09563nam0 2200577 4500
1853
2218-7650
1853
20181024d2015 k||y0ukry50 ca
ukr
UA
Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць
голов. ред. Олійник В. В.
ред. кол.: Ануфрієва О. Л. та ін.
Випуск 13(26)
К.
АТОПОЛ
2015
203 с.
У збірнику висвітлюються актуальні наукові проблеми педагогіки і психології професійної підготовки. Представлено спектр питань з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти.
Збірник становить інтерес не лише для науковців, а й для педагогічних працівників вищої школи, керівників, науковців, методистів, педагогів системи післядипломної освіти, практичних психологів.
Нормативно-правове забезпечення практичної підготовки молодших спеціалістів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах І II рівнів акредитації
с.21
Букач Μ. М.
Взаємодія громадської організації «Освітній центр "Університет третього віку" з Інститутами освіти та культури»
с. 24
Бурлаєнко Т. І
У пошуку шляхів формування економічної компетентності майбутніх менеджерів
с. 32
Веліховська А. Б.
Дидактичні засади формування навчального середовища засобами мережевих сервісів
с.40
Гаврилишена О. О.
Концептуальні основи громадсько спрямованого управління та технологія його впровадження у загальноосвітній навчальний заклад
с.48
Гельбак А. М.
Фасилітаторство педагога як умова позитивної переорієнтації на сучасний освітній простір
с. 56
Горяна Л. Г.
Сутність методики підготовки педагогічних працівників зо управління впровадженням здоров'язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти
с.58
Демченко Ю. М.
До питання формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя математики
с.66
Ілляхова М. В.
Значення креативної компетентності педагогічних працівників у системі післядипломної освіти
с.70
Клименюк Н. В.
Підтримка соціальної активності слухачів «Університету третього віку» в умовах бібліотеки
с.73
Коваль І. В.
Методологічні принципи професійної підготовки студентів педколеджу
с.76
Костюк Д. А.
Операційно-діяльнісний критерій як елемент оцінювання сформованої фахової компетентності у майбутніх техніків-електриків сільського господарства
с.78
Кочерга Є. В.
Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів
с. 86
Кошіль В. I.
Аналіз нормативно-правового забезпечення діяльності недержавних установ сфери соціального захисту дітей та молоді
с.89
Кулик О. Є.
Аналіз побудови моделі управління якістю надання освітніх послуг загальноосвітніми навчальними закладами на основі інформаційних технологій
с. 101
Литвиненко С. В.
Виробнича практика в системі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників в умовах вищої школи
с.112
Мінда Л. 3.
Неперервне професійне зростання педагогів дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти
с.115
Морозова Μ. Е.
Формування системи ефективного управління персоналом у вищих навчальних закладах
с.119
Муранова Η. П.
Сучасний науково-педагогічний дискурс про проблему підготовки старшокласників до навчання у вищому навчальному закладі ...
с.128
Пашков А. П., Нападовська Л. А.
Тенденції та новаторство в освіті
с.138
Покроєва Л. Д.
Розвивальне середовище як умова безперервності педагогічної освіти
с.142
Пугачова Η. Г., Глемботцька О. П.
З досвіду застосування психолого- педагогічних та організаційних умов соціального партнерства в професійному навчанні молодших спеціалістів із права
с.148
Свердлик Η. П.
Зміст і форми психолого-педагогічного супроводу управ¬лінської діяльності методистів районного відділу освіти до впровадження здоров’язбережувальних технологій в закладах освіти
с.153
Стремецька В. О.
Теоретичне обгрунтування викладання англійської мови слухачам «Університету третього віку»
с.156
Федорець В. М.
Актуалізація профілактики ревматизму в контексті розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури
с.159
Федорець В. М.
Системні та онтологічні аспекти профілактики ревматизму в контексті формування здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури
с.161
Федулова Л. І.
Розвиток вищої освіти в контексті тенденцій реалізації інноваційної політики Європейського союзу
с.179
Філіпович А. Ю.
Особливості виховання молоді з точки зору куратора навчальної групи в умовах соціалізації суспільства
с.182
Черепкова О. В.
Державне управління як галузь знань та наукова галузь в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку
с. 186
Швидун В. М.
Механізми управління післядипломною педагогічною освітою в країнах Західної Европи
с.192
Штангей С. В.
Становлення післядипломної освіти XXI століття в Україні як об’єкту наукових досліджень
с.195
378.091.046-021.68:[37.0+159.9](082)
rubbkm
74р.я43+88я43
651
2437
Олійник
В. В.
Віктор Васильович
UA
UA-BuIAS
20181024
udc
CONF
37.013+159.9
37.013+159.9 / В53
0
В53
0
0
0
0
udc
2018-03-29
4761
UL
UL
SCIENCE
41683-009027
2020-11-02 01:01:11
NFIC
2018-10-29 00:00:00
10147д
37.013+159.9 / В53
0
70.00
CONF
0