339.138(07) / П61

Посібник для викладача до підручника "Маркетинг" : методичне видання ; ред.- упор.: Сидоренко О. І., Редько П. С.. —  ; К. : Навч.-метод. центр "Консорціум із удоскон. менеджмент-освіти в Україні , 2005. — 270 с.. — ISBN 966-8487-37-0
   ББК
   УДК 339.138(07)
   Методичний посібник ставить за мету допомогти викладачеві, який використовує підручник „Маркетинг”, ефективніше використовувати його в курсі „Маркетинг”. Він містить різноманітні матеріали, якими викладач може урізноманітнити власний стиль викладання, а також стимулювати інтерес студентів до вивчення маркетингу як надзвичайно динамічної дисципліни. Кожна глава посібника має відповідник у підручнику і складається з кількох ключових елементів: навчальні цілі глави („Ознайомившись із главою, студент має..”); основні терміни та поняття, які повинен засвоїти студент; методична записка; міні-лекції; відповіді на запитання; питання для обговорення; методичні рекомендації до ситуаційної вправи; тести. Для викладачів вищих навчальних закладів.