339.138(075):658 / П50 Пелішенко В. П. Маркетинговий менеджмент : навчальний посібник / Пелішенко В. П.. — ; Київ : Центр навчальної літератури, 2003. — 199 с.. — ISBN 966-8253-29-9 ББК 21
УДК 339.138(075):658
У навчальному посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент, який орієнтує управлінську систему підприємств на вимоги ринку і забезпечує реальну реалізацію всього комплексу маркетингових заходів. Наведений механізм маркетингового менеджменту зорієнтований на використання основних парадигм маркетингу — неокласичного, стратегічного та маркетингу партнерських відносин. Призначений для формування у студентів, аспірантів та фахівців підприємств вміння реального досягнення поставлених маркетингових цілей в умовах сучасного ринку.