ, висвітлено технології розвитку та саморозвитку його особистісних і професійних якостей. Визначено структуру, критерії та рівні його педагогічної майстерності. Охарактеризовано особливості педагогічного спілкування, педагогічної естетики, етики та культури викладача професійної школи, проаналізовано педагогічні ситуації, подано розв'язання педагогічних задач.. Тип единицы: Книги
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
Star ratings
    Средний рейтинг: 0.0 (0 голосов)
Экземпляры
Текущая библиотека Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
Науковий фонд
37.036:378(091)(075.8) / О-80 (Просмотр полки(Открывается ниже)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002087

ПЕРЕДМОВА 5 Глава 1. МАЙСТЕРНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ПТНЗ 10 1.1. Зміст і структура професійно-педагогічної діяльності 10 1.2. Сутнісні ознаки професійно-педагогічної діяльності 12 1.3. Функції педагога професійного навчання 15 1.4. Педагогічна дія як найменший елемент професійно-педагогічної діяльності 15 1.5. Майстерність професійно-педагогічної діяльності 17 1.6. Розвиток педагогічної майстерності у процесі професійної підготовки педагогічних працівників 23 1.7. Саморозвиток педагогічної майстерності — запорука професійного довголіття педагога 33 1.8. З історії розвитку теорії і практики педагогічної майстерності 35 1.9. Історичні підходи до підготовки педагога професійної школи 40 1.10. Академік Іван Зязюн — творець наукової теорії педагогічної майстерності 47 Глава 2. ПРОФЕСІЙНІ ТА ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОЇ ШКОЛИ 53 2.1. Професійні вимоги до особистості педагога професійного навчального закладу 53 2.2. Педагог професійної школи — майстер своєї справи і наставник молоді 56 2.3. Педагог професійного навчання як індивід, особистість, суб’єкт, індивідуальність 65 2.4. Педагогічна майстерність як єдність особистісно-професійнпх якостей та педагогічного досвіду викладача професійної школи 77 Глава 3. ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ТА її ЕЛЕМЕНТИ 81 3.1. Елементи педагогічної майстерності 81 3.2. Гуманістична спрямованість 81 3.3. Професійно-педагогічна компетентність 84 3.4. Педагогічні здібності 88 3.5. Педагогічна техніка 91 3.6. Методична майстерність як складова педагогічної майстерності викладача ПТНЗ 108 3.7. Критерії та рівні педагогічної майстерності 109 Глава 4. МИСТЕЦТВО ПЕДАГОГІКИ І ПЕДАГОГІЧНЕ МИСТЕЦТВО 113 4.1. Сутність і співвідношення основних понять педагогіки та мистецтва 113 4.2. Мистецтво педагогіки 114 4.3. Педагогічне мистецтво 115 4.4. Педагогіка мистецтва 119 4.5. Педагогічний талант 124 4.6. Естетичні та етичні засади розвитку педагогічної майстерності викладача професійної школи 127 Глава 5. ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ і ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА ВИКЛАДАЧА ПРОФЕСІЙНОЇ ШКОЛИ 139 5.1. Культура особистості як мета і результат освіти 139 5.2. Сутність, функції та рівні культури 141 5.3. Зміст і складові педагогічної культури 142 5.4. Педагог професійної школи як людина культури 146 Глава 6. ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ 149 6.1. Сутність і класифікація педагогічних технологій 149 6.2. Інноваційні педагогічні технології 152 6.3. Технології педагогічної підтримки 153 6.4. Технології педагогічної творчості 155 6.5. Креативні мистецько-педагогічні технології 157 6.6. Технології розвитку творчої індивідуальності педагога 159 6.7. Технологія професійного саморозвитку педагога у Центрі педагогічної майстерності 163 Глава 7. ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ 167 7.1. Сутність і ознаки педагогічної творчості 167 7.2. Етапи, динаміка й умови педагогічної творчості 169 7.3. Якості творчої особистості педагога 170 7.4. Формування і розвиток творчої особистості педагога 173 Глава 8. ТВОРЧА ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОЇ ШКОЛИ 176 8.1. Творча індивідуальність як критерій педагогічної майстерності викладача ПТНЗ 176 8.2. Педагогічна сутність індивідуальності 178 8.3. Професійна і творча індивідуальність педагога 181 8.4. Педагогіка індивідуальності 183 8.5. Розвиток творчої індивідуальності педагога професійної школи 184 РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА 187 ДОДАТКИ 199

Викладено основні положення базового навчального курсу "Основи педагогічної майстерності" для студентів професійно-педагогічних навчальних закладів (освітньо-кваліфікаційний рівень "Бакалавр"). Викладено теоретичний матеріал і практичні завдання, спрямовані на виявлення сутнісних ознак професійно-педагогічної діяльності та педагогічної дії викладача ПТНЗ, висвітлено технології розвитку та саморозвитку його особистісних і професійних якостей. Визначено структуру, критерії та рівні його педагогічної майстерності. Охарактеризовано особливості педагогічного спілкування, педагогічної естетики, етики та культури викладача професійної школи, проаналізовано педагогічні ситуації, подано розв'язання педагогічних задач.

Для данного заглавия нет комментариев.

оставить комментарий.

Работает на ПО Коха