Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Психологія спорту / Р. С. Вейнберг, Д. Гоулд ; укладач: Володимир Плачинда

Основний автор-особа: Вайнберг, Р. С., 1948-, Роберт СтефанАльтернативний автор-особа: Гоулд, Д., ДаніелВторинний автор-особа: Укладач, Плачинда, В., ВолодимирМова: українська ; оригінал: англійська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Олімпійська література, 2014Опис: 335 с.ISBN: 966-7133-45-1.Класифікація: 88.4я73Примітки про зміст: ВІД ВИДАВНИЦТВА -- 5 ВСТУП -- 7 ЧАСТИНА ПЕРША ВСТУП ДО ПСИХОЛОГІЇ СПОРТУ І ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ -- 11 РОЗДІЛ 1. ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО ЦАРИНИ ПСИХОЛОГІЇ СПОРТУ І ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ -- 12 РОЗДІЛ 2. ЗВ’ЯЗОК НАУКИ З ПРАКТИКОЮ 21 ЧАСТИНА ДРУГА РОЗУМІННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТИХ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ -- 27 РОЗДІЛ 3. ОСОБИСТІСТЬ І СПОРТ -- 28 РОЗДІЛ 4. РОЗУМІННЯ СУТНОСТІ МОТИВАЦІЇ -- 43 РОЗДІЛ 5. МОТИВАЦІЯ ДОСЯГНЕННЯ ТА ЗМАГАЛЬНІСТЬ РОЗДІЛ 6. ЗБУДЖЕННЯ, СТРЕС І ТРИВОЖНІСТЬ -- 64 ЧАСТИНА ТРЕТЯ РОЗУМІННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СПОРТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА -- 79 РОЗДІЛ 7. ЩО ТАКЕ СУПЕРНИЦТВО ТА СПІВРОБІТНИЦТВО -- 80 РОЗДІЛ 8. ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК, ПІДКРІПЛЕННЯ ТА ВНУТРІШНЯ МОТИВАЦІЯ -- 93 ЧАСТИНА ЧЕТВЕРТА РОЗУМІННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ГРУПИ ТИХ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ -- 109 РОЗДІЛ 9. ГРУПОВА ТА КОМАНДНА ДИНАМІКА -- 110 РОЗДІЛ 10. ГРУПОВА ЗГУРТОВАНІСТЬ -- 119 РОЗДІЛ 11. ЛІДЕРСТВО -- 131 РОЗДІЛ 12. СПІЛКУВАННЯ -- 141 ЧАСТИНА П’ЯТА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ -- 151 РОЗДІЛ 13. ЗАПРОВАДЖЕННЯ ДО ТРЕНУВАНЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК -- 152 РОЗДІЛ 14. РЕГУЛЯЦІЯ РІВНЯ ЗБУДЖЕННЯ -- 166 РОЗДІЛ 15. МИСЛЕНІ ОБРАЗИ (УЯВЛЕННЯ) -- 176 РОЗДІЛ 16. УПЕВНЕНІСТЬ У СОБІ -- 189 РОЗДІЛ 17. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЕЙ -- 201 РОЗДІЛ 18. КОНЦЕНТРАЦІЯ УВАГИ -- 211 ЧАСТИНА ШОСТА ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ТА ПОЛІПШЕННЯ САМОПОЧУТТЯ -- 227 РОЗДІЛ 19. ФІЗИЧНІ НАВАНТАЖЕННЯ І ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я -- 228 РОЗДІЛ 20. «ВІРНІСТЬ» РУХОВІЙ АКТИВНОСТІ -- 239 РОЗДІЛ 21. ПСИХОЛОГІЯ І СПОРТИВНІ ТРАВМИ -- 251 РОЗДІЛ 22. ЗЛОВЖИВАННЯ РІЗНИМИ ПРЕПАРАТАМИ ТА ХАРЧОВІ РОЗЛАДИ -- 259 РОЗДІЛ 23. «ПЕРЕГОРЯННЯ», «ПЕРЕВТОМА» ТА ПЕРЕТРЕНОВАНІСТЬ -- 268 ЧАСТИНА СЬОМА СПРИЯННЯ ПСИХІЧНОМУ РОЗВИТКУ -- 281 РОЗДІЛ 24. ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАНЯТЬ СПОРТОМ -- 282 РОЗДІЛ 25. АГРЕСИВНІСТЬ У СПОРТІ -- 292 РОЗДІЛ 26. РОЗВИТОК ХАРАКТЕРУ ТА СПОРТИВНА ПОРЯДНІСТЬ -- 300 РОЗДІЛ 27. ПРОБЛЕМА СТАТІ В СПОРТІ І ФІЗИЧНІЙ КУЛЬТУРІ -- 308 ФІНІШ -- 317 ЛІТЕРАТУРА -- 318 РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА -- 334 Анотація: У підручнику подано відомості щодо проблем особистості в спорті, розглядаються різні аспекти спортивного середовища, групові процеси в спорті. Викладено методи й способи підвищення результативності, зміцнення здоров’я, сприяння психічному розвитку. Це якісно новий тип підручника для спеціальних навчальних закладів. Ключові поняття з галузі психології пояснюються в доступній формі, подаються приклади застосування їх тренерами й дослідниками в практичній діяльності. Для викладачів, студентів, працівників фізичної культури і спорту.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 796:159.9 / В26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 41683-013978

ВІД ВИДАВНИЦТВА 5 ВСТУП 7 ЧАСТИНА ПЕРША ВСТУП ДО ПСИХОЛОГІЇ СПОРТУ І ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ 11 РОЗДІЛ 1. ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО ЦАРИНИ ПСИХОЛОГІЇ СПОРТУ І ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ 12 РОЗДІЛ 2. ЗВ’ЯЗОК НАУКИ З ПРАКТИКОЮ 21 ЧАСТИНА ДРУГА РОЗУМІННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТИХ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ 27 РОЗДІЛ 3. ОСОБИСТІСТЬ І СПОРТ 28 РОЗДІЛ 4. РОЗУМІННЯ СУТНОСТІ МОТИВАЦІЇ 43 РОЗДІЛ 5. МОТИВАЦІЯ ДОСЯГНЕННЯ ТА ЗМАГАЛЬНІСТЬ РОЗДІЛ 6. ЗБУДЖЕННЯ, СТРЕС І ТРИВОЖНІСТЬ 64 ЧАСТИНА ТРЕТЯ РОЗУМІННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СПОРТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА 79 РОЗДІЛ 7. ЩО ТАКЕ СУПЕРНИЦТВО ТА СПІВРОБІТНИЦТВО 80 РОЗДІЛ 8. ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК, ПІДКРІПЛЕННЯ ТА ВНУТРІШНЯ МОТИВАЦІЯ 93 ЧАСТИНА ЧЕТВЕРТА РОЗУМІННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ГРУПИ ТИХ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ 109 РОЗДІЛ 9. ГРУПОВА ТА КОМАНДНА ДИНАМІКА 110 РОЗДІЛ 10. ГРУПОВА ЗГУРТОВАНІСТЬ 119 РОЗДІЛ 11. ЛІДЕРСТВО 131 РОЗДІЛ 12. СПІЛКУВАННЯ 141 ЧАСТИНА П’ЯТА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ 151 РОЗДІЛ 13. ЗАПРОВАДЖЕННЯ ДО ТРЕНУВАНЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК 152 РОЗДІЛ 14. РЕГУЛЯЦІЯ РІВНЯ ЗБУДЖЕННЯ 166 РОЗДІЛ 15. МИСЛЕНІ ОБРАЗИ (УЯВЛЕННЯ) 176 РОЗДІЛ 16. УПЕВНЕНІСТЬ У СОБІ 189 РОЗДІЛ 17. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЕЙ 201 РОЗДІЛ 18. КОНЦЕНТРАЦІЯ УВАГИ 211 ЧАСТИНА ШОСТА ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ТА ПОЛІПШЕННЯ САМОПОЧУТТЯ 227 РОЗДІЛ 19. ФІЗИЧНІ НАВАНТАЖЕННЯ І ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я 228 РОЗДІЛ 20. «ВІРНІСТЬ» РУХОВІЙ АКТИВНОСТІ 239 РОЗДІЛ 21. ПСИХОЛОГІЯ І СПОРТИВНІ ТРАВМИ 251 РОЗДІЛ 22. ЗЛОВЖИВАННЯ РІЗНИМИ ПРЕПАРАТАМИ ТА ХАРЧОВІ РОЗЛАДИ 259 РОЗДІЛ 23. «ПЕРЕГОРЯННЯ», «ПЕРЕВТОМА» ТА ПЕРЕТРЕНОВАНІСТЬ 268 ЧАСТИНА СЬОМА СПРИЯННЯ ПСИХІЧНОМУ РОЗВИТКУ 281 РОЗДІЛ 24. ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАНЯТЬ СПОРТОМ 282 РОЗДІЛ 25. АГРЕСИВНІСТЬ У СПОРТІ 292 РОЗДІЛ 26. РОЗВИТОК ХАРАКТЕРУ ТА СПОРТИВНА ПОРЯДНІСТЬ 300 РОЗДІЛ 27. ПРОБЛЕМА СТАТІ В СПОРТІ І ФІЗИЧНІЙ КУЛЬТУРІ 308 ФІНІШ 317 ЛІТЕРАТУРА 318 РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА 334

У підручнику подано відомості щодо проблем особистості в спорті, розглядаються різні аспекти спортивного середовища, групові процеси в спорті. Викладено методи й способи підвищення результативності, зміцнення здоров’я, сприяння психічному розвитку. Це якісно новий тип підручника для спеціальних навчальних закладів. Ключові поняття з галузі психології пояснюються в доступній формі, подаються приклади застосування їх тренерами й дослідниками в практичній діяльності. Для викладачів, студентів, працівників фізичної культури і спорту.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха